Ik hoop maandag pas. Als je ziet wat ze gisteren aan eten hadden bij het feest, hebben ze vast nog wel wat over om het weekend door te komen…quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Verdienopdracht, geld is natuurlijk weer op.
Daar hadden ze 500 voor gewonnen. Wat er verder nog is weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:12 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik hoop maandag pas. Als je ziet wat ze gisteren aan eten hadden bij het feest, hebben ze vast nog wel wat over om het weekend door te komen…
Spannendquote:
Denk eerder een verdien opdracht. Had Babette het vanmorgen overquote:
och madam moet geld hebben , lekker puhhhhquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk eerder een verdien opdracht. Had Babette het vanmorgen over
En dat madam zelf moet gaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
och madam moet geld hebben , lekker puhhhhik hoop op eli
Heel wonderlijk deze man, staat altijd weer op...quote:
Mogguhquote:
Jij hebt naar Bern geluisterd...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh
'En toen waren er nog 10...... beste deelnemers....."
Zombie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Heel wonderlijk deze man, staat altijd weer op...
hahahahaha heel goed gelezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jij hebt naar Bern geluisterd...
Maar jij maakt ze altijd nog ff extra engquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vreemd.... ik wordt op mijn vingers getikt als ik zulke plaatjes van Erik post
-knip-quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vreemd.... ik wordt op mijn vingers getikt als ik zulke plaatjes van Erik post
Ik mis nog 4 kaarsen op elke hoek van het bed 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze? En dan met tekst, Geen bloemen en cake met koffie na afloop.
[ afbeelding ]
Tik op je vingers.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik mis nog 4 kaarsen op elke hoek van het bed 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |