Ik heb de afl gewoon op Videoland gekeken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:53 schreef Giggio het volgende:
ff off-topic: ik neem TV uitzendingen altijd op om later zonder reclame te kunnen kijken (via Ziggo)
gisteravond was de aflevering niet terug te kijken - niet via opgenomen maar ook niet via terugkijken
hebben meerdere daar last van gehad?
(nu maar inhalen via de uitzending vanmiddag en in de gaten houden want wil toch de laatste weken alles blijven volgen!!)
De rol die Babette gespeeld heeft om Wendy op de stip te krijgen was niet te zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:53 schreef Giggio het volgende:
ff off-topic: ik neem TV uitzendingen altijd op om later zonder reclame te kunnen kijken (via Ziggo)
gisteravond was de aflevering niet terug te kijken - niet via opgenomen maar ook niet via terugkijken
hebben meerdere daar last van gehad?
(nu maar inhalen via de uitzending vanmiddag en in de gaten houden want wil toch de laatste weken alles blijven volgen!!)
Ha het middeleeuwse spul ik binnen leuk hoorquote:
False FEBOquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:15 schreef Inka het volgende:
[..]
De rol die Babette gespeeld heeft om Wendy op de stip te krijgen was niet te zien.
Dat viel mij ook op!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:15 schreef Inka het volgende:
[..]
De rol die Babette gespeeld heeft om Wendy op de stip te krijgen was niet te zien.
zo zie je maar hoeveel verstand hij er van heeftquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:39 schreef lojanda het volgende:
Marciano wil weer interessant doen en heeft het over whiskey maar die ze hier hebben is niet goed genoeg want als hij zelf whiskey haalt dan is dat hele andere.. hier hebben ze waarschijnlijk Captain Morgan.
Wat een sukkel.. dat is rum dombo.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:20 schreef danaqui het volgende:
Bern komt bijna klaar, de zwaarden zijn niet van plastic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |