Is wel uitgedokterd wie d'r ma was, kan ik me herinneren. Kon deel twee van de queeste niet vinden. Wel uno:quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:17 schreef Noek het volgende:
En weten we inmiddels al wie haar moeder is.
Het zal wel altijd een mysterie blijven.
Nou dat jou dat niks boeit zegt meer over jou dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Boeiend of op het camera was. ‘Denk toch aan de kinderen’ is echt de grootste dooddoener ooit. Zou me persoonlijk kapot schamen als Peter R. de Vries of Spong mijn pa was geweest.
Ook dit is weer jouw mening, als jij dat "1950" vindt dan zegt dat wederom weer meer over jou.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, houd toch op. Wat een naïviteit,. Dj’s, over meer in het algemeen artiesten, staan er echt om bekend tijdens het toeren (of gewoon wanneer ze een keer draaien) direct netjes naar hun bedje gaan zonder een wicht aan te raken. Afrojack is dan zeker ineens de uitzondering, zeker,
.
Aangezien je zelf zegt dat we niets weten over AJ zijn seksleven kun je het dus ook niet vergelijken met ‘de lullen die Balk versleten heeft’ en dat wat AJ heeft geneukt altijd minder zou zijn dan Amanda.
Snap überhaupt nog steeds niet waarom we zo ontzettend panisch doen over de hoeveelheid bedpartners heeft gehad. Dat is echt zó 1950.
Ach welnee, Aman was nog hartstikke jong. Een mooi excuus!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou dat jou dat niks boeit zegt meer over jou dan.
Schijnbaar is dat bij jou "normaal"
Wacht maar totdat Vegas een keer dit onder ogen krijgt en mama Amanda confronteert met die beelden... Kijken of dat tegen die tijd dan niks boeit 🤣 En hoe klasgenoten, leeftijdsgenootjes er dan op zullen reageren als ze op school zit.....dat kind zakt volledig door de grond van schaamte.....
Duidelijk, Thijsquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 02:29 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Wie Wie neukt als ouder heeft nogal weinig met het contact met het eigen nageslacht te maken...
Zodra dat nageslacht 12 is heeft het een vrijwel volledige eigen stem daarin en ook daarvoor wordt die stem en het welzijn van dat nageslacht meegenomen.
De rechter gaat er in principe vanuit dat beide ouders rechten hebben.
Je kind helemaal niet zien betekend sat je of het niet via het gerecht afdwingt, of dat er meer aan de hand is.
Wie je wel of niet neukt boeit de rechter niet. Het welzijn van het betreffende kind wel.
In deze tijd geld vrij hard dat als een ouder her kind niet ziet er maar enkele mogelijkheden zijn.
Het kind wil het niet, de vader vlecht we niet jurudisch voor of er is iets aan de hand waardoor de rechter zal bepalen dat het belang van het kind niet gediend is bij een gedeeld ouderschap.
Een bitch die meer en meer kijkgeld eist houdt geen stand voor de rechter.
Wel kan het zijn dat de andere ouder zich laat intimideren daardoor, zijn of haar recht niet haalt omdat hij of zij bang is voor de schade van hard spel voor het kind.
Al met al, in dit geval hebben we geen idee.
Behalve dan dat het kind oud genoeg is om een eigen stem te hebben. Om te kunnen zeggen ik wil mijn vader zien. De stem van dat kind zal enkel nog toenemen.
Mocht de vader vooral geen (publiek) getouwtrek willen dan komt het vanzelf wel goed. Mochten er andere redenen zijn dan niet perse.
Wat heeft Thijs te maken met een voogdijzaak?quote:
Ja, want klasgenootjes van Vegas gaan een RLS van een miljoen jaar geleden naar boven hengelen uit de krochten van het internet. Man, niemand van deze generatie weet wat De Gouden Kooi is of was. Moet je nagaan tegen de tijd dat Vegas daadwerkelijk op zo'n level met klasgenootjes te maken krijgt. En ook als dat toch allemaal naar bovenkomt: en? Jeugd ziet veel explicietere shit dan deze zooi, hoor. "Mama confronteert met die beelden"quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou dat jou dat niks boeit zegt meer over jou dan.
Schijnbaar is dat bij jou "normaal"
Wacht maar totdat Vegas een keer dit onder ogen krijgt en mama Amanda confronteert met die beelden... Kijken of dat tegen die tijd dan niks boeit 🤣 En hoe klasgenoten, leeftijdsgenootjes er dan op zullen reageren als ze op school zit.....dat kind zakt volledig door de grond van schaamte.....
Mag meer over mij zeggen, prima. Als jij dat vindt. Ik vind het echter wel heel '1950' om iemand te gaan lopen veroordelen wegens een hoeveelheid bedpartners. Is ook nog eens zo onwijs arbitrair. Misschien ben jij zelf wel een megaslet (m/v) naar andermans standaarden. Zelf geloof ik dus niet in die termen of wat daarachter schuilt. Ik vind dat gedoe over hoeveelheid bedpartners dan weer iets over jóu zeggen en zo is het cirkeltje weer rond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:34 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ook dit is weer jouw mening, als jij dat "1950" vindt dan zegt dat wederom weer meer over jou.
Dan wil ik niet weten wat jij normaal vindt in de aantallen van bedpartners.... Anyway we dwalen af..
Nee want ze hebben geen telefoons en nee ze hebben nog nooit van Google gehoord 🤣🤣🤣🤣 Denk je nou echt dat er geen ouders zijn die zeggen van nou die moeder van Amanda was vroeger al echt een hoertje?? Laat me niet lachen, gekletst en geroddeld wordt er altijd en de kinderen krijgen dat zeker mee en die gaan heus zelf wel op onderzoek uit.. En niks op videoband de beelden staan gewoon op YouTube en over het hele internet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, want klasgenootjes van Vegas gaan een RLS van een miljoen jaar geleden naar boven hengelen uit de krochten van het internet. Man, niemand van deze generatie weet wat De Gouden Kooi is of was. Moet je nagaan tegen de tijd dat Vegas daadwerkelijk op zo'n level met klasgenootjes te maken krijgt. En ook als dat toch allemaal naar bovenkomt: en? Jeugd ziet veel explicietere shit dan deze zooi, hoor. "Mama confronteert met die beelden". Ja joh, komt Vegas aan met d'r videoband mama om uitleg vragen en ter verantwoording roepen,
. Sure. Krijgt Aman dan huisarrest?
Mag je allemaal vinden,laat mij dan maar "1950" zijn. Je zult vast wel weer zo'n persoon zijn die een "vrije" opvoeding heeft gehad en waar alles normaal is.. Succes ermee 🌈🌈quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mag meer over mij zeggen, prima. Als jij dat vindt. Ik vind het echter wel heel '1950' om iemand te gaan lopen veroordelen wegens een hoeveelheid bedpartners. Is ook nog eens zo onwijs arbitrair. Misschien ben jij zelf wel een megaslet (m/v) naar andermans standaarden. Zelf geloof ik dus niet in die termen of wat daarachter schuilt. Ik vind dat gedoe over hoeveelheid bedpartners dan weer iets over jóu zeggen en zo is het cirkeltje weer rond.
En dan zegt mam's ja vroeger heb ik wel wat 'domme' dingen gedaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee want ze hebben geen telefoons en nee ze hebben nog nooit van Google gehoord 🤣🤣🤣🤣 Denk je nou echt dat er geen ouders zijn die zeggen van nou die moeder van Amanda was vroeger al echt een hoertje?? Laat me niet lachen, gekletst en geroddeld wordt er altijd en de kinderen krijgen dat zeker mee en die gaan heus zelf wel op onderzoek uit.. En niks op videoband de beelden staan gewoon op YouTube en over het hele internet.
Mensen zoals jij maken het lastig voor dat soort kinderen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
Mag je allemaal vinden,laat mij dan maar "1950" zijn. Je zult vast wel weer zo'n persoon zijn die een "vrije" opvoeding heeft gehad en waar alles normaal is.. Succes ermee 🌈🌈
Alsof Amanda na de gouden kooi zich voorbeeldig heeft gedragen 😂😂😂😂quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:12 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
En dan zegt mam's ja vroeger heb ik wel wat 'domme' dingen gedaan.
Nou oei oei oei zeg, alsof dat zo ontzettend uitzonderlijk is.
Wat van belang is is hoe ze is geweest als moeder. Heeft ze haar kind verwaarloost? Geslagen? Blootgestelt aan nare zaken?
Niets daarvan is bekend, ze lijkt een normale ouder te zijn.
Die hele focking schandpaal omdat toen je jong was wederkerig wat lol hebt gehad, niemand kwaad hebt gedaan, slaat echt nergens op.
Dit is echt pure misogynie, met terug werkende kracht.
In een tijd waarin dit redelijk ok was heeft een vrouw dit gedaan.
Nu jaren en jaren later wordt het haar aangewreven, wordt haar moederschap zelf betwijfelt erdoor. Compleet ongerelateerde shit wordt opgerakelt om haar zwart te maken.
Weet je waarom haar dochter hiermee lastig gevallen kan worden?
Omdat mensen zoals jij het oprakelen en onder de neus wrijven als zijnde oh zo slecht.
De jongeman waarmee ze dit deed heeft ook een verder leven, waarschijnlijk een gezin.
Misschien ook gescheiden, ik heb geen idee. Zit de internet zeden politie achter hem aan? Is hij een slechte vader (als hij dat is) omdat hij toen, voordat hij een gezin stichte, dat heeft gedaan?
Nee.
Echt realiseer je dat jij en anderen die ook zo doen maken dat dat kind zich mogelijk rot voelt. Omdat jij en anderen zeggen dat haar moeder een slet is, niet ok is. Om iets dat voor haar geboorte is gebeurd. In de tijd dat men nog video banden gebruikte en cdtjes brande.
Schaam je dat je over de rug van een kind heen nog even je gram wil halen. Het gaat niet eens over iemand die je persoonlijk kent, die niets fouts heeft gedaan, er was geen enkel slachtoffer.
Behalve zij en haar dochter door dit soort shit.
Slap aftreksel van Peter Gillisquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
met dat slap aftreksel Van Peter Gilles als partner.
Wat een jaloezie etaleer jij hier zeg. Fascinerend.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Alsof Amanda na de gouden kooi zich voorbeeldig heeft gedragen 😂😂😂😂
Het enige wat ze in de jaren erna gedaan heeft is in haar blote kut gestaan voor diverse bladen.
Volgens mij was het nog 2 jaar geleden dat ze in haar blote kut op een paard had geposeerd voor een blad.
Je gaat er vanuit dat het een goede moeder is, dat moet zich nog allemaal uitwijzen later, we zullen zien wat later allemaal buiten komt als Vegas ouder is.
Je weet niet wat achter de schermen gebeurt in tegen stelling tot de vader van Vegas.
En het goede voorbeeld geeft ze ook echt aan haar dochter om via de Quote 500 even een man te zoeken met knaken.
Het is gewoon veredelde hoer die alles voor welvaart over heeft met dat slap aftreksel Van Peter Gilles als partner.
Jaja want ze was nog zo jong 😂 dan is het haar vergeven, dan is dat normaal .. Gelukkig heeft ze erna nooit meer haar blote kut laten zien in playboy en FHM. 😒😒quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tja, het was in een tijd dat neuken op de buis beloond werd met eeuwige bekendheid en daar heeft Amanda gretig en bewust gebruik van gemaakt. Om haar nu weer als slachtoffer weg te zetten omdat mensen zich vooral haar dellerige gedrag herinneren is echt
Jaloers op wat? Dat ze bekend staat als hoer? Dat ze zich laat bekruipen door een vieze onsmakelijke oude vent? Op al haar ingrepen?quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat een jaloezie etaleer jij hier zeg. Fascinerend.
De wereld is niet eerlijk hè? Neem even wat afstand, Cujo.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jaloers op wat? Dat ze bekend staat als hoer? Dat ze zich laat bekruipen door een vieze onsmakelijke oude vent? Op al haar ingrepen?
😂😂😂😂 Ja tuurlijk, wat een jaloezie zegquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De wereld is niet eerlijk hè? Neem even wat afstand, Cujo.
Klopt, ik verstuur graag sexy appjes naar mijn minderjarige buurjongen,quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
Mag je allemaal vinden,laat mij dan maar "1950" zijn. Je zult vast wel weer zo'n persoon zijn die een "vrije" opvoeding heeft gehad en waar alles normaal is.. Succes ermee 🌈🌈
Hoezo als hoer?quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jaloers op wat? Dat ze bekend staat als hoer? Dat ze zich laat bekruipen door een vieze onsmakelijke oude vent? Op al haar ingrepen?
Je snapt toch wel dat ik videoband niet serieus bedoelde,quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee want ze hebben geen telefoons en nee ze hebben nog nooit van Google gehoord 🤣🤣🤣🤣 Denk je nou echt dat er geen ouders zijn die zeggen van nou die moeder van Amanda was vroeger al echt een hoertje?? Laat me niet lachen, gekletst en geroddeld wordt er altijd en de kinderen krijgen dat zeker mee en die gaan heus zelf wel op onderzoek uit.. En niks op videoband de beelden staan gewoon op YouTube en over het hele internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |