Lag in de sluis, hoe, wat en waarom is niet bekendquote:Op maandag 31 juli 2023 19:36 schreef engine het volgende:
Ik had het geluid uit....is dit ergens voor of waarom?
Leuk dat ze zo een beetje bezig gehouden worden.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lag in de sluis, hoe, wat en waarom is niet bekend
Ze krijgen de laatste tijd best wel wat binnen waarvan ze niet weten hoe en wat.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Regie's laatste strategie , het dumpen van vage meuk in de sluis en nix zeggen tot dagen later schijnt te bevallen.. de mensenkooi is weer helemaal alert
Beter dan dat gehang.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk dat ze zo een beetje bezig gehouden worden.
Voor ons wordt het niet beter en dit is dan weer eens iets anders dan het klaverjassen.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voor hun misschien leuk, voor ons is het weer afzien wat het einddoel moet zijn
Dat zou ik wel heel gaaf vinden ja.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:44 schreef engine het volgende:
Ik moet terugdenken aan die 24 uur puzzelopdracht. Hopelijk binnenkort 24 uur 3d puzzelopdracht
Dit zijn oefenpuzzels, morgen krijgen ze de puzzel in maatje 1:20 moeten ze die maken in 2.5 uurquote:Op maandag 31 juli 2023 19:44 schreef engine het volgende:
Ik moet terugdenken aan die 24 uur puzzelopdracht. Hopelijk binnenkort 24 uur 3d puzzelopdracht
Ja kan ook zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit zijn oefenpuzzels, morgen krijgen ze de puzzel in maatje 1:20 moeten ze die maken in 2.5 uur
Natuurlijk, ze vervelen zich al weken te pletter, dit is een welkome afleidingquote:Op maandag 31 juli 2023 19:55 schreef engine het volgende:
Ze zijn allemaal echt heel druk bezig met puzzelenAfleiding
![]()
Ze zijn er mee bezig alsof het een verdienopdracht is en er een timer looptquote:Op maandag 31 juli 2023 19:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze vervelen zich al weken te pletter, dit is een welkome afleiding
Ik vind het ook apart dat ze er aan beginnen, ze weten toch niet wat de bedoeling is????? althans dat denken wijquote:Op maandag 31 juli 2023 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind dat deze 11 Finalisten intussen wel wat meer aggressie naar Oma Tingeling mogen vertonen.. en die bouwpakketen in plastic gewoon in de kast hadden moeten leggen tot er een fatsoenlijke verklaring bij geleverd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |