Nee die kans is nog niet zo groot. Er is heel weinig praat over om op Babette te stemmen. Rupert wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:40 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja babbel is niet zo populair.
isaac is r al tijden zat.
sasha en bern ook.
Erik doet aardig tegen haar voor info, maar wil haar ook weg. was voor hem geen prio, maar kwam wel steeds in zijn lijstje voor.
grote kans dat babbel een proef gaat doen.
de volgende.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:41 schreef Was-beer het volgende:
Hoe lang geleden was die eliminatieMoet dat dan nu nog allemaal besproken worden
weinig praat omdat het om babbel gaat, en er minder mensen zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die kans is nog niet zo groot. Er is heel weinig praat over om op Babette te stemmen. Rupert wel.
Wil het eerst zienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:37 schreef Alocanda het volgende:
Imi en Ruppie gaan met Wendy mee als ze op Babette zou gaan.
Ik zou zeker dingen gemist kunnen hebben maar Babette is te close met Mirthe en Erik om haar nu een realistisch doelwit te maken. Jasper en Sasha zouden dat zeker willen, dat heb ik ook gehoord, maar toen zeiden ze op Rupert te gaan omdat dat meer kans maakt. Maar dat is ook twee weken geleden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:43 schreef realkijkers het volgende:
[..]
weinig praat omdat het om babbel gaat, en er minder mensen zijn.
Ik denk dat ht zou kunnen dat je gemist hebt, dat ook sasha vertelde liever op babbel te gaan, alleen al om marciano en isaac minder sterk te maken.
Ze hebben Mirthe en Erik niet nodig als Imi en Ruppie meegaan met Bep op de stip te zetten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou zeker dingen gemist kunnen hebben maar Babette is te close met Mirthe en Erik om haar nu een realistisch doelwit te maken. Jasper en Sasha zouden dat zeker willen, dat heb ik ook gehoord, maar toen zeiden ze op Rupert te gaan omdat dat meer kans maakt. Maar dat is ook twee weken geleden.
niet dat ik tegen jou in ga, ik zie ze net pas, maar wat ik nu zie het ging over hoe ze omgingen met vrienden in de loods die vertrokken zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:48 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Isaac tegen Jasper weer verontwaardigd over iemands gedrag.
Isaac: als je nu de streep over gaat, ga ik je helpen de poort uit.
tsja, wendy is degene die graag rupi kwijt wil. maar er nooit op durft te stemmen zonder zekerheid.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:50 schreef juul. het volgende:
Wendy loopt weg en het eerste wat Rupert zegt, dat ging well, damage controle
wel eerlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:53 schreef Harry het volgende:
Isaac: je strijdt niet voor de groep, je strijdt voor JOU! Het maakt me echt niet uit in welke volgorde.
Hij is best hysterisch.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:53 schreef Harry het volgende:
Isaac: je strijdt niet voor de groep, je strijdt voor JOU! Het maakt me echt niet uit in welke volgorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |