Godver The Mentors haha, das jeugdsentiment! Niet gedacht dat er meer mensen waren die die ranzige lui kendenquote:
Ik denk iedereen die de Aardschok las in de tijdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 06:35 schreef josja het volgende:
[..]
Godver The Mentors haha, das jeugdsentiment! Niet gedacht dat er meer mensen waren die die ranzige lui kenden
Zekers wel! 8 December treden ze weer eens op in Eindhoven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 06:35 schreef josja het volgende:
[..]
Godver The Mentors haha, das jeugdsentiment! Niet gedacht dat er meer mensen waren die die ranzige lui kenden
Joh, ik dacht dat ze allang dood warenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:38 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Zekers wel! 8 December treden ze weer eens op in Eindhoven.
Nee, inmiddels zijn er al een stuk of 4 overleden. Van de originele line-up is dacht ik alleen nog Dr. Heathen Scum over.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:47 schreef josja het volgende:
[..]
Joh, ik dacht dat ze allang dood warenOf was dat alleen El Duce?
Een keer live gezien op Dynamo Open Air, einde niet gezien helaas, moesten laatste trein terug halen. Ik kan me nog herinneren dat het een hele natte dag was.quote:
Paar keer (heel lang geleden) naar Dynamo geweest, geen idee meer of ik Danzig toen gezien heb, herinner me vooral veel bier. Stryper was er volgens mij, Laaz Rockit (wereldband), Destruction, weet niet meer wie de headliner was. Straks even zoeken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
Een keer live gezien op Dynamo Open Air, einde niet gezien helaas, moesten laatste trein terug halen. Ik kan me nog herinneren dat het een hele natte dag was.
1987 had Stryperquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:33 schreef josja het volgende:
[..]
Paar keer (heel lang geleden) naar Dynamo geweest, geen idee meer of ik Danzig toen gezien heb, herinner me vooral veel bier. Stryper was er volgens mij, Laaz Rockit (wereldband), Destruction, weet niet meer wie de headliner was. Straks even zoeken.
Wat was de beste locatie in jullie ogen dan vliegbasis, Eindhoven of de kunstijsbaan Eindhoven.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:37 schreef Managarm het volgende:
[..]
1987 had Stryper
1988 Laaz Rockit
Ik ben van 1992 tot 1999 geweest (een jaar niet, 10-jarig bestaan). Daarna gingen we naar Graspop (nog geweest toen het nog een dag had met popbands).
Vliegbasis, ideale infrastructuur voor een festival. Op kunstijsbaan erg goed concert gezien van Saxon (en ook Hammerfall).quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:51 schreef Paxie het volgende:
[..]
Wat was de beste locatie in jullie ogen dan vliegbasis, Eindhoven of de kunstijsbaan Eindhoven.
Vroeger best wel leuke festivals in ons kikkerlandje Dynamo Open Air(Eindhoven), Waldrock (Bergum) , Arrow Classic Rock (Lichtenvoorde)
Magic Circle Festival?quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Vliegbasis, ideale infrastructuur voor een festival. Op kunstijsbaan erg goed concert gezien van Saxon (en ook Hammerfall).
Arrow Classic Rock ben ik een keer geweest. Kiss, Motörhead, Twisted Sister (geweldige live band, Dee Snider schreeuwen tegen al die mensen die stonden te wachten bij het hoofdpodium op de volgende band : "Come over here, you are looking at a fucking empty stage).
Oh ja, en het festival dat Manowar failliet kreeg, hoe heette dat ook alweer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |