Vooral Marciano en Isaac, kanonne...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:03 schreef lojanda het volgende:
Ze beginnen maar weer eens met een eitje te bakken.. daar worden wat eieren gegeten
Vraag me af of dat dan zo gezond is? Volgens mij niet echt voor de cholesterol..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet niet of Isaac dat nog zo ziet..
[..]
Vooral Marciano en Isaac, kanonne...
Dat van 3 per week is wel achterhaald... maar zij eten er aardig wat weg..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af of dat dan zo gezond is? Volgens mij niet echt voor de cholesterol..
Er zijn gisteren eieren binnen gekomen voor iedereenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Jasper 2 eitjes gekregen van Isaac of zijn er eieren voor iedereen?
Ja dat is nog echt iets van vroeger en blijkt niet zo te zijn maar zij eten iedere dag eieren en vaak meerdere malen op een dag.. dat lijkt me wel teveel van het goede.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat van 3 per week is wel achterhaald... maar zij eten er aardig wat weg..
In Utopia aten ze ook zoveel eieren, niet normaal.. zij eten er echt veel vooral de laatste tijd..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is nog echt iets van vroeger en blijkt niet zo te zijn maar zij eten iedere dag eieren en vaak meerdere malen op een dag.. dat lijkt me wel teveel van het goede.
die hebben ze gisteravond in elkaar gezet en zo in de sluis gezetquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
Er staat een tent in de sluis.
Die moet er uit gehaald worden.
Zullen wij dat doen vraagt Jasper aan Isaac.
Wat leuk bedachtquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:51 schreef lojanda het volgende:
Erik heeft paard met wagen gemaakt voor het middeleeuws feest
dat belooft voor later op de dag met drank opquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Babette en Wendy treffen elkaar bij het koffie apparaat. Het is net of ze beide een magisch magnetisch veld om zich heen hebben. Ze kunnen elkaar niet zien, niet ruiken, niet horen en aanraken.
en nog kaarsen maken , had bern het tenminste overquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Leuk, ze gaan brood bakken vanmiddag...
Ik hou ervan, lekker een tut/ freubelmiddag....quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
en nog kaarsen maken , had bern het tenminste over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |