Blijkbaars hebben Rupert en Ima hun drank al op en zijn nu de drank van de anderen aan het opmaken.. ik geloof niet dat dat de insteek was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zat vanmiddag zelf al boven op kantoor met een redelijk vol glas ... en Bep met een glas wijn
Middeleuwsfeest.quote:
Ik denkIk vermoed dat hij zich ivm zijn beroep gewoon zijn eigen heeft Ingehoudenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Verwacht je niet zo bij Bern maar dit is wel iets wat hij goed kan.
Die zijn not amused.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:14 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe leuk is dit van Bern!! Zie Marciano, Babette en Isaac met een lang gezicht zitten![]()
Middeleeuws feestquote:
Dat doet hij altijd goed, vind ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:15 schreef realkijkers het volgende:
Serieus, als Bern dit echt allemaal zelf gedaan heeft, kan ie zeker wel cabaretier worden.
echt super goed.
Heb wel eens wel betaald, voor slechte shows. dit is top!
Ze is al behoorlijk bezopen en erg luidruchtig..quote:
Stand up comedy past hem best wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:15 schreef realkijkers het volgende:
Serieus, als Bern dit echt allemaal zelf gedaan heeft, kan ie zeker wel cabaretier worden.
echt super goed.
Heb wel eens wel betaald, voor slechte shows. dit is top!
ABsoluut.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stand up comedy past hem best wel.
Verrassend vind ik maar is nu de 3e keer dat hij best iets grappigs weet neer te zetten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stand up comedy past hem best wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |