Het is geen poppenkast.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:30 schreef Nober het volgende:
Waarom eigenlijk geen punten voor pole position, snelste pitstop, meeste auto's ingehaald, langste stint?
En eindejaarsbonuspunten voor vaakst Q3 gehaald, minste uitgevallen, meeste in de punten gefinisht.
laten we er een soort van MTV awards van maken, met punten voor beste gekleede coureur, leukste interview performance, season hottie etcquote:Op zondag 30 juli 2023 10:30 schreef Nober het volgende:
Waarom eigenlijk geen punten voor pole position, snelste pitstop, meeste auto's ingehaald, langste stint?
En eindejaarsbonuspunten voor vaakst Q3 gehaald, minste uitgevallen, meeste in de punten gefinisht.
Dat is een zekere +3 voor Lewis.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
laten we er een soort van MTV awards van maken, met punten voor beste gekleede coureur, leukste interview performance, season hottie etc
Eens. Hij lijkt inderdaad de Hamilton Rosberg periode met Verstappen Perez te vergelijken, ipv de periode met Bottas.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:19 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Er waren wel 3 hele seizoenen van de 8, waar er 2 auto's de mogelijkheid hadden om te "vechten". Per saldo zat je naar hetzelfde te kijken.
En bij de eerste de beste kans haalden ze de ultieme 2e rijder.
Goed argument voor bijna alles wat hij noemt, op één na: een punt voor poleposition is natuurlijk niet zo heel vreemd, dat is gewoon puur op eerlijke prestatie gebaseerdquote:
Daar kan ik dan nog wel mijn akkoord voor geven.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed argument voor bijna alles wat hij noemt, op één na: een punt voor poleposition is natuurlijk niet zo heel vreemd, dat is gewoon puur op eerlijke prestatie gebaseerd
Lauda kon genieten van goede prestaties, ook van buiten het Mercedes kamp. Ook was hij eerlijker.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lauda haalde de scherpe randjes er van af
Wat? Dat Piastri naar Mercedes gaat? Al besproken.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nieuws in het vorige topic gemist, en ik ben nu te bang om te kijken.
Ja, leuk geprobeerd.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat? Dat Piastri naar Mercedes gaat? Al besproken.
Nounounou, doe nou niet of Red Bull geen dominante auto heeft, en alsof Lewis maar een lulletje is en niet kan rijden.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:07 schreef XL het volgende:
[..]
Het verschil tussen dominant car en dominant driver. Mercedes had een dominant car, Red Bull heeft een dominant driver. Hamilton had duels met al zijn teamgenoten. Verstappen heeft dat niet en aangezien Perez, Ricciardo, Albon, Gasly, Sainz het naast andere coureurs allemaal prima doen gaat voor mij het koekenbakker tweede rijder verhaal niet meer op
Heeft nu nachtmerries over een kangaroe die op hem jaagt. Arme Sergio.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Perez is wakker geworden uit zijn F1 WK-droom
Kangoeroequote:Op zondag 30 juli 2023 11:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft nu nachtmerries over een kangaroe die op hem jaagt. Arme Sergio.
Leuke voor Lollipop manquote:
Dat is inderdaad wat te makkelijk, ik denk ook dat Verstappen heel speciaal is en Hamilton minder maar je kan een coureur natuurlijk nooit verwijten dat hij kampioen wordt en wat je nu ook ziet bij Verstappen is dat hij zo hard gaat als nodig, dat heeft Hamilton ook vaak gehad in de dominante Mercedes jaren, cruisen naar de overwinning vanaf pole.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Nounounou, doe nou niet of Red Bull geen dominante auto heeft, en alsof Lewis maar een lulletje is en niet kan rijden.
Tuurlijk stijgt Max gigantisch boven het veld uit, dat kun je niet ontkennen, maar je moet het team ook mee hebben zitten, en dat heeft ie nu.
Te laat geremd en toen ervoor gekozen om te proberen te auto heel te houden. Tsja.. onder omstandigheden de juiste keuze. Wel zijn fout.quote:
Hier buiten schijnt de zon, wel veel bewolking, maar denk niet dat het nog om gaat slaan.quote:
Ben jij nou op het circuit ofwa?quote:Op zondag 30 juli 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier buiten schijnt de zon, wel veel bewolking, maar denk niet dat het nog om gaat slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |