Dat klopt. Ze kan slecht horen.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of 'n slecht gehoor, moet ze zich concenteren op wat iemand zegt. Dan ga je ook bozig kijken....
Het is heerlijk nu ze bijna niet meer inbeeld isquote:Op zondag 30 juli 2023 15:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat heerlijk rustig geen Babbellette in beeld
Had dat nu niet gezegd, nu is ze in beeld en geluidquote:Op zondag 30 juli 2023 15:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat heerlijk rustig geen Babbellette in beeld
Een ding is zeker..............die ga ik niet kijkenquote:Op zondag 30 juli 2023 15:05 schreef engine het volgende:
Babette en Erik voorbereiden op hun filoodsofisch gesprek.
🤣🤣 Ik heb serieus lang nagedacht van: klopt dit nu wel wat ik hier schrijf? Op de kast jagen, ja, die wist ik, maar ik kwam niet op de tent, dus dacht laat maar staan… 🤣🤣quote:Op zondag 30 juli 2023 14:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit ze tegenwoordig in 'n kast, voorheen altijd in 'n tent
Ga ik wel weer een uitzending BB Australië 2022 kijken.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een ding is zeker..............die ga ik niet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dame staat op haar eigen kleur, dus witte vrouw op wit vakje en zwarte vrouw op zwart vakjequote:Op zondag 30 juli 2023 15:02 schreef engine het volgende:
Ezelsbruggetje bij schaken. De vrouw is racistisch. Die wil op haar eigen vakje staan.
Kort samengevat: Babette en Erik zijn de goeien, de anderen de slechten.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:05 schreef engine het volgende:
Babette en Erik voorbereiden op hun filoodsofisch gesprek.
Ze hebben beide tegen elkaar uitgesproken ( vorige week) dat ze niet elkaars vrienden zijn masr elkaar wel respecteren. Erik zei tegen Mirthe dat hij Wendy ging ompraten om op hem te stemmen nu ze zeker niet op Babette stemt.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind Wendy helemaal niet heilig maar wel menselijk. Dat ze nu meer contact zoekt met Erik en het ineens goed kan vinden vind ik logisch. Dat zijn de mensen die haar niet hebben laten zitten daar.
Dat denk ik van meer mensen in de loodsquote:Op zondag 30 juli 2023 14:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of 'n slecht gehoor, moet ze zich concenteren op wat iemand zegt. Dan ga je ook bozig kijken....
quote:Op zondag 30 juli 2023 15:19 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Kort samengevat: Babette en Erik zijn de goeien, de anderen de slechten.
Ze gaan geen dingen uitleggen, want dat snappen ze toch niet (werd net letterlijk gezegd)
HIj heeft echt last van zijn knie. Hij zou rust moeten nemen, stel er komt een opdracht.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:33 schreef engine het volgende:
Kom van dat dak af! Ik waarschuw niet meer.
[ afbeelding ]
Taveerne/herberg aan het maken voor Bern zijn activiteit. ( middeleeuwen)quote:Op zondag 30 juli 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Wat is Jasper toch druk de hele dag. Wat is hij nu weer aan het doen samen met Isaak?
Ik zie nog niet veel verschil, dat is toch het rokershok?quote:Op zondag 30 juli 2023 15:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Taveerne/herberg aan het maken voor Bern zijn activiteit. ( middeleeuwen)
Het is nog niet af.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nog niet veel verschil, dat is toch het rokershok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |