Wat een smerig wijf. Brrrr.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:31 schreef roos94 het volgende:
Alleenstaand moederschap valt Jaimie Vaes zwaar: 'Fijn als het niet meer alleen op mij aankomt
https://www.rtl.nl/boulev(...)lt-jaimie-vaes-zwaar
Dat je dit je mond uit krijgt, met een nanny in huis, is toch wel heel bijzonder.
Dat mensen weleens tegen Jaimie zeggen dat ze 'toch een nanny' in huis heeft, vindt ze geen goed argument. 'Uiteindelijk ben je toch gewoon een alleenstaande moeder', zegt ze.(?????)
Klopt. Als je haar een beetje volgt, zie je op instagram dat ze in het festivalseizoen op zo'n beetje elk festival aan het dansen is wat er maar bestaat. En dan heb ik het nog niet over alle dansclub bezoekjes (is Lio vast ook mee om 1u snachts?) Maar hee, ze heeft geen me-time.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:09 schreef MissButterflyy het volgende:
En dan heeft ze een nanny en is ze alsnog veel tijd kwijt met reisjes, feestjes en etentjes waar Lio niet bij is… Er zijn genoeg alleenstaande moeders met meer kinderen die helemaal geen tijd voor zichzelf hebben.
Ik vind het echt gezeur. Ze zou moeten genieten van de luxe positie waar ze in zit, hoeveel tijd ze wel niet aan zichzelf kan besteden.
Als ik haar was, zou ik misschien juist wel meer tijd met Lio doorbrengen.
Ze is ook echt iedere maand op vakantie naar tropische oorden. Maar Jaimie heeft het zo moeilijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 07:09 schreef MissButterflyy het volgende:
En dan heeft ze een nanny en is ze alsnog veel tijd kwijt met reisjes, feestjes en etentjes waar Lio niet bij is… Er zijn genoeg alleenstaande moeders met meer kinderen die helemaal geen tijd voor zichzelf hebben.
Ik vind het echt gezeur. Ze zou moeten genieten van de luxe positie waar ze in zit, hoeveel tijd ze wel niet aan zichzelf kan besteden.
Alles voor de likes en voor "me me me".quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Erg hè ? Zo'n dom leeg wijf. Ik geniet er wel van. Dat dit soort mensen bestaat. "Een soort voorschool." Ha ha ha. Raap me op. Ze is ook columniste zie ik. Ha ha ha.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof wel dat ze het moeilijk heeft.
Wat een sukkel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:56 schreef roos94 het volgende:
"Ik lach echt de ballen uit mijn broek"
Jorik, zoals de rapper echt heet, heeft een taakstraf van 120 uur gekregen voor het mishandelen van een 28-jarige bezoeker van de Amsterdamse club Olivia. In de podcast vertelt de rapper dat hij nog 60 uur te gaan heeft. Zijn taakstraf voert hij uit op een begraafplaats en dat verzoek heeft 'ie zelf ingediend. Hij legt uit waarom: "Hier is een beetje respect. Iemand die zijn dode oma komt opzoeken, is niet gelijk van: 'Oh Lil Kleine, kom op de foto.' Je komt er sowieso ook weinig mensen tegen."
Daarnaast werken er op de begraafplaats waar hij zijn taakstraf uitvoert 'heel leuke mensen'. "Ik werk echt met Amsterdamse mensen die er al dertig jaar werken. Ik lach echt de ballen uit mijn broek. Ik ga er met plezier zelfs heen." Het enige nadeel is dat hij heel vroeg op moet en niet betaald krijgt, vertelt hij. "Maar het zorgt zelfs een beetje voor structuur in mijn leven. Zo erg is het echt niet. Het valt reuze mee."
Waarbij ik me wel afvraag of er geen maatschappelijk nuttigere taakstraffen te verzinnen zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:41 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het wel hilarisch dat Glennis Grace en Jorik tegelijkertijd vast zaten in de cel en ook beide op de amsterdamse begraafplaats hun taakstraf uitvoeren
Ze vonden het ook allebei niet zo erg zo te lezen…quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarbij ik me wel afvraag of er geen maatschappelijk nuttigere taakstraffen te verzinnen zijn.
Hihiquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:42 schreef roos94 het volgende:
Ik zette een opmerking op jaimie haar reel over hoe ze 2 schoonheidsbezoekjes en een kappersbezoek en een shoppingspree en een lunch met vrienden op 1 dag combineerde met fulltime alleenstaand moeder zijn en nu heeft mevrouw mij geblokkeerd
Hallo Yvonne Coldeweijerquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:10 schreef Ole het volgende:
ik hoor van een 'spion' dat ze weer bij elkaar zijn..
Ik vind het een enorm verschil,ze was daar een stuk jonger maar vind haar daar al een stuk ouder uitzien dan een begin twintiger Met behoorlijke voorhoofd rimpels.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Die is al vaker voorbijgekomen maar ik zie het verschil nooit zo.
Ze was veel jonger dus dat is sowieso altijd anders. Misschien heeft ze wat lipfiller maar ze had daar ook al vollere lippen. Botox zal ze ook wel wat hebben. Ze heeft natuurlijk wel een borstvergroting gehad maar ik weet niet of ze dat daar al had. Maar zo extreem anders in haar gezicht vind ik haar niet eens.
Ik heb haar nooit mooi gevonden.
Sure, Botox. Lipfillers weet ik niet zeker want ze had al volle lippen. Mogelijk heeft ze het wel gehad maar niet constant. Maar kaaklijnfillers etc. wil ik niet per se aan. Ze is ouder én ze sport overduidelijk veel. Beide kunnen voor een zichtbaardere kaaklijn zorgen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik vind het een enorm verschil,ze was daar een stuk jonger maar vind haar daar al een stuk ouder uitzien dan een begin twintiger Met behoorlijke voorhoofd rimpels.
Ik vond haar voor de ingrepen ook geen mooie vrouw.
Je ziet gelijk een hoeveelheid fillers, botox,de kaaklijn en lipfillers overduidelijk aanwezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |