Ik geef ze na elke wedstrijd wel een spoelbeurt, anders krijg ik ze daarna niet meer aan zo stijf van de modderquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Gewoon na elke wedstrijd even poetsen
[..]
Haha, goede vraag. Spannend wel. Maar wie weet, ik heb net in elk geval even opgezocht wanneer het eigenlijk is. Ik ga er eens over nadenken
Dat lijkt me een uitstekend plan, ook met de helft oesterzwam. Wil je dit ook nog even posten in CUL / CUL Slowchat BBQ meet bij L_S? Dan kunnen we een beetje bijhouden wie wat meeneemt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bbq is potluck toch? Ik dacht Szechuan kip mee te nemen, maar als er vega(n)'s komen kan ik ook de helft met oesterzwam doen.
Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:55 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een uitstekend plan, ook met de helft oesterzwam. Wil je dit ook nog even posten in CUL / CUL Slowchat BBQ meet bij L_S? Dan kunnen we een beetje bijhouden wie wat meeneemt.
Wat een goeie vraag!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:32 schreef Morgane89 het volgende:
@:vlindertje89 als je etentje een succes is, durf je dan de CUL bbq-meet ook aan?
Zou dat beiden eten 😉quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bbq is potluck toch? Ik dacht Szechuan kip mee te nemen, maar als er vega(n)'s komen kan ik ook de helft met oesterzwam doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |