Hoe kwam dat opeens?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
Pff wat een slecht nieuws allemaal weer. Vroeger zou ik gezegd hebben te bidden voor jullie, maar afgelopen week finaal van mijn geloof gevallen...
Was al een tijdje bezig, maar had de eer om een huwelijk dienst te mogen bijwonen in de hersteld hervormde kerk... die preek en alles vielen me zeer slecht zeg maar..quote:
Maar daarvoor nooit getwijfeld?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:20 schreef MatthijsDJ het volgende:
Was al een tijdje bezig, maar had de eer om een huwelijk dienst te mogen bijwonen in de hersteld hervormde kerk... die preek en alles vielen me zeer slecht zeg maar..
En nu? Atheïst worden of toch nog gelovig zonder bij een kerk te willen horen?quote:
Voorlopig Atheïst. Geen idee wat er gebeurd mocht ik een terugval hebben van mijn depressie. Het antwoord dat (een) God de aarde etc geschapen heeft vind ik moeilijk te geloven als niemand het ontstaan van (een) God zelf kan verklaren.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu? Atheïst worden of toch nog gelovig zonder bij een kerk te willen horen?
Relativerende gedachte (wellicht):quote:Op zondag 17 september 2023 09:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Voorlopig Atheïst. Geen idee wat er gebeurd mocht ik een terugval hebben van mijn depressie. Het antwoord dat (een) God de aarde etc geschapen heeft vind ik moeilijk te geloven als niemand het ontstaan van (een) God zelf kan verklaren.
Dat is waar, heb nog wel getwijfeld om me bij de Remonstranten aan te sluiten maar beetje onzinnig als ik niet meer geloof.quote:Op zondag 17 september 2023 09:47 schreef manny het volgende:
[..]
Relativerende gedachte (wellicht):
Er waren al ongeveer 4.000 religies waarin je niet geloofde / waaraan je niet mee deed. Nu 1 erbij.
Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatiënt). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.quote:
Lymfeklieren verwijderen en kijken hoe lang de bestraling moet duren. 1 of 2 maanden. Donderdag goudinjecties.quote:Op zondag 17 september 2023 11:45 schreef golfer het volgende:
Wat behelsde de eerste operatie precies en wat wordt donderdag de tweede?
Ik zwaai terug! Net thuis van werk. Hard gewerkt maar op de goede manier! Nu even liggen hoor!quote:Op zondag 17 september 2023 17:20 schreef borisz het volgende:
Zwaai naar @:ole . Ik zit bij De Spuyt.
Poeh.. sterkte. Je mag altijd appenquote:Op zondag 17 september 2023 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lymfeklieren verwijderen en kijken hoe lang de bestraling moet duren. 1 of 2 maanden. Donderdag goudinjecties.
Eten doen we bij Het Molenpad. Nog nooit geweest. Lang geleden dat ik in de binnenstad van Amsterdam een hapje heb gegeten.quote:Op zondag 17 september 2023 18:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zwaai terug! Net thuis van werk. Hard gewerkt maar op de goede manier! Nu even liggen hoor!
Gewoon prima eetcafé . Gezellig maar eten niet heel bijzonder. Veel plezier! Gezien locatie en bediening wel ok prijs/ kwaliteitquote:Op zondag 17 september 2023 18:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Eten doen we bij Het Molenpad. Nog nooit geweest. Lang geleden dat ik in de binnenstad van Amsterdam een hapje heb gegeten.
Eensquote:Op zondag 17 september 2023 19:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Gewoon prima eetcafé . Gezellig maar eten niet heel bijzonder. Veel plezier! Gezien locatie en bediening wel ok prijs/ kwaliteit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |