TR gezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dan was het al veel eerder gebeurt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het wel, zo gaat het met al die programma's uiteindelijk.
Dat dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:49 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Heb andere wel eens valsere dingen horen zeggen. Zoals een Sas bv over Jeff ook een Mirthe of een Zoe die zou dansen op bewoners graf. Dit vind ik vele malen valser dan dat roddelen van Babs en ja als je vriendin ineens niet meer voelt of dat het je vriendin is en waardoor weet natuurlijk niemand. dan kan je hiervoor afgerekend worden.
Ik cos nog niet zo lang, maar ik voel ook de teleurstelling over Babette, dat is het voornamelijk. Teleurstelling..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat lelijk doen over haar vriendin wordt hier behoorlijk overdreven inde coss. Tegen het belachelijke aan vind ik zelfs. Of ze nu iets zegt of hikt of hoest of loopt of slaapt en weet ik niet wanneer allemaal.. bij alles wat Babette doet wordt er gelijk gezegd dat het nep is en dat het zo’n slecht persoon is.. in en in slecht..
We zeggen allemaal dingen over de bewoners en soms ook met harde woorden en dat mag allemaal maar echt dit gaat helemaal nergens meer over.
Overdreven?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat lelijk doen over haar vriendin wordt hier behoorlijk overdreven inde coss. Tegen het belachelijke aan vind ik zelfs. Of ze nu iets zegt of hikt of hoest of loopt of slaapt en weet ik niet wanneer allemaal.. bij alles wat Babette doet wordt er gelijk gezegd dat het nep is en dat het zo’n slecht persoon is.. in en in slecht..
We zeggen allemaal dingen over de bewoners en soms ook met harde woorden en dat mag allemaal maar echt dit gaat helemaal nergens meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |