Ja ja wrijf het er nog maar ff inquote:
Ik heb het echt nooit iets gevonden, paar aardige nummers maar het kan mij niet echt pakken.quote:
Eerste drie albums vind ik te gek, daarna ben ik afgehaakt. Heeft Bush ook niet een poosje bij Anthrax gezongen?quote:Op woensdag 13 september 2023 21:33 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb het echt nooit iets gevonden, paar aardige nummers maar het kan mij niet echt pakken.
Ja blijkbaar, ik heb Anthrax niet echt meer bijgehouden. Ik vond het eerste album wel aardig, en kan sommige nummers van de albums daarna nog wel waarderen. Maar als ik die zanger vaker moet horen dan begin ik me te irriteren (toonhoogte).quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:38 schreef josja het volgende:
[..]
Eerste drie albums vind ik te gek, daarna ben ik afgehaakt. Heeft Bush ook niet een poosje bij Anthrax gezongen?
Om heel eerlijk te zijn, ik heb Anthrax nooit wat aan gevonden, Dat gejengel idd. Enige leuke nummer is Antisocial en das een cover.quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, ik heb Anthrax niet echt meer bijgehouden. Ik vond het eerste album wel aardig, en kan sommige nummers van de albums daarna nog wel waarderen. Maar als ik die zanger vaker moet horen dan begin ik me te irriteren (toonhoogte).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |