Die gaat denk ik wel schrikken van hoe er over haar gedacht wordt in de buitenwereld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette kan maar beter een beetje inbinden voordat ze weer naar buiten gaat.
Die hersens van de bro's werken minder goed dan de spierenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:25 schreef HopScotch het volgende:
Isaac; als het een schilderij is kunnen het 3 mensen zijn; Van Rijn, Van Gogh of Rembrandt.
Het is toch f*cking bizar dat ze zelfs nu op dit moment nog alleen bezig is om Wendy te dissen?!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Lief.
Babette gaat dat uur niet halen. Ook in haar laatste uur blijft ze bezig over Wendy.
Dat weet ik ook wel zeker, de meningen over haar zijn niet best.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Die gaat denk ik wel schrikken van hoe er over haar gedacht wordt in de buitenwereld.
En dat Wendy zo populair isquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Die gaat denk ik wel schrikken van hoe er over haar gedacht wordt in de buitenwereld.
Hij heeft toch zelf ook op iemand gestemd?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:27 schreef Harry het volgende:
Dat Wendy op Marciano wilde stemmen gaat nog wel een staartje krijgen......
Marciano is heel boos!
Marciano is een beetje gefrustreerdquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:27 schreef Harry het volgende:
Marciano is heel boos!
Ja, dat doet Wendy natuurlijk omdat ze zichzelf niet in de hand kan houden met Marciano in de buurt en Babette die weg is (not)quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:27 schreef Harry het volgende:
Marciano is heel boos!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:29 schreef Harry het volgende:
Babette: had je het nog lang volgehouden??
Sasha: Ja.
het is een pathetic, gefrustreerd kaboutertjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano is een beetje gefrustreerd
Ice ook "grootpraat" zegt ie, maar we hebben allemaal kunnen zien dat Sas er nog vrij rustig bij hing.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:30 schreef Verida het volgende:
[..]
het is een pathetic, gefrustreerd kaboutertje
Hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:30 schreef Harry het volgende:
Isaac; die ego's worden steeds groter.... Grootpraat!
Hoop hetquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien gaat ie nog tegen een rode kaart aanlopen ....
Dit raakt me echt. Diep respect voor Sasha!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:29 schreef engine het volgende:
Pijn en ik zijn beste vrienden zegt Sasha.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:31 schreef pingu66 het volgende:
Isaac die zegt die ego's worden steeds groter jongen. Pppooooohh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |