Ook zoiets, waar kwamen die briefjes vandaan eigenlijk?quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
Hij zal nu wel geen briefjes van ¤500 meer verscheuren voor het publiek. 😂😂 Zo hard kan het gaan.
Ja wat denk jezelf, het is wat je zegt.. Van de bank krijg je die biljetten niet en daarbij worden ze nergens geaccepteerd binnen NL als cash betaalmiddel .quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook zoiets, waar kwamen die briefjes vandaan eigenlijk?
In pinautomaten zitten ze niet en zelfs als je bij de bank contant geld aanvraagt dan zitten daar eigenlijk nooit briefjes van ¤500 bij.
En dat was ook in de periode dat Pauperkabouter zat te bluffen dat hij z'n schaapjes wel op het droge had met z'n "champagne muur" en de klokkies die hij gekocht had.
Hij had dat geld ook belegd in een cafe maar daar is ie ook geen eigenaar meer van sinds de mishandeling van Vaes.
Zou nog wel eigenaar zijn van een snackbar samen met een vriend (die ook dat cafe heeft)
Moet ie z'n huis verkopen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja wat denk jezelf, het is wat je zegt.. Van de bank krijg je die biljetten niet en daarbij worden ze nergens geaccepteerd binnen NL als cash betaalmiddel .
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij die snackbar ook niet meer heeft en dat al zijn bv's in de rode cijfers staan plus die 3 miljoen wat hij moet terug betalen aan Sony.
Volgens de nieuwsberichten ziet het er financieel niet goed voor hem uit.
Ja ik denk ook niet dat hij iets anders kan dan "Lil kleine" willen zijn/blijven.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moet ie z'n huis verkopen inderdaad.
Maar hij had ook nog een huisje op Ibiza, toch?
Of had ie dat ook al opgesnoven?
Bij dat interview bij Renze maakte hij in elk geval redelijk duidelijk dat hij Lil Kleine wil blijven, incl het imago.
Hij wil geen lieve liedjes gaan zingen.
En drinken doet hij dus al, heeft nog middelencontrole op drugs maar als dat niet meer hoeft dan is het te verwachten dat hij ook weer gaan snuiven.
Wordt ie mogelijk weer gecanceled
Doet Dreetje het toch een stuk beterquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja ik denk ook niet dat hij iets anders kan dan "Lil kleine" willen zijn/blijven.
Die kijkt er nu al naar uit om te kunnen snuiven...
https://www.quotenet.nl/f(...)scholten-docu-prime/quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
Hij zal nu wel geen briefjes van ¤500 meer verscheuren voor het publiek. 😂😂 Zo hard kan het gaan.
Schijnbaar niet anders had hij Sony wel al terug betaald. Nu is het wachten totdat hij zijn woning verkocht heeft.quote:Op maandag 29 januari 2024 07:51 schreef roos94 het volgende:
Hij reist toch wekelijks op en neer naar dubai & co dus het zal allemaal wel meevallen.
Dan zal hij zijn insta stories wel via AI genereren.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
Schijnbaar niet anders had hij Sony wel al terug betaald. Nu is het wachten totdat hij zijn woning verkocht heeft.
Een onwijs goede stichting gevonden??quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:11 schreef roos94 het volgende:
Jaimie Vaes (34) en haar zoon Lío gaan meer tijd doorbrengen in Nederland. In gesprek met RTL Boulevard vertelt de realityster dat ze een school voor haar 4-jarige zoon heeft gevonden, die volgens haar kampt met een vorm van autisme.
Het is de wens van Jorik Scholten, ook wel bekend als Lil Kleine en de vader van Lío, dat hun zoon in Nederland naar school gaat. Jaimie vertelt dat ze op zoek is gegaan naar de beste optie voor Lío. "Ik heb lange tijd geroepen: 'Nee, we blijven op Ibiza'. Maar als iets op een gegeven moment niet kan, dan ga je voor het belang van je kind schakelen."
In Nederland heeft ze 'een onwijs goede stichting' gevonden. Dat betekent dat de twee terugkeren naar Nederland. "Dit is voor een onbepaalde tijd."
Jaimie gaat verder: "Het is nog steeds mijn doel en mijn wens voor mijn kleine gezinnetje om uiteindelijk ons leven verder op te pakken op Ibiza. Het is een stimulans: even Lío een duwtje in de goede richting geven met de focus op taal en communicatie." Of het haalbaar is voor Lío om daarna op Ibiza naar school te gaan, weet ze nog niet. "Ibiza zal altijd ons thuis blijven. Voor nu heb ik een eerste stap gezet, waarbij de eerste behoefte is voor Lío en daarna zien we wel verder."
Als je ziet hoeveel commentaar ze krijgt op de taalontwikkeling van haar kind, dan lijkt me dat helemaal niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Vreemd dat ze dit soort dingen over haar kind deelt met de media.
Ze heeft zelf de media opgezocht om te vertellen dat hij autisme of iets dergelijks heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel commentaar ze krijgt op de taalontwikkeling van haar kind, dan lijkt me dat helemaal niet zo vreemd.
Je bestrijdt een standpunt dat ik niet inneem. Ze hoeft zich helemaal niet te verantwoorden, maar ik snap wel waarom ze dat doet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze heeft zelf de media opgezocht om te vertellen dat hij autisme of iets dergelijks heeft.
Waarom zou ze zich moeten verantwoorden?
Bijna niemand kent dat kind.
Mee eens, al vind ik het commentaar van anderen ook niet zo chic.quote:Tsja, en wel gekozen hem vol in beeld te brengen in haar RLS. Maar dat is alweer een aantal jaren geleden. Beter kiest ze voor de privacy van haar zoon.
Ja dat snap ik ook niet helemaal. Neem aan dat het kind gewoon naar speciaal onderwijs gaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Een onwijs goede stichting gevonden??
Is er eigenlijk een autisme diagnose vast gesteld bij Lio?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet helemaal. Neem aan dat het kind gewoon naar speciaal onderwijs gaat.
Dat vraag ik mij ook af, hebben ze überhaupt Lio wel laten testen op Autisme? Volgens mij hebben ze alleen maar gefeest,gezopen, gesnoven en ruzie gemaakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:56 schreef sly-nl het volgende:
Als je ouders constant ruzie hebben en elkaar zelfs publiekelijk de tent uit vechten, kun je wel vaststellen dat er enorm veel ontbreekt voor een kind van die leeftijd, waar vertrouwen en rust een basis zou moeten zijn in de opvoeding. Daarbij is het natuurlijk bizar dat die lui, als ze geen ruzie maakten, alleen maar bezig waren met gezien worden in het nachtleven en dan onder invloed van drank & drugs. Om dan diep in de nacht elkaar weer het bloed onder de nagels vandaan te halen in het bijzijn v zoon.
Duidelijk dat beiden een persoonlijkheidsstoornis onder de leden hebben.
Wat me niet verbaast is dat ze (de moedert) nergens over jeugdzorg rept, want lijkt me dat die ook genoeg signalen hebben opgevangen van dit tuig en hun ongeschiktheid als ouders.
Is natuurlijk vette onzin om te lullen over autisme. Alles wijst er meer op dat er sprake is van flink trauma bij dat jochie. Erg treurig voor dat kind.
Die twee mogen van moi de bak in.
Indeed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af, hebben ze überhaupt Lio wel laten testen op Autisme? Volgens mij hebben ze alleen maar gefeest,gezopen, gesnoven en ruzie gemaakt.
Dat lijkt me toch een hele medische molen eer zoiets vastgesteld wordt.
Ik neem aan dat sinds die hele mishandeling zaak er ook jeugdzorg en instanties bij betrokken zijn en dat die Lio ook geobserveerd hebben?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Indeed.
Straat schoonvegen met een imaginair autisme-verhaal![]()
Dan beter de keiharde juiste diagnoses hier in SHO!@
Wie weet zijn ze er al jaren mee bezig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik neem aan dat sinds die hele mishandeling zaak er ook jeugdzorg en instanties bij betrokken zijn en dat die Lio ook geobserveerd hebben?
Het is allemaal een beetje vaag, ik bedoel het kind is bijna 5 en praat nog steeds niet.. Waarom niet al 2 jaar geleden aan de bel getrokken??
Of waren ze zo doorgesnoven en doorgezopen dat ze het niet in de gaten hadden...
Als dat zo is, is het des te schrijnender om te blijven miepen over autisme en hoe belangrijk de jongen z'n gezondheid voor ze is: schamen en in een hoek liggen met het licht uit zou dan gepast zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie weet zijn ze er al jaren mee bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |