Krijg er water van in mijn mondquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:58 schreef Frummelie het volgende:
Jammer dat ze dat brood niet bakken op de bbq dat is zo lekker... een stuk deeg om een stok vouwen dan boven de bbq en als ze gaar zijn de stok verwijderen dan heb je een gaatje en dat vullen met roomboter en bruine suiker.. zo lekker..
Ja echt hoor, is echt geinig en lekker...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Was wel een hele leuke activiteit geweest
Nog niet gezien..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:01 schreef engine het volgende:
Het is twaalf uur geweest... zitten ze al aan het bier?
Thanks.quote:
Dat is iig nog nooit geweest dus zou wel lachen zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Thanks.
Zou grappig zijn als iemand laveloos een eliminatie opdracht moet spelenmaar ik verwacht geen alarm omdat ze al mogen drinken.
Had leuk geweest maar ze kunnen zich geen ongelukken permitteren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Thanks.
Zou grappig zijn als iemand laveloos een eliminatie opdracht moet spelenmaar ik verwacht geen alarm omdat ze al mogen drinken.
Alle deegballetjes waren even groot.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
Het brood van Erik is minstens 2 keer zo groot als dat van de anderen.... en natuurlijk dubbel beleg..... de koning neemt het ervan
Omdat er niet genoeg kleding is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Toch wel jammer dat sommige niet meegaan in het verkleden, juist zo leuk vind ik..
Ze had gelijk in het begin de tiara al te pakken en die gaf ze niet meer uit handen..... ze is tenslotte voor haar gevoel de koningin he...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
Princes Duckface had niets om aan te trekken..![]()
[ afbeelding ]
Die is hier ook maar gedropt, heeft in een tijdmachine gezeten en is gedropt 'in de middeleeuwen'...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
Princes Duckface had niets om aan te trekken..![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |