abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8443257
Nou ja, nog eventjes de voorgeschiedenis posten.

"Een militair zou vorige week in Apeldoorn, in de nacht van 16 op 17 oktober, expres met zijn auto tegen een Turkse man zijn aangereden. Het slachtoffer, de 31-jarige M. Citak, raakte ernstig gewond: 21 botbreuken en een hersenschudding.

Racistische motieven zouden volgens het slachtoffer de oorzaak zijn. In de bewuste nacht liep hij met een vriend naar zijn auto. ,,We hoorden twee mannen 'alle moslims dood' en 'fuck islam' roepen. Toen ze ook nog 'krijg de kanker' riepen en de opmerking maakten dat 'bij alle moslims een bom in de reet moet worden gestopt en tot ontploffing moet worden gebracht', werd Citak's vriend boos. Hij heeft ze vastgepakt en door elkaar geschud.
Na een korte schermutseling kalmeerden de mannen en gaven de vier elkaar een hand, maar toen Citak naar de auto liep, werd hij met hoge snelheid aangereden door de auto van het tweetal.

Het slachtoffer raakte door de aanrijding bewusteloos. Volgens Citak zijn er door veiligheidscamera's opnames gemaakt van het incident. De marechaussee wil het verhaal van Citak niet bevestigen, het onderzoek loopt nog. De chauffeur is aangehouden en heeft een nacht in een cel doorgebracht."

Laten we van de dood iets aangenaams maken en geen drakenspel.
pi_8443272
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:25 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Nee, het is een enorme klote streek

2 jaar is IMHO veel te weinig, en deze man moest Nederland dan verdedigen

Idd.
  woensdag 12 februari 2003 @ 20:30:56 #53
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8443300
echt goed dat ze die turk de cel ingooien
pi_8443302
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:29 schreef OAWVGPM het volgende:
Nou ja, nog eventjes de voorgeschiedenis posten.

"Een militair zou vorige week in Apeldoorn, in de nacht van 16 op 17 oktober, expres met zijn auto tegen een Turkse man zijn aangereden. Het slachtoffer, de 31-jarige M. Citak, raakte ernstig gewond: 21 botbreuken en een hersenschudding.

Racistische motieven zouden volgens het slachtoffer de oorzaak zijn. In de bewuste nacht liep hij met een vriend naar zijn auto. ,,We hoorden twee mannen 'alle moslims dood' en 'fuck islam' roepen. Toen ze ook nog 'krijg de kanker' riepen en de opmerking maakten dat 'bij alle moslims een bom in de reet moet worden gestopt en tot ontploffing moet worden gebracht', werd Citak's vriend boos. Hij heeft ze vastgepakt en door elkaar geschud.
Na een korte schermutseling kalmeerden de mannen en gaven de vier elkaar een hand, maar toen Citak naar de auto liep, werd hij met hoge snelheid aangereden door de auto van het tweetal.

Het slachtoffer raakte door de aanrijding bewusteloos. Volgens Citak zijn er door veiligheidscamera's opnames gemaakt van het incident. De marechaussee wil het verhaal van Citak niet bevestigen, het onderzoek loopt nog. De chauffeur is aangehouden en heeft een nacht in een cel doorgebracht."

Subtiele aanpak als je iemand uitspraken niet aan staan. Ik schud niemand door elkaar als zijn mening me niet aanstaat.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  woensdag 12 februari 2003 @ 20:32:19 #55
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_8443333
Vrijheid van meningsuiting oid?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_8443340
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:31 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Subtiele aanpak als je iemand uitspraken niet aan staan. Ik schud niemand door elkaar als zijn mening me niet aanstaat.

Nee, jij gaat laf op een internetforum je debiele mening verkondigen.
pi_8443362
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:32 schreef gelly het volgende:

[..]

Oh boe hoe hoe, gelly staat mijn mening niet aan. Nu kan ik niet meer slapen. Hij noemde mij ook al een hufter, boe hoe hoe.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  woensdag 12 februari 2003 @ 20:36:15 #58
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_8443418
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:32 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat is bewust, anders wordt hij straks door elkaar geschud en moet ie met zijn Hummer over jou heenrijden en dat voorkomt hij hiermee.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_8443453
Kappen met dit geneuzel en gewoon on-topic reageren of optiefen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 12 februari 2003 @ 20:38:17 #60
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8443459
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:31 schreef daburnd88 het volgende:

Dus als een aantal mensen jou kaaskop noemt dan zien we jou hier ook niet meer zeuren? Goede deal lijkt me.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_8443488
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:38 schreef robh het volgende:

[..]

Dus als een aantal mensen jou kaaskop noemt dan zien we jou hier ook niet meer zeuren? Goede deal lijkt me.

ik zou als ik jou was ff de definitie van schudden op zoeken. is misschien handig te weten wat het betekent.
pi_8443525
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:39 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

ik zou als ik jou was ff de definitie van schudden op zoeken. is misschien handig te weten wat het betekent.

Dat zeg ik. Je zeurt liever anoniem op een forum, dan dat je het iemand recht in z'n gezicht zegt. Held.
pi_8443578
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Je zeurt liever anoniem op een forum, dan dat je het iemand recht in z'n gezicht zegt. Held.

Ik zeg dat ik niemand door elkaar ga schudden vanwege zijn mening. En jij begint meteen te zeiken over niets in je gezicht durven te zeggen.

Wat the fuck heeft dat met elkaar te maken? Hoe wil jij uberhaupt weten wat ik in mijn dagelijks leven tegen mensen in real life zeg terwijl je verreweg niet eens weet wie ik ben. Waar zeur je over?

pi_8443614
T'is toch zielig dat er mensen zijn die de Turken over hetzelfde kam scheren als de godsdienstwaanzinnige Arabische landen en terroristen.
Schijnbaar zijn er nog ontwetende idioten zoals die soldaat die niet weet dat de Turken niets met de Arabieren te maken hebben en NAVO lid zijn.

Net zoals sommige onwetenden die zeggen dat de Turkse cultuur meer Arabisch is dan Europees omdat de inwoners moslim zijn.

Dus Nederland heeft een Colombiaans cultuur? Want ze zijn toch allebij christelijk?

Hopelijk wordt men binnenkort wat wijzer. Maar ja, ik denk het niet met de opleidingswezen in de westerse landen.

woensdag 12 februari 2003 @ 20:44:26 #65
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8443616
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kappen met dit geneuzel en gewoon on-topic reageren of optiefen.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_8443686
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:42 schreef daburnd88 het volgende:
Ik zeg dat ik niemand door elkaar ga schudden vanwege zijn mening.
Ik vond die 'mening' van die ex-marinier anders behoordlijk grof en generaliserend. Maar beiden partijen waren eigenlijk fout, dit incident had ook met woorden opgelost kunnen worden. Ik las dat beide mannen vervolgens kalmeerden en elkaar de hand schudden.

Wat daarna echter gebeurde is werkelijk te gek voor woorden.

[Dit bericht is gewijzigd door Glacius op 12-02-2003 20:49]

It's easier to get forgiveness than permission.
pi_8443687
je moet gewoon je handen thuis houden. Als je mensen dingen hoort roepen die je niet aanstaan houd je gewoon je handen thuis en negeer je ze. Je eer inslikken, als er hier al sprake van zou zijn, is dan toch het meest intelligente om te doen.

Overigens is het "hij schudde hem door elkaar"-verhaal er een van de slachtoffer kant. Ik zet er mijn vraagtekens bij dat het bij "door elkaar schudden" bleef, overigens zet ik er ook mijn vraagtekens bij dat de confrontatie met handje schudden vergeten werd door de vier.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_8443790
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:47 schreef Glacius het volgende:

[..]

Ik vond die 'mening' van die ex-marinier anders behoordlijk grof en generaliserend. Maar beiden partijen waren eigenlijk fout, dit incident had ook met woorden opgelost kunnen worden. Ik las dat beide mannen vervolgens kalmeerden en elkaar de hand schudden.

Wat daarna echter gebeurde is werkelijk te gek voor woorden.

Ik zeg ook zeker niet dat de marinier goed bezig is. Maar het recht in eigen handen nemen en ff mensen hardhandig aanpakken is niet bepaald wat we in deze maatschappij willen toch?
pi_8443820
quote:
je moet gewoon je handen thuis houden. Als je mensen dingen hoort roepen die je niet aanstaan houd je gewoon je handen thuis en negeer je ze. Je eer inslikken, als er hier al sprake van zou zijn, is dan toch het meest intelligente om te doen.
Overigens is het "hij schudde hem door elkaar"-verhaal er een van de slachtoffer kant. Ik zet er mijn vraagtekens bij dat het bij "door elkaar schudden" bleef, overigens zet ik er ook mijn vraagtekens bij dat de confrontatie met handje schudden vergeten werd door de vier.
Nee, vooral blijven toekijken, vriendelijk zwaaien, lachen en meezingen.
quote:
Ik zeg ook zeker niet dat de marinier goed bezig is. Maar het recht in eigen handen nemen en ff mensen hardhandig aanpakken is niet bepaald wat we in deze maatschappij willen toch?
Nee, maar dat is wél gebeurt door die marinier.
Als ik Xanthippe onder de duim heb, dan heb ik geen moeite in de omgang met andere mensen
pi_8443873
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:54 schreef Sokrates het volgende:

[..]

[..]

Nee, maar dat is wél gebeurt door die marinier.

Tja dat wilden ze volgens mij ook van die A&H jongens, wat oh wee er zal maar iets fout gaan als je iemand pakt. Dan ben je zelf weer de boosdoener.

De turkse man zowel als de marinier meenden beide geen woorden te moeten gebruiken.

pi_8443892
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:54 schreef Sokrates het volgende:

nee naar fysiek geweld grijpen of een auto pakken om je problemen op te lossen.

Allebei de heren wilden hun onvrede op fysieke wijze afhandelen. Als de twee turken niets hadden gezegd, de mariniers hadden genegeerd, dan zou dit denk ik nooit zo zijn ge-escaleerd. Ideaal zou zijn geweest als de mariniers hun muil dicht zouden hebben gehouden.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_8443959
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:57 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Allebei de heren wilden hun onvrede op fysieke wijze afhandelen. Als de twee turken niets hadden gezegd, de mariniers hadden genegeerd, dan zou dit denk ik nooit zo zijn ge-escaleerd. Ideaal zou zijn geweest als de mariniers hun muil dicht zouden hebben gehouden.

Soms moet je mensen hun stoom af laten blazen. Dat was ook op 6 mei zo. Mensen waren echt kwaad aan het posten op fok en wat doen de moderators ze springen er bovenop en bannen zowat alles. Vind je het raar dat die mensen dan nog kwader worden? Je moet niet overal meteen bovenop zitten als het nog vers is. Laat mensen nu eerst eens een dag slapen. En ga vooral niet in een cafe een confrontatie opzoeken door iemand hard aan te pakken. Je weet dat er dan drank in het spel is en van alles kan gebeuren. Zie valkenswaard.
pi_8444013
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:01 schreef daburnd88 het volgende:
.
wat was er dan op 6 mei?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_8444050
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:52 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Waarom wil je die marinier dan een lintje geven
pi_8444092
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:57 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Mijn punt was dat je moet opstaan als je iets te zeggen hebt: Voel je je oneerlijk behandeld dan moet je in staat kunnen zijn om daarover iets te zeggen.

Ik snap het niet, werkelijk. Enerzijds worden mensen die 'toeschouwer' zijn van een misdrijf met een schuin oog bekeken, anderzijds worden de turken erop aangesproken dat ze hebben ingegrepen.

De moraal is blijkbaar niets meer waard.
Lees de Vrij Nederland deze week: Daarin staat een artikel over de moraal en de durf daarvoor.

Bé-spottelijk

edit:

krom taalgebruik - kijken of mijn daimon mij een opfriscursus nederlands kan geven.

[Dit bericht is gewijzigd door Sokrates op 12-02-2003 21:18]

Als ik Xanthippe onder de duim heb, dan heb ik geen moeite in de omgang met andere mensen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')