Dat soort gedrag komt vaker heel anders op tv dan hoe het is gegaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:15 schreef Inka het volgende:
[..]
De rol die Babette gespeeld heeft om Wendy op de stip te krijgen was niet te zien.
Isaac heeft niets met Babbel.quote:
tv uitzending is veel knip en plakwerkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat soort gedrag komt vaker heel anders op tv dan hoe het is gegaan.
Bij uto 1 en 2 ook.
Ik vond het toen wel een logisch advies, dat Babette aan Moraima gaf. Voor de zwakste keuze van de andere groep met die evenwichtsproef was Wendy de beste optie om te kiezen. Daarmee gooide Babette al dan niet bewust ook Wendy voor de bus.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat soort gedrag komt vaker heel anders op tv dan hoe het is gegaan.
Bij uto 1 en 2 ook.
Babette zit vast aan Marciano en Marciano aan Isaac. Dusquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:01 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Isaac heeft niets met Babbel.
Hij vertrouwd haar niet, en vindt dat oeverloze gelul ook niks.
Uitspraken van langer geleden.
Maar ik zie ze niet veel samen spreken.
En bij gesprekken over met wie ze samen willen eindigen, noemt Isaac babbel alleen als ze er bij zit.
Dat was vroeger, tegenwoordig zijn eieren juist gezond.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af of dat dan zo gezond is? Volgens mij niet echt voor de cholesterol..
Is prima. Goede eiwitten en vitaminen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is nog echt iets van vroeger en blijkt niet zo te zijn maar zij eten iedere dag eieren en vaak meerdere malen op een dag.. dat lijkt me wel teveel van het goede.
zie ice nog voor zichzelf kiezenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette zit vast aan Marciano en Marciano aan Isaac. Dus
Ja dat wel. Voorlopig zal Isaac niet op babbel stemmen om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette zit vast aan Marciano en Marciano aan Isaac. Dus
Dat gaat hij zeker doen en al heel snel verwacht ik. Dan zie je meteen dat hij het van zichzelf wel goed zal keurenquote:
Ja, en dat heeft hij ook wel te kennen gegeven.quote:
Idd, ik zie daar niemand die haar taak over zou kunnen nemen...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:16 schreef Frummelie het volgende:
Wendy is echt een topper, ruimt de keuken weer helemaal op, veegt de badkamer en keuken weer even aan...
Wendy moet winnen... verdient ze gewoon...
Nope...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, ik zie daar niemand die haar taak over zou kunnen nemen...
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:23 schreef Rhosyn het volgende:
Babette is prinsesje...
Zo'n verwend kreng met haar neus in de lucht en snel janken..
klopt, heel verdacht dat ze zoiets groots knippen. lijkt er toch op dat babbel bij het programma hoortquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:15 schreef Inka het volgende:
De rol die Babette gespeeld heeft om Wendy op de stip te krijgen was niet te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |