abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 februari 2003 @ 21:09:16 #76
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_8444133
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kappen met dit geneuzel en gewoon on-topic reageren of optiefen.
Dat zijn pas reacties.

De eventuele subtiele ondertoon in mijn diverse posts is waarschijnlijk een beetje voorbij geschoten.

<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_8444150
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarom wil je die marinier dan een lintje geven

Uh waar zie jij mij dat posten dan. Ik reageerde alleen op de reactie van vos. Ik heb NOOIT gezegd dat ik em een lintje zou geven. Dat maak jij er van. En daarna ga je me ook nog uit maken voor hufter. En dat als moderator. Is het trouwens niet zo dat een moderator meer online is als een gebruiker normaal gesproken? Wat zou impliceren dat jij eerder je mening niet in het openbaar zou uiten dan mij? Hetgeen waar je me ook nog een keer van beschuldigd.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_8444187
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:10 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Uh waar zie jij mij dat posten dan. Ik reageerde alleen op de reactie van vos. Ik heb NOOIT gezegd dat ik em een lintje zou geven. Dat maak jij er van. En daarna ga je me ook nog uit maken voor hufter. En dat als moderator. Is het trouwens niet zo dat een moderator meer online is als een gebruiker normaal gesproken? Wat zou impliceren dat jij eerder je mening niet in het openbaar zou uiten dan mij? Hetgeen waar je me ook nog een keer van beschuldigd.

op de reactie van Vosss, dat had je gepost. Dus wil je die ex-marinier ook een lintje geven. Waarom ?
pi_8444200
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:10 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Uh waar zie jij mij dat posten dan. Ik reageerde alleen op de reactie van vos. Ik heb NOOIT gezegd dat ik em een lintje zou geven. Dat maak jij er van.

Maar natuurlijk!

Met wilde je eigenlijk zeggen uiteraard !

Als ik Xanthippe onder de duim heb, dan heb ik geen moeite in de omgang met andere mensen
pi_8444223
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:07 schreef Sokrates het volgende:

Mijn punt was dat je moet opstaan als je iets te zeggen hebt: Voel je je oneerlijk behandeld dan moet je in staat kunnen zijn om daarover iets te zeggen.

Ik snap het niet, werkelijk. Enerzijds bekijken mensen die 'toeschouwer' zijn van een misdrijf met een schuin oog, anderzijds worden de turken erop aangesproken dat ze niet hadden moeten ingrijpen.

De moraal is blijkbaar niets meer waard.
Lees de Vrij Nederland deze week: Daarin staat een artikel over de moraal en de durf daarvoor.

Bé-spottelijk

Zoals de mariniers opstonden omdat zij iets te zeggen hadden? Zoals El-Moumni opstaat om iets te zeggen?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_8444235
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:07 schreef Sokrates het volgende:

[..]

Mijn punt was dat je moet opstaan als je iets te zeggen hebt: Voel je je oneerlijk behandeld dan moet je in staat kunnen zijn om daarover iets te zeggen.

Ik snap het niet, werkelijk. Enerzijds bekijken mensen die 'toeschouwer' zijn van een misdrijf met een schuin oog, anderzijds worden de turken erop aangesproken dat ze niet hadden moeten ingrijpen.

De moraal is blijkbaar niets meer waard.
Lees de Vrij Nederland deze week: Daarin staat een artikel over de moraal en de durf daarvoor.

Bé-spottelijk

Misschien is het moraal van het verhaal wel...

Praat tegen mensen als je hun op hun mening wil aanspreken en pak hun niet hardhandig aan.

Maar als je mensen op straat in elkaar getrapt ziet worden, dus het geweld al bezig is, grijp dan wel hardhandig in.

Maar om dan ff een vergelijking te trekken tussen venlo en dit geval om mijn standpunt hard te maken....

In beide gevallen staat het iemand niet aan wat een ander zegt en wordt meteen geweld toegepast. Alleen eindigd het in venlo zo dat degene die het niet aan staat iemand dood mept. En eindigt het hier in het feit dat diegene die het niet aanstaat na zijn vechtpartijtje overreden wordt.

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_8444262
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:13 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Zoals de mariniers opstonden omdat zij iets te zeggen hadden? Zoals El-Moumni opstaat om iets te zeggen?

Hier gaat het over :
quote:
Ingrijpen dus als iets niet door de beugel kan. Toegejuigt door velen, maar nu het 2 turken zijn kan het ineens niet. Vreemd toch ?
pi_8444263
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:11 schreef gelly het volgende:

[..]

op de reactie van Vosss, dat had je gepost. Dus wil je die ex-marinier ook een lintje geven. Waarom ?

Het was eigenlijk mijn manier om te zeggen "Goed bezig herman" en dat tegen vos. Maar jij gaat er al meteen vanuit dat het racistische motieven moet hebben. Sorry hoor, maar vraag voordat je begint te schelden en te doen.
pi_8444296
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:12 schreef Sokrates het volgende:

[..]

Maar natuurlijk!

Met wilde je eigenlijk zeggen uiteraard !

Ik wilde alleen zeggen dat ie het zich niet makkelijk op fok maakt, aangezien je voor zo een opmerking nogal snel gekickt wordt.

Maar uiteraard moet je er meteen vanuit gaan dat iedereen racistische motieven heeft en verder niet gaan vragen om extra uitleg.

woensdag 12 februari 2003 @ 21:17:11 #85
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8444313
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:13 schreef Kugari-Ken het volgende:

Waarden en normen alweer vergeten dan? Dáár heeft iedereen de mond vol van tegenwoordig. Totdat er 1 Turk opstaat die écht deze waarden waardeert en als norm in zn doen en laten heeft. En dan wordt hij overreden.. had ie dat maar niet moeten doen...
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_8444337
Ik denk niet dat iemand ooit het spelen voor eigen rechter goedkeurt, ongeacht nationaliteit. Er zit een verschil tussen verbaal iets doen en fysiek ergens tegenaan gaan.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_8444339
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:14 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

In beide gevallen staat het iemand niet aan wat een ander zegt en wordt meteen geweld toegepast. Alleen eindigd het in venlo zo dat degene die het niet aan staat iemand dood mept. En eindigt het hier in het feit dat diegene die het niet aanstaat na zijn vechtpartijtje overreden wordt.

Nee Einstein, het gaat hier om precies hetzelfde. Zowel in Venlo als in dit geval werd er iets gezegd/gedaan waar het latere slachtoffer wat van zei, en in beide gevallen werden ze daarom mishandeld.

[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 12-02-2003 21:20]

pi_8444368
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:15 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Het was eigenlijk mijn manier om te zeggen "Goed bezig herman" en dat tegen vos. Maar jij gaat er al meteen vanuit dat het racistische motieven moet hebben. Sorry hoor, maar vraag voordat je begint te schelden en te doen.

Een tijdje geleden plaatste je als reactie "mooi zo " toen er een molotov coktail naar een moskee was gegooid. Dat bedoelde je zeker ook op een rare manier positief ?

[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 12-02-2003 21:20]

pi_8444390
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:17 schreef robh het volgende:

[..]

Waarden en normen alweer vergeten dan? Dáár heeft iedereen de mond vol van tegenwoordig. Totdat er 1 Turk opstaat die écht deze waarden waardeert en als norm in zn doen en laten heeft. En dan wordt hij overreden.. had ie dat maar niet moeten doen...

Het enige wat wij uit dit bericht kunnen afleiden is dat hij geen kritiek richting zijn islamtische cultuur afstamming kan hebben. Voor de rest zegt dat niets over waarden en normen. En wat we dan ook meteen weer kunnen zien is dat ie het normaal vind meteen met geweld tegen deze uitspraken in te gaan.
pi_8444398
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:17 schreef robh het volgende:

[..]

Het is echt onverstelbaar.
pi_8444414
quote:
Ik snap het niet, werkelijk. Enerzijds worden mensen die 'toeschouwer' zijn van een misdrijf met een schuin oog bekeken, anderzijds worden de turken erop aangesproken dat ze hebben ingegrepen.
Even gecorrigeerd - krom taalgebruik
Als ik Xanthippe onder de duim heb, dan heb ik geen moeite in de omgang met andere mensen
pi_8444420
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:19 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Het enige wat wij uit dit bericht kunnen afleiden is dat hij geen kritiek richting zijn islamtische cultuur afstamming kan hebben. Voor de rest zegt dat niets over waarden en normen. En wat we dan ook meteen weer kunnen zien is dat ie het normaal vind meteen met geweld tegen deze uitspraken in te gaan.

Kritiek ??????????????????
pi_8444431
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik denk niet dat iemand ooit het spelen voor eigen rechter goedkeurt, ongeacht nationaliteit. Er zit een verschil tussen verbaal iets doen en fysiek ergens tegenaan gaan.
Remember "Dossier AH" ?
  woensdag 12 februari 2003 @ 21:21:54 #94
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8444433
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:19 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

een grote opgefokte toestand.
zowel de Nederlanders als de Turken kunnen er wat van.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_8444434
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee Einstein, het gaat hier om precies hetzelfde. Zowel in Venlo als in dit geval werd er iets gezegd/gedaan waar het latere slachtoffer wat van zei, en in beide gevallen werden ze daarom mishandeld.

In beide gevallen zei een nederland iets van een niet-nederlander niet aanstond wat meteen met geweld opgelost moet worden. Alleen had de een nobele uitspraak en de ander niet. Maar in beide gevallen is het gewoon bull shit dat daar meteen geweld aan te pas moet komen omdat mensen de uitspraken tegen hun niet kunnen hebben.
  woensdag 12 februari 2003 @ 21:23:55 #96
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_8444498
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:21 schreef gelly het volgende:

[..]

Kritiek ??????????????????

Oftewel hij voelt zich aangesproken door deze uitspraken die de marinier en vriend gedaan hebben.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_8444521
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:19 schreef gelly het volgende:

[..]

Een tijdje geleden plaatste je als reactie "mooi zo " toen er een molotov coktail naar een moskee was gegooid. Dat bedoelde je zeker ook op een rare manier positief ?

Het zal wel als jij dat zegt.
pi_8444541
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:21 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

In beide gevallen zei een nederland iets van een niet-nederlander niet aanstond wat meteen met geweld opgelost moet worden. Alleen had de een nobele uitspraak en de ander niet. Maar in beide gevallen is het gewoon bull shit dat daar meteen geweld aan te pas moet komen omdat mensen de uitspraken tegen hun niet kunnen hebben.

Nee wacht, als een turk of marokkaan (allochtoon - jullie zien het verschil toch niet) roept:

Alle Nederlanders dood
Fuck Nederland
[Alle nederlanders] krijg de kanker
Alle bij Nederlanders een bom in de reet moet worden gestopt en tot ontploffing moet worden gebracht

Dan pas zijn de rapen gaar.

pi_8444549
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:21 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

een grote opgefokte toestand.
zowel de Nederlanders als de Turken kunnen er wat van.

Yep zeker weten. Elk volk heeft zo zn "hooligans"
pi_8444553
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:24 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Het zal wel als jij dat zegt.

Ik wil het wel even voor je quoten als je dat liever hebt ?

Waarom zeg je niet gewoon wat je werkelijk denkt, ipv met je ongeloofwaardige excuses aan te komen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')