Ik hoor Jappie net zeggen dat hij de wodka en whisky wel goed in de gaten zou houden. Maar ik heb dat verder niet gezien dus weet ik niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Jappie schonk net een fles met bruine vloeistof leeg en een persoon met donkere handen pakte het glas en later begon Tiano over de Bacardi fles en Imi en Rupi...
Bacardi zat nog 35% in ...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor Jappie net zeggen dat hij de wodka en whisky wel goed in de gaten zou houden. Maar ik heb dat verder niet gezien dus weet ik niet.
Hij is ook gewend iedere maaltijd alleen te eten. Al 2 ac3 decennia.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:32 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Echt hč, lijkt een obsessie voor die man. Volgens mij vergeet hij alles om zich heen als er eten staat, daar is hij dan volledig op gefocust.
Jappie en drank in de gaten houden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor Jappie net zeggen dat hij de wodka en whisky wel goed in de gaten zou houden. Maar ik heb dat verder niet gezien dus weet ik niet.
Terwijl ze al behoorlijk wat gedronken lijken te hebbenquote:
Nouja hij zal wel zorgen dat er nog wat voor hem is straksquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jappie en drank in de gaten houden.![]()
![]()
Ja allen en Tiano nog ff melden dat Rupi en Imi al dronken zijn ...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Terwijl ze al behoorlijk wat gedronken lijken te hebben
Langere mensen hebben meer plek ook hequote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat Ima allemaal naar binnenwerkt is ook niet normaal. Meerdere borden en dan wordt hij tussendoor nog bijgevoerd door Rupert..
Yeahhh ben benieuwdquote:
HiDi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |