SPOILER: Nu politici toch in het wild rondlopen... :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:
Nog van harte.......quote:
Succes.quote:Op maandag 4 september 2023 21:10 schreef Ole het volgende:
Morgen afspraak in Anthony van leeuwenhoek met mijn pa. Kijken wat ze nog kunnen doen.
Altijd leuk. Weer 6 weken ?quote:
Ja. De eerste weken dagelijks en vanaf de QF alleen in het weekend.quote:
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. De eerste weken dagelijks en vanaf de QF alleen in het weekend.
Net een e-mail gestuurd naar een persoon die je vroeger veel op TV zag en nu zit ze in een totaal andere hoek. Blijft de eerste keer altijd even wennen.
Ander voorbeeld zelfde principe. Ik kom soms bij verschillende sportstichtingen over de vloer. En dan blijken die topsporters toch ook net mensenquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:36 schreef golfer het volgende:
De uitslag:SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Had even gemist maar mijn pa wordt daar ook behandeld
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Her komt erop neer dat de uitslag nog slechter is dan al gedacht. Ze kunnen weinig meer doen.quote:Op woensdag 6 september 2023 03:09 schreef Ole het volgende:
Bizar. Eerst duidelijk uitgezaaid en andere dokter denkt van niet. Heel verwarrend. Vanavond weten we meer
Sterkte.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Ole het volgende:
Her komt erop neer dat de uitslag nog slechter is dan al gedacht. Ze kunnen weinig meer doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |