Hij voelt zich idd steeds groter en belangrijker worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
die gast gaat meer en meer naast zijn schoenen lopen
Goffer daar ging m'n koffiequote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sasha en Bern vonden die erg lekker toen ze die met de verjaardag van Sasha had gemaakt vroegen of ze dat nu ook wilde doen.. dat soort eten aten ze in de middeleeuwen ook zei Sasha.
quote:
is de bourgoisie van de middeleeuwenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:22 schreef chufi het volgende:
Ik had wat meer barbaarsere outfits verwacht.. dit is erg burgerlijk..
nee maar jurk is te breed in de taillequote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:23 schreef lojanda het volgende:
Mirthe ziet er ook mooi uit in die jurk
Alleen dat lint wat ze om haar middel heeft klopt niet.
En die gaan dan zuipen in Jappies Cave?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
is de bourgoisie van de middeleeuwen
Ahh oké..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maar jurk is te breed in de taille
ga het eens vragenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:26 schreef chufi het volgende:
[..]
En die gaan dan zuipen in Jappies Cave?
Ik las hier dat Immi tegen Erik had gezegd ( ik denk omdat Erik niet van het verkleden is en tegen stribbilde) dat zij dan als koning gingen.quote:
AsseErikquote:
Assepoesterikquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:47 schreef realkijkers het volgende:
[..]
AsseErik
Erikpoester
Iemand een betere?
Je hebt gisteren niet veel gemist. Hardlopen en begin van exit show Morraima.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:53 schreef Giggio het volgende:
ff off-topic: ik neem TV uitzendingen altijd op om later zonder reclame te kunnen kijken (via Ziggo)
gisteravond was de aflevering niet terug te kijken - niet via opgenomen maar ook niet via terugkijken
hebben meerdere daar last van gehad?
(nu maar inhalen via de uitzending vanmiddag en in de gaten houden want wil toch de laatste weken alles blijven volgen!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |