Ooh dat kan natuurlijk...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren dat hij last van zijn rug heeft. Misschien dat hij daarom even rustig aan doet met sporten?
Ik ga echt stuk...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:52 schreef danaqui het volgende:
Er kan iemand achterop zitten op het aanhangertjeje moet er maar opkomen
Gewoon die grote lummel op dat karretje en dan dat paardenhoofd met die manen, geweldig...quote:
dat word zijn strijdros voor feest denk ikquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:50 schreef danaqui het volgende:
Jezus, nu een paardekop op het karretje vast maken
Gisteren reden ze al met een paar bewoners op het karretjequote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gewoon die grote lummel op dat karretje en dan dat paardenhoofd met die manen, geweldig...
Jajaja heb ik ook gezien moest ik ook al zo om lachen... zo simpel en zoveel lol dat ze hadden...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteren reden ze al met een paar bewoners op het karretjedat ding is nog best sterk..
Echt heel leuk gedaan
Wie zijn de 3 eenheid?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
De drie eenheid smoest met elkaar. Laten zien hoeveel waterflessen ze hebben..smoes smoes smoes gauw weg stoppen smoes smoes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |