abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210093805
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:46 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat doet ze al 11 maanden :{w
De zus van Jeffrey toch ook. Zo veel bewoners hebben familie die namens hun posten op social media.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210093816
Mirthe en Marciano aan het schaken.. ik moet er ook gewoon om lachen hoor.. Marciano die heel serieus naar t bord zit te staren of hij een professioneel schaker is en Mirthe zit te neuriën en verdwaasd rond zich heen te kijken of ze vlinders ziet :')
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_210093834
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:45 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dit is dus ook weer zoiets.. Babette huichelt bij andere bewoners voor stemmen. Wat doet Wendy nu de hele tijd bij Erik?

Nog nooit heeft zij in al die maanden Erik opgezegd of een gesprek mee gevoerd.. ja als hij er zelf bij kwam zitten en dan kreeg hij antwoord maar verder had ze helemaal niets met hem en ergerde zich mateloos aan hem. Alleen maar kritiek had ze op hem. Nu ze overgestapt is naar de andere groep zoekt ze hem nu al verschillende keren op en gaat een gesprek met hem aan. Het enige wat hij voorheen kreeg was een kat van Wendy.

Maar ja het is natuurlijk heilige maagd Wendy en als zij dat doet dan is het echte interesse..
Ik vind Wendy helemaal niet heilig maar wel menselijk. Dat ze nu meer contact zoekt met Erik en het ineens goed kan vinden vind ik logisch. Dat zijn de mensen die haar niet hebben laten zitten daar.
pi_210093836
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:48 schreef Yver73 het volgende:

[..]
Wat?? Jij hebt echt een heel andere kijk op zaken dan ik (maar dat mag)
Wendy komt helemaal niets halen bij Erik. Het is eerder Erik die zit te vissen naar uitspraken van Wendy over Babette.
Ze heeft de laatste dagen Erik al vaker opgezocht. Gisteren ging ze nog naast hem zitten op de blauwe stoel en knoopte een gesprek met hem aan..
pi_210093842
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:45 schreef Yver73 het volgende:

[..]
Erik is aan het opscheppen over hoe hij iedereen zo goed heeft kunnen inschatten vanaf het begin, dat dat allemaal klopt. Vraagt aan Wendy: in wie ben jij hier het meest teleurgesteld??
Ik zei hardop: wie denk je??!? 😄
Wendy doet het gesprek met Erik wel goed. Ze laat zich niet door hem uit de kast lokken.
Erik voelt zich dé man daar. Heeft alles al vanaf dag 1 door en komt heel zelfverzekerd over. Ik zag hem toch als een zeer onzekere man bij binnenkomst. Wel was en is hij een beetje een ´uit de boom´ kijkert en schat de mensen misschien juist daardoor beter in dan een ander.
pi_210093845
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:40 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Moeder van Bern? Hoezo bemoeit die zich met dit programma? :?
De moeder van Bern werd lekker op haar nummer gezet op 1 van de Insta stories van Jeff. Spot on!
Allemaal cabaretteketet!
pi_210093846
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:50 schreef lojanda het volgende:
Mirthe en Marciano aan het schaken.. ik moet er ook gewoon om lachen hoor.. Marciano die heel serieus naar t bord zit te staren of hij een professioneel schaker is en Mirthe zit te neuriën en verdwaasd rond zich heen te kijken of ze vlinders ziet :')
Ja want iemand zou eens vrolijk in het leven staan :')
pi_210093849
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:49 schreef engine het volgende:

[..]
De zus van Jeffrey toch ook. Zo veel bewoners hebben familie die namens hun posten op social media.
Er is niets mis met wat posten.. wel wat je post ;)
pi_210093855
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:51 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ze heeft de laatste dagen Erik al vaker opgezocht. Gisteren ging ze nog naast hem zitten op de blauwe stoel en knoopte een gesprek met hem aan..
Ik sluit me aan bij de reactie van Engine hiervoor…
pi_210093871
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:45 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dit is dus ook weer zoiets.. Babette huichelt bij andere bewoners voor stemmen. Wat doet Wendy nu de hele tijd bij Erik?

Nog nooit heeft zij in al die maanden Erik opgezegd of een gesprek mee gevoerd.. ja als hij er zelf bij kwam zitten en dan kreeg hij antwoord maar verder had ze helemaal niets met hem en ergerde zich mateloos aan hem. Alleen maar kritiek had ze op hem. Nu ze overgestapt is naar de andere groep zoekt ze hem nu al verschillende keren op en gaat een gesprek met hem aan. Het enige wat hij voorheen kreeg was een kat van Wendy.

Maar ja het is natuurlijk heilige maagd Wendy en als zij dat doet dan is het echte interesse..
Natuurlijk heeft Wendy ook haar mindere kanten maar nu de soep steeds dunner wordt moet je elkaar wel opzoeken, iets wat in de grotere groep niet persé hoefde.
pi_210093879
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:46 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat doet ze al 11 maanden :{w
:|W 8)7
pi_210093880
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:51 schreef engine het volgende:

[..]
Ik vind Wendy helemaal niet heilig maar wel menselijk. Dat ze nu meer contact zoekt met Erik en het ineens goed kan vinden vind ik logisch. Dat zijn de mensen die haar niet hebben laten zitten daar.
Dat mag jij vinden maar dat is net zo huichelen als wat een ander doet. Het is alleen jammer dat het van Wendy weer wordt gezien als het zielige meisje zoekt aansluiting :{w
pi_210093888
quote:
Heb geen streams maar zie het hélemaal voor me. _O-
pi_210093898
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:52 schreef engine het volgende:

[..]
Ja want iemand zou eens vrolijk in het leven staan :')
Dat is ook leuk ^O^
pi_210093931
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Natuurlijk heeft Wendy ook haar mindere kanten maar nu de soep steeds dunner wordt moet je elkaar wel opzoeken, iets wat in de grotere groep niet persé hoefde.
We weten allemaal dat Wendy echt een hekel heeft aan Erik en dat heeft ze ook vaker uitgesproken. Ze heeft een tijdje geleden aangegeven dat ze op Erik wilde stemmen maar daar ging op dat moment de groep niet in mee.

Als ik dan zo over iemand denk dan ga ik er niet leuk mee doen. Dan was het goedemorgen en verder zou ik het laten.

Maar goed dat ben ik en daar is het vast niemand mee eens :D
pi_210093949
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:55 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Heb geen streams maar zie het hélemaal voor me. _O-
Was een leuk moment maar wordt weer verkeerd begrepen door sommigen ;)
pi_210094016
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:

[..]
We weten allemaal dat Wendy echt een hekel heeft aan Erik en dat heeft ze ook vaker uitgesproken. Ze heeft een tijdje geleden aangegeven dat ze op Erik wilde stemmen maar daar ging op dat moment de groep niet in mee.

Als ik dan zo over iemand denk dan ga ik er niet leuk mee doen. Dan was het goedemorgen en verder zou ik het laten.

Volgens mij vindt Wendy Erik een vieze man en Wendy houdt niet van viezigheid. Zou het daar niet mee te maken kunnen hebben? Of met de opmerkingen die Erik met regelmaat maakt richting anderen? :?
  zondag 30 juli 2023 @ 14:04:36 #168
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_210094018
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:

[..]

Bep heeft daadwerkelijk op Erik gestemd en hangt toch steeds om zijn nek om te knuffelen. Ik zie niks kwaads in een beetje buurten met een medebewoner ook al ligt diegene je normaal gesproken niet.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_210094027
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:59 schreef lojanda het volgende:

[..]
Was een leuk moment maar wordt weer verkeerd begrepen door sommigen ;)
Ik begreep je goed hoor. ^O^ Moet vaak lachen om dat spelerige en vergeetachtige, choatische gedrag van Mirthe. _O-
pi_210094076
quote:
ik zou me verloren lachen als ze nog zou winnen ook *O*
  Moderator zondag 30 juli 2023 @ 14:10:28 #171
388664 crew  Dotteke
pi_210094088
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat is helemaal erg als de familie erbij betrokken wordt :{w
Ja sowieso dat hele bedreigen. Op deze manier worden de RLSsen wel naar de klotuh gemaakt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 30 juli 2023 @ 14:11:46 #172
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_210094106
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 14:06 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
ah nee he...... je gaat het wéér persoonlijk maken, laat dat nou eens!!!!
Marciano en Mirthe zijn aan het schaken. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  zondag 30 juli 2023 @ 14:13:39 #173
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_210094138
Bern en Sasha op de bank samen met Erik in gesprek.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  Moderator zondag 30 juli 2023 @ 14:17:55 #174
388664 crew  Dotteke
pi_210094179
Gezellig weer :? , laten we het maar gewoon weer over de streams hebben
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_210094182
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 14:04 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Bep heeft daadwerkelijk op Erik gestemd en hangt toch steeds om zijn nek om te knuffelen. Ik zie niks kwaads in een beetje buurten met een medebewoner ook al ligt diegene je normaal gesproken niet.
Babette heeft inderdaad op hem gestemd maar heb haar nooit horen zeggen dat ze niets met Erik heeft Ze heeft op hem gestemd omdat ze hem een goede tegenstander vind niet omdat ze hem niet moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')