quote:
Lieve vrienden,
Vandaag staan we hier samen om een jaar vol onvergetelijke herinneringen af te sluiten. Een jaar waarin we samen hebben gelachen, gehuild en elkaar onvoorwaardelijke steun hebben gegeven. Maar er is één persoon die ik vanavond in het bijzonder wil bedanken en in het zonnetje wil zetten: mijn lieve vriendje Marciano.
Marciano, jij bent het stralende middelpunt van dit afgelopen jaar. Jouw onvoorwaardelijke liefde en steun hebben me keer op keer gesterkt. Door jouw aanwezigheid voelde ik me nooit alleen, zelfs niet in de moeilijkste momenten. Je was mijn rots in de branding, altijd klaar om me op te vangen als het leven even tegen zat. Samen hebben we de hoogtepunten van dit jaar gevierd en hebben we elkaar geholpen om de dieptepunten te overwinnen.
Je hebt me geleerd om met volle teugen van het leven te genieten en om dromen na te jagen zonder angst voor het onbekende. Jouw vastberadenheid en optimisme hebben me geïnspireerd om hetzelfde te doen. Ik ben dankbaar voor alle mooie herinneringen die we samen hebben gemaakt, en ik koester elk moment dat we hebben gedeeld.
Vandaag neem ik afscheid van deze periode, maar ik neem jou en onze bijzondere band met me mee op mijn verdere reis. Jij bent een onuitwisbaar deel geworden van mijn leven en ik kan me geen toekomst voorstellen zonder jou aan mijn zijde.
Dus laat dit geen vaarwel zijn, maar eerder een tot ziens. We gaan nieuwe avonturen tegemoet, elk op onze eigen weg, maar ik weet dat onze paden elkaar opnieuw zullen kruisen. Dank je wel voor alles, Marciano. Ik hou van jou.
Laten we vanavond samen vieren en genieten van het moment, want het leven is te kort om niet te proosten op vriendschap en liefde. Bedankt allemaal, voor dit onvergetelijke jaar!
Proost!
Babette