Uitnodiging voor..............quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat een rode zakdoek betekend in de gayscene![]()
![]()
Zij wilde graag tegen Sas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:12 schreef Yver73 het volgende:
Dit wordt een interessante eli…
Ik hoop echt dat Babs moet, want hangen gaat haar echt niet lukken volgens mij.
Maar tegen wie zou ze moeten dan?? Hopelijk niet Wendy…..!!
Er zijn gewoon 2 genomineerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ehh.. als er maar 1 genomineerde is, wie is dan de "tegenstander" ?
Iedereen moet er 1 nomineren, de twee met de meeste stemmen moeten tegen elkaar ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ehh.. als er maar 1 genomineerde is, wie is dan de "tegenstander" ?
ik ook nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat het Wendy tegen Babette gaat worden. Marciano snapt het weer eens niet
Dan gaat hier een fles open.quote:
Zou wel leuk zijn als 2 en 3 een gelijk aantal stemmen heeft, want dat kan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Iedereen moet er 1 nomineren, de twee met de meeste stemmen moeten tegen elkaar ....
jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:15 schreef Harry het volgende:
Team Bern wil zich houden aan het plan. Rupert??
Pfff, zo jammer dat ze gisteren zoveel gedronken heeft, dan zou dit de consequentie zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:16 schreef Chanel5 het volgende:
OOO hoop dat wen NIET moet want die is brak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |