Leuk gemaaktquote:
spelbreker imaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:02 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Imadiddin ligt al een tijdje buiten op een luchtbed. Als Rupert bij hem kom kijken lijkt Imadiddin boos.
Imadiddin: ik ga geen pak aan doen.
Hij lijkt hier op die eikel van de wereld draait door..quote:
Hij zou toch als koning gaan? Vindt hij zijn pak niet goed?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:02 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Imadiddin ligt al een tijdje buiten op een luchtbed. Als Rupert bij hem kom kijken lijkt Imadiddin boos.
Imadiddin: ik ga geen pak aan doen.
Misschien wil hij daarom niet helpen. Een koning doet dat niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:10 schreef xdiashalizx het volgende:
Haha, kijk Erik zitten als King...
erik is toch gekleed als koningquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij zou toch als koning gaan? Vindt hij zijn pak niet goed?
die gast gaat meer en meer naast zijn schoenen lopenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien wil hij daarom niet helpen. Een koning doet dat niet.
Oh ik hoor hem nu dat precies zeggen. Zijn onderdanen moeten het doen. En ze moeten Sire zeggen..
Sasha en Bern vonden die erg lekker toen ze die met de verjaardag van Sasha had gemaakt vroegen of ze dat nu ook wilde doen.. dat soort eten aten ze in de middeleeuwen ook zei Sasha.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:05 schreef Harry het volgende:
Wendy is gevulde eitjes aan het maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |