quote:Misschien denk ik eerst na voordat ik tot een bepaalde actie over ga?
Op woensdag 12 februari 2003 22:44 schreef KumA het volgende:[..]
Ik denk dat jij een heel raar beeld heb vriend, ik denk dat ik 't nog geen 5 minuten uithou!
quote:er is niets over bekend maar,
Op woensdag 12 februari 2003 22:46 schreef eNaSnI het volgende:[..]
Uberhaupt je aangesproken voelen door kreten die loos over straat gegooid worden slaat eigenlijk nergens op. Ik reageer meestal pas als er iemand iets zegt als in de trend van 'meneer, mag ik u wat vragen' of als er een bekende mij bij mijn naam noemt. Maar er zijn dus mensen die op alles en iedereen denken te moeten reageren en niet in de gaten hebben dat dit meestal meer problemen geeft dan dat ze oplossen.
quote:Jij bent waarschijnlijk nooit op je ras, huidskleur of geaardheid aangesproken. Ik kan je vertellen dat dit niet altijd even prettig voelt.
Uberhaupt je aangesproken voelen door kreten die loos over straat gegooid worden slaat eigenlijk nergens op. Ik reageer meestal pas als er iemand iets zegt als in de trend van 'meneer, mag ik u wat vragen' of als er een bekende mij bij mijn naam noemt. Maar er zijn dus mensen die op alles en iedereen denken te moeten reageren en niet in de gaten hebben dat dit meestal meer problemen geeft dan dat ze oplossen.
quote:Als ik in het cafe ben hecht in geen waarde aan de uitspraken van de mensen die daar zitten te zuipen. Want ik kan er toch niet van op aan of die gemeend zijn of niet. Ik denk dat eigenlijk niemand zich daar aan zou moeten storen.
En het is wel een beetje begrijpelijk dat mensen op 11 september een "nu even niet" moment hebben of niet dan? Ook ik zal heus wel op die dag "kut-islamieten" gezegd hebben.
quote:Je zou wel een paar conclusies kunnen proberen te trekken aan hand van de milde straf van de rechtbank.
Op woensdag 12 februari 2003 22:48 schreef KumA het volgende:[..]
er is niets over bekend maar,
jullie gaan er wel van uit dat de turk de marinier heeft af gerost, maar niet dat die marinier de leuzen richting de turk deden, dit zouden ze in tegen elkaar gezegd hebben zeker
quote:Je zou ook conclusies kunnen trekken uit t feit dat die turk boos werd dat die marinier 't niet gewoon met z'n maar aan t overleggen was
Op woensdag 12 februari 2003 22:50 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Je zou wel een paar conclusies kunnen proberen te trekken aan hand van de milde straf van de rechtbank.
quote:Er is geen 'jullie' en zoals al eerder gemeld is discussiëren zonder volledig objectief nieuwsbericht erg moeilijk en ontstaan er altijd speculaties.
Op woensdag 12 februari 2003 22:48 schreef KumA het volgende:[..]
er is niets over bekend maar,
jullie gaan er wel van uit dat de turk de marinier heeft af gerost, maar niet dat die marinier de leuzen richting de turk deden, dit zouden ze in tegen elkaar gezegd hebben zeker
quote:Nee dat kun je niet - daar zal je toch eerst de motivatie voor moeten lezen. Die strafmaat kan tal van oorzaken hebben.
Op woensdag 12 februari 2003 22:50 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Je zou wel een paar conclusies kunnen proberen te trekken aan hand van de milde straf van de rechtbank.
Toch snap ik niet waarom je zo'n grote mond opzet over een paar Marokkaanse jongeren die juichen over de aanslag, daar schreeuwden jullie moord en brand over, maar als een marinier Kankermoslims of Alle Moslims dood roept dan is dat ineens best begrijpelijk. Dat gaat er bij mij niet in .
quote:Dat die marinier iets kon verwachten was ook duidelijk
Op woensdag 12 februari 2003 22:53 schreef eNaSnI het volgende:[..]
Er is geen 'jullie' en zoals al eerder gemeld is discussiëren zonder volledig objectief nieuwsbericht erg moeilijk en ontstaan er altijd speculaties.
Feit blijft dat er na een aantal erg loze kreten van een uit de marine afkomstige man een man van Turkse afkomst in het verkeerde keelgat zijn geschoten en deze heeft hierop gereageerd met fysiek geweld. In welke mate is onduidelijk maar dat hij hier een reactie op kon verwachten was wel duidelijk.
quote:Het gaat niet om een vechtpartij - die marinier heeft zijn auto gepakt en is op hem ingereden - poging tot moord, dat is niet even gezellig een paar klapjes uitdelen.
Op woensdag 12 februari 2003 22:53 schreef eNaSnI het volgende:
maar dat hij hier een reactie op kon verwachten was wel duidelijk.
quote:Ik weet ongeveer hoe dit voelt door mijn huisgenoot en een aantal vrienden.
Op woensdag 12 februari 2003 22:48 schreef SCH het volgende:[..]
Jij bent waarschijnlijk nooit op je ras, huidskleur of geaardheid aangesproken. Ik kan je vertellen dat dit niet altijd even prettig voelt.
quote:Ik denk dat er wel een wereld van verschil is tussen mijn en jou uitspraak.
Op woensdag 12 februari 2003 22:51 schreef KumA het volgende:[..]
Je zou ook conclusies kunnen trekken uit t feit dat die turk boos werd dat die marinier 't niet gewoon met z'n maar aan t overleggen was
Ik ga er vanuit dat de rechtbank heeft geprobeerd naar de waarheid te zoeken. En dus verdere getuigen gehoord heeft. En daarna verlichtende omstandigheden heeft gezien, wat precies weet ik niet zeker. Ik geef alleen mijn idee aan van waar het fout is gegaan en wat er niet had moeten gebeuren. Daarbij probeer ik alleen te concluderen wat er waarschijnlijk gebeurd is, maar ik zeg niet dat het zo is.
Jij gaat er vanuit te weten wat er gebeurd is.
quote:Dat zou je dan wel wat meer kunnen laten merken. Maar misschien is er een groot verschil door het zelf aan den lijve te ondervinden of het van horen zeggen te hebben.
Op woensdag 12 februari 2003 22:55 schreef eNaSnI het volgende:[..]
Ik weet ongeveer hoe dit voelt door mijn huisgenoot en een aantal vrienden.
quote:Als er geen reactie op loze kreten was gekomen, was er waarschijnlijk niemand omver gereden
Op woensdag 12 februari 2003 22:55 schreef SCH het volgende:[..]
Het gaat niet om een vechtpartij - die marinier heeft zijn auto gepakt en is op hem ingereden - poging tot moord, dat is niet even gezellig een paar klapjes uitdelen.
quote:Waar ga ik er nou meer van uit wat te weten dan jou??
Op woensdag 12 februari 2003 22:55 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Ik denk dat er wel een wereld van verschil is tussen mijn en jou uitspraak.
Ik ga er vanuit dat de rechtbank heeft geprobeerd naar de waarheid te zoeken. En dus verdere getuigen gehoord heeft. En daarna verlichtende omstandigheden heeft gezien, wat precies weet ik niet zeker. Ik geef alleen mijn idee aan van waar het fout is gegaan en wat er niet had moeten gebeuren. Daarbij probeer ik alleen te concluderen wat er waarschijnlijk gebeurd is, maar ik zeg niet dat het zo is.
En wat ik gewoon niet snap is dat jullie er [naar hoe 't bij mij overkomt] van uitgaan dat die turk 't zelf heeft uitgelokt.
Je gaat er van uit dat die turk gewoon had moeten weg lopen.
Maar niet dat die marinier had moeten weg lopen.
quote:Als er geen idiote actie op wat losse handjes had er niemand met 21 kapotte botjes gezeten
Op woensdag 12 februari 2003 22:57 schreef eNaSnI het volgende:[..]
Als er geen reactie op loze kreten was gekomen, was er waarschijnlijk niemand omver gereden
(oh ja, sinds wanneer is klapjes uitdelen gezellig
)
quote:Daburn - jij liet in je eerste (inmiddels gewiste) post vinden dat je er blij mee was dat er op een Turk is ingereden. Dan hoef je nu toch niet allerlei omtrekkende bewegingen te gaan maken. Jij geniet er blijkbaar van als allochtonen iets overkomt.
Op woensdag 12 februari 2003 22:55 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Ik denk dat er wel een wereld van verschil is tussen mijn en jou uitspraak.
quote:Perfect - natuurlijk - het is de schuld van de Turkse meneer dat een stel achterlijke gladiolen met een auto op hem inrijdt om dat hij racistische kreten (sinds wanneer zijn die loos?) niet tolereert.
Op woensdag 12 februari 2003 22:57 schreef eNaSnI het volgende:[..]
Als er geen reactie op loze kreten was gekomen, was er waarschijnlijk niemand omver gereden
(oh ja, sinds wanneer is klapjes uitdelen gezellig
)
quote:Ik zeg alleen dat ik denk dat die turk aan gedeeltelijk aan meegeholpen heeft dat de zaak geescaleerd is. Wat de gevolgen waren kon niemand weten. Wat de turk had moeten doen is zich niet laten provoceren door een zat lap. En de zatlap had wederom de zaak moeten laten rusten en zich niet als een komplete debiel moeten opvoeren.
Op woensdag 12 februari 2003 22:57 schreef KumA het volgende:[..]
Waar ga ik er nou meer van uit wat te weten dan jou??
En wat ik gewoon niet snap is dat jullie er [naar hoe 't bij mij overkomt] van uitgaan dat die turk 't zelf heeft uitgelokt.
Je gaat er van uit dat die turk gewoon had moeten weg lopen.
Maar niet dat die marinier had moeten weg lopen.
quote:Ik geniet er ook van
Op woensdag 12 februari 2003 22:59 schreef SCH het volgende:[..]
Daburn - jij liet in je eerste (inmiddels gewiste) post vinden dat je er blij mee was dat er op een Turk is ingereden. Dan hoef je nu toch niet allerlei omtrekkende bewegingen te gaan maken. Jij geniet er blijkbaar van als allochtonen iets overkomt.
quote:Waarom zou ik dat laten merken? Ik weet dat het pijn doet, veel pijn, en dat dit je hele leven beïnvloedt. Dit neemt echter niet weg dat je niet na hoeft te denken over wat de consequenties van een bepaalde actie kunnen zijn en als je je hierin alleen instinctief laat leiden, denk ik dat je in deze maatschappij niet thuis hoort.
Op woensdag 12 februari 2003 22:56 schreef SCH het volgende:[..]
Dat zou je dan wel wat meer kunnen laten merken. Maar misschien is er een groot verschil door het zelf aan den lijve te ondervinden of het van horen zeggen te hebben.
quote:Als je zo goed weet hoe ik ben en wat voor reacties met welke bedoeling ik geef, wil jij dan niet voortaan voor mij posten?
Op woensdag 12 februari 2003 22:59 schreef SCH het volgende:[..]
Daburn - jij liet in je eerste (inmiddels gewiste) post vinden dat je er blij mee was dat er op een Turk is ingereden. Dan hoef je nu toch niet allerlei omtrekkende bewegingen te gaan maken. Jij geniet er blijkbaar van als allochtonen iets overkomt.
Moet ik er soms nog 100 jaar voor boeten dat ik
heb gebruikt in plaats van ![]()
????
Ik heb net al gezegd wat ik eigenlijk bedoelde. Lees dat aub ff na wil je.
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:00 schreef Artfull-Devlin het volgende:
ghe ghe, lol, kutturken ook,...
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:01 schreef Artfull-Devlin het volgende:[..]
Ik geniet er ook van
quote:Doe ff normaal idioot
Op woensdag 12 februari 2003 23:03 schreef Artfull-Devlin het volgende:
De marine "HELEMAAL ZO GEK NOG NIET"!!
[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 12-02-2003 23:05]
| Forum Opties | |
|---|---|