Die moeten de nul houdenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:49 schreef tong80 het volgende:
Toeterende Marokkaanse vrouwen straks ?
Rellen om 14.00 uur.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:49 schreef tong80 het volgende:
Toeterende Marokkaanse vrouwen straks ?
En hun muil ?quote:
In '45 gaven ze wel op.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Maja je weet wat het is met de duitsers die geven dus nooit op dat is zeg maar de aard van het beessie mvg rinus michels
Hoezo was het bij dat (fantastische) hakje geen buitenspel?quote:
Ik meende dat lichaam van mevrouw van het hakje dichterbij doel was maar ik zal het wel verkeerd zien door camerastandpuntquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo was het bij dat (fantastische) hakje geen buitenspel?
Dat lijkt me vooralsnog niet nodig.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:33 schreef Dutch_view het volgende:
Krijgen we weer 15 minuten extra speeltijd?
Wel als Duitsland moet winnen van de FIFAquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooralsnog niet nodig.
Moet je aan Pol vragen, die is VAR bij deze wedstrijd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:33 schreef Dutch_view het volgende:
Krijgen we weer 15 minuten extra speeltijd?
Until they score.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooralsnog niet nodig.
Die zullen het wel prima vinden zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:47 schreef GlennQuagmire het volgende:
Duitsland kan ook nog door als Colombia scoort toch?
9 dusquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:48 schreef Dutch_view het volgende:
Ai blessure. 10 minuten extra speeltijd erbij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop