Volledig mee eensquote:Op maandag 4 september 2023 21:26 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik Jaimie Vaes in Expeditie Robinson totaal anders dan dat ik verwacht had.
Wtf ze lijkt op die ene gast die omgebouwde vent wat op "ken" wilt lijken maar uiteindelijk toch maar gekozen heeft om als vrouw door het leven door te gaan. Ik kom niet meer op zijn naam.quote:
Is heel topic over.. sjips nu kom ik ook niet op de naamquote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wtf ze lijkt op die ene gast die omgebouwde vent wat op "ken" wilt lijken maar uiteindelijk toch maar gekozen heeft om als vrouw door het leven door te gaan. Ik kom niet meer op zijn naam.
Maar ze heet nu anders toch?quote:
Ow jaquote:Op maandag 4 september 2023 22:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar ze heet nu anders toch?
- edit-
Jessica
In welk opzicht?quote:Op maandag 4 september 2023 21:26 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik Jaimie Vaes in Expeditie Robinson totaal anders dan dat ik verwacht had.
Intelligenter, niet zo arrogant , past zich aan aan de "overlevingsstand." Zeurt niet. Mixed gewoon met iedereen. Werkt mee.quote:
Naja, "naturel"..quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Intelligenter, niet zo arrogant , past zich aan aan de "overlevingsstand." Zeurt niet. Mixed gewoon met iedereen. Werkt mee.
Dat is allemaal anders dan het beeld dat ik had. Ik dacht "als haar nagel breekt gaat ze naar huis."
Eigenlijk vind ik haar naturel ook mooier dan met al die make-up.
Ik heb haar alleen gezien in ' Boerderij van Dorst' en vond haar daar oppervlakkig overkomen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens mij kwam ze altijd best redelijk intelligent over. Dat ze halfnaakt op Insta staat, doet daar weinig aan af. Ik vond haar in dat interview na haar breuk met Kleine ook niet dom overkomen en eigenlijk ook niet als iemand die drama schopt om een afgebroken nagel.
Sterker nog, ik vond haar juist overkomen als iemand die echt niet moeilijk doet om door de modder te kruipen als het nodig is: zo’n typisch ‘meisjes-meisje’ is ze nooit geweest. Niks mis met meisjes-meisjes trouwens; ik gebruikte het even in de meest negatieve zin van de term. Eerder een beetje een tom boy.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens Yvonne Coldewijer zijn Jamie en Lil kleine weer samen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |