Jazeker, en die is idd erg goed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:34 schreef Managarm het volgende:
[..]
Heb je de documentaire over Dio al gezien? Die is erg goed.
Dio was een de weinige muzikanten die ik wil had willen ontmoeten. Interessante man.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Jazeker, en die is idd erg goed.
Heb Ronny gelukkig ooit mogen ontmoeten, mijn jeugdheld![]()
Geweldige kerel.
Hele intelligente man ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:48 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dio was een de weinige muzikanten die ik wil had willen ontmoeten. Interessante man.
Godver The Mentors haha, das jeugdsentiment! Niet gedacht dat er meer mensen waren die die ranzige lui kendenquote:
Ik denk iedereen die de Aardschok las in de tijdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 06:35 schreef josja het volgende:
[..]
Godver The Mentors haha, das jeugdsentiment! Niet gedacht dat er meer mensen waren die die ranzige lui kenden
Zekers wel! 8 December treden ze weer eens op in Eindhoven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 06:35 schreef josja het volgende:
[..]
Godver The Mentors haha, das jeugdsentiment! Niet gedacht dat er meer mensen waren die die ranzige lui kenden
Joh, ik dacht dat ze allang dood warenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:38 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Zekers wel! 8 December treden ze weer eens op in Eindhoven.
Nee, inmiddels zijn er al een stuk of 4 overleden. Van de originele line-up is dacht ik alleen nog Dr. Heathen Scum over.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:47 schreef josja het volgende:
[..]
Joh, ik dacht dat ze allang dood warenOf was dat alleen El Duce?
Een keer live gezien op Dynamo Open Air, einde niet gezien helaas, moesten laatste trein terug halen. Ik kan me nog herinneren dat het een hele natte dag was.quote:
Paar keer (heel lang geleden) naar Dynamo geweest, geen idee meer of ik Danzig toen gezien heb, herinner me vooral veel bier. Stryper was er volgens mij, Laaz Rockit (wereldband), Destruction, weet niet meer wie de headliner was. Straks even zoeken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
Een keer live gezien op Dynamo Open Air, einde niet gezien helaas, moesten laatste trein terug halen. Ik kan me nog herinneren dat het een hele natte dag was.
1987 had Stryperquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:33 schreef josja het volgende:
[..]
Paar keer (heel lang geleden) naar Dynamo geweest, geen idee meer of ik Danzig toen gezien heb, herinner me vooral veel bier. Stryper was er volgens mij, Laaz Rockit (wereldband), Destruction, weet niet meer wie de headliner was. Straks even zoeken.
Wat was de beste locatie in jullie ogen dan vliegbasis, Eindhoven of de kunstijsbaan Eindhoven.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:37 schreef Managarm het volgende:
[..]
1987 had Stryper
1988 Laaz Rockit
Ik ben van 1992 tot 1999 geweest (een jaar niet, 10-jarig bestaan). Daarna gingen we naar Graspop (nog geweest toen het nog een dag had met popbands).
Vliegbasis, ideale infrastructuur voor een festival. Op kunstijsbaan erg goed concert gezien van Saxon (en ook Hammerfall).quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:51 schreef Paxie het volgende:
[..]
Wat was de beste locatie in jullie ogen dan vliegbasis, Eindhoven of de kunstijsbaan Eindhoven.
Vroeger best wel leuke festivals in ons kikkerlandje Dynamo Open Air(Eindhoven), Waldrock (Bergum) , Arrow Classic Rock (Lichtenvoorde)
Magic Circle Festival?quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Vliegbasis, ideale infrastructuur voor een festival. Op kunstijsbaan erg goed concert gezien van Saxon (en ook Hammerfall).
Arrow Classic Rock ben ik een keer geweest. Kiss, Motörhead, Twisted Sister (geweldige live band, Dee Snider schreeuwen tegen al die mensen die stonden te wachten bij het hoofdpodium op de volgende band : "Come over here, you are looking at a fucking empty stage).
Oh ja, en het festival dat Manowar failliet kreeg, hoe heette dat ook alweer?
quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:07 schreef Managarm het volgende:
[..]
Forces Of Metal
https://www.metalfan.nl/article.php?sid=10884
nah hij doet het nietquote:
Heel de kroeg zong altijd vals mee (Blokhut, Rotterdam)quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:42 schreef josja het volgende:
Heul oud, maar zo goedKroegklassieker voor ons.
Oh god ja, ook zo'n dronken topperquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Heel de kroeg zong altijd vals mee (Blokhut, Rotterdam)
Komende dagen alleen dronken toppers postenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:24 schreef josja het volgende:
[..]
Oh god ja, ook zo'n dronken topperMis die tijden nog wel eens.
Wij noemen dat de poedelperiode.quote:
quote:Op maandag 11 september 2023 09:17 schreef Managarm het volgende:
[..]
De eerste LP blijft waanzinnig goed.
Ja ja wrijf het er nog maar ff inquote:
Ik heb het echt nooit iets gevonden, paar aardige nummers maar het kan mij niet echt pakken.quote:
Eerste drie albums vind ik te gek, daarna ben ik afgehaakt. Heeft Bush ook niet een poosje bij Anthrax gezongen?quote:Op woensdag 13 september 2023 21:33 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb het echt nooit iets gevonden, paar aardige nummers maar het kan mij niet echt pakken.
Ja blijkbaar, ik heb Anthrax niet echt meer bijgehouden. Ik vond het eerste album wel aardig, en kan sommige nummers van de albums daarna nog wel waarderen. Maar als ik die zanger vaker moet horen dan begin ik me te irriteren (toonhoogte).quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:38 schreef josja het volgende:
[..]
Eerste drie albums vind ik te gek, daarna ben ik afgehaakt. Heeft Bush ook niet een poosje bij Anthrax gezongen?
Om heel eerlijk te zijn, ik heb Anthrax nooit wat aan gevonden, Dat gejengel idd. Enige leuke nummer is Antisocial en das een cover.quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, ik heb Anthrax niet echt meer bijgehouden. Ik vond het eerste album wel aardig, en kan sommige nummers van de albums daarna nog wel waarderen. Maar als ik die zanger vaker moet horen dan begin ik me te irriteren (toonhoogte).
Obscuur haha, nooit van gehoord!quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:58 schreef Managarm het volgende:
Doe ik ook nog een Nederlandse band
Das het leuke van de NL scene, die ken je nog eens persoonlijk. Hier in het oosten stierf het van de metalbands in de goeie ouwe tijd,quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:13 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik zat toevallig ooit bij de zanger in de klas.
Indians is ook wel goed toch?quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:00 schreef josja het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, ik heb Anthrax nooit wat aan gevonden, Dat gejengel idd. Enige leuke nummer is Antisocial en das een cover.
Ja, die is wel leuk jaquote:Op zaterdag 16 september 2023 08:52 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Indians is ook wel goed toch?
Eigenlijk vond ik dat helemaal een shitnummerquote:Op zaterdag 16 september 2023 08:52 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Indians is ook wel goed toch?
Ik ken ze wel, net nog even de Wikipedia gelezen, ze bestaan nog!quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:47 schreef josja het volgende:
Niet NL, wel een beetje obscuur denk ik. Volgens mij nooit echt doorgebroken.
Al... best een wonder dat ie nog leeft!quote:
Jaquote:Op woensdag 20 september 2023 09:43 schreef josja het volgende:
[..]
Al... best een wonder dat ie nog leeft!
Valt me nog mee dat het niet een stapel ponskaarten isquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:56 schreef josja het volgende:
Check, zo oud dat er schijnbaar alleen een audiotape van te vinden is lol. I was there![]()
Godver ja ik ben echt oudquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het niet een stapel ponskaarten is.
Hahaha, ik was (correctie) 16 op dat moment. Ik kan me nog herinneren dat een vriend met de eerste Slayer aankwam, geweldig.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:25 schreef josja het volgende:
[..]
Godver ja ik ben echt oudMaar goed, wel de opkomst der speed en thrash metal meegemaakt, dat dan weer wel.
Had ik met Kill m All. Nog nooit zoiets gehoord als braaf kind dat into Kiss en DIO was.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:39 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hahaha, ik was (correctie) 16 op dat moment. Ik kan me nog herinneren dat een vriend met de eerste Slayer aankwam, geweldig.
Toen haalde je je informatie nog uit de Aardschok.quote:Op zondag 24 september 2023 07:24 schreef josja het volgende:
[..]
Had ik met Kill m All. Nog nooit zoiets gehoord als braaf kind dat into Kiss en DIO was.
Ja! Best zonde dat ik ze allemaal heb weggegooid. Bestaat ie nog steeds? Ah ja dus zie ik.quote:Op zondag 24 september 2023 07:26 schreef Managarm het volgende:
[..]
Toen haalde je je informatie nog uit de Aardschok.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 24 september 2023 07:45 schreef josja het volgende:
[..]
Ja! Best zonde dat ik ze allemaal heb weggegooid. Bestaat ie nog steeds? Ah ja dus zie ik.
Ja, net als Savatage een band met alleen maar erg goede muzikanten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:03 schreef josja het volgende:
Ah Queensryche... love 'm. Deze cover blijft ook fantastisch.
Een van mijn favoriete nummers van ze: .quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:21 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, net als Savatage een band met alleen maar erg goede muzikanten.
Deze is ook lekker.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 07:30 schreef josja het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete nummers van ze: .
Lekker meebleren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |