abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210093404
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:05 schreef engine het volgende:

[..]
Wat Babette allemaal over Wendy gezegd heeft is anders ook niet zo fraai. Hele dagen is ze bezig geweest over Wendy. En dan Wendy zo veraden....dat heeft Zoë niet gedaan... Babette wel.
Ze heeft zeker veel over Wendy gezegd maar dan wel op een heel ander niveau en heeft niet lopen schelden en haar voor alles wat vies en vuil is uitgemaakt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_210093412
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:

[..]
Maar dat komt ook door de vragen die er worden gesteld en dat gaat alleen maar over haat en nijd. Zoals we Jeff hebben gezien al die 9 maanden weten we dat hij dan ook gewoon zegt hoe hij het voelt ziet en denkt.. geen blad voor de mond nemen. En dat hij nu regeert op de moeder van Bern.. ja dat is niet chic maar wat zij al die maanden heeft gedaan ook niet. Ze verwijt Jeff voor iets wat zij al die maanden zelf heeft gedaan. De pot en de ketel zeg maar ;)
Helemaal mee eens! (goed verwoord) ^O^
pi_210093432
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:08 schreef engine het volgende:

[..]
Echt wel. Heb je Wendy niet gehoord toen ze Moraima haar haar ging doen? Ze spuugde nog net geen vuur.

Wendy is juist heel direct met dat soort dingen.
Dat was toch verder niet iets ergs.. ze gaf gewoon aan hoe ze erover dacht en dat mag zeker. Ik bedoel meer hoe ze soms inhakt op bepaalde bewoners wat nergens op slaat. Een grote bek zet ze dan op en dan met zo’n chagrijnig gezicht zoals ze dat heel vaak heeft.
pi_210093441
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 12:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ze is een erg nerveus typetje dat een kort lontje heeft maar laat ook vaak over zich heen walsen. Ze is in ieder geval niet zo gluiperig als Zoe, Marciano en Babette.
En we VEREREN haar niet hoor, we vinden haar gewoon eerlijk en open. Je overdrijft nu toch wel heel erg. :R
En niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken in tegenstelling tot Babet die daar geen poot uitsteekt om iets te doen buiten haar corvee taken om.
pi_210093442
Ach ach Bern komt eens kijken hoe zijn personeel opschiet met de bouw :X
  zondag 30 juli 2023 @ 13:16:35 #131
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_210093453
Verkapt nominatie overleg, tussen Sasha, Mirthe, Wendy en Jappie.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_210093458
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
Ach ach Bern komt eens kijken hoe zijn personeel opschiet met de bouw :X
Omdat Jasper hem is gaan halen
  zondag 30 juli 2023 @ 13:19:28 #133
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_210093484
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:14 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat was toch verder niet iets ergs.. ze gaf gewoon aan hoe ze erover dacht en dat mag zeker. Ik bedoel meer hoe ze soms inhakt op bepaalde bewoners wat nergens op slaat. Een grote bek zet ze dan op en dan met zo’n chagrijnig gezicht zoals ze dat heel vaak heeft.
Je omschrijft eigenlijk Jeff :D
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_210093485
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 12:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ze is een erg nerveus typetje dat een kort lontje heeft maar laat ook vaak over zich heen walsen. Ze is in ieder geval niet zo gluiperig als Zoe, Marciano en Babette.
En we VEREREN haar niet hoor, we vinden haar gewoon eerlijk en open. Je overdrijft nu toch wel heel erg. :R
En niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken in tegenstelling tot Babet die daar geen poot uitsteekt om iets te doen buiten haar corvee taken om.
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:08 schreef engine het volgende:

[..]
Echt wel. Heb je Wendy niet gehoord toen ze Moraima haar haar ging doen? Ze spuugde nog net geen vuur.

Wendy is juist heel direct met dat soort dingen.
En toen ze aangewezen werd om de eliminatieopdracht te doen gooide ze er ook terecht een flinke sneer naar Babet uit waar iedereen bij was.
Daar is ze echt niet bang voor.
pi_210093493
quote:

[..]
Maar dat komt ook door de vragen die er worden gesteld en dat gaat alleen maar over haat en nijd. Zoals we Jeff hebben gezien al die 9 maanden weten we dat hij dan ook gewoon zegt hoe hij het voelt ziet en denkt.. geen blad voor de mond nemen. En dat hij nu regeert op de moeder van Bern.. ja dat is niet chic maar wat zij al die maanden heeft gedaan ook niet. Ze verwijt Jeff voor iets wat zij al die maanden zelf heeft gedaan. De pot en de ketel zeg maar ;)
Hij heeft zichzelf inderdaad weer laten zien als de eikel die hij is. Daar niet boven kunnen staan maar op een extreme manier uithalen.

Je bent echt niet goed wijs als je filmpjes op gaat nemen waarin je iemands moeder de maat neemt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210093545
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:20 schreef engine het volgende:

[..]
Hij heeft zichzelf inderdaad weer laten zien als de eikel die hij is. Daar niet boven kunnen staan maar op een extreme manier uithalen.

Je bent echt niet goed wijs als je filmpjes op gaat nemen waarin je iemands moeder de maat neemt.
Mee eens! Die moeder van Bern spoort ook niet imo. Ik zou als haar zoon zijnde niet blij zijn als mijn moeder dit zou doen.

Jeff zou zogenaamd een rol hebben gespeeld. Wel een rol die hem verdomd goed past en ‘dicht bij hemzelf ligt’ zoals dat heet.
Doe nor maal
pi_210093585
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:20 schreef engine het volgende:

[..]

Sorry maar ik wil hier toch even op inspringen.
Maandenlang heeft Naomi, de zus van Jeffrey alles over zich heen gekregen, ja ook zeker van de moeder van Bern.
Het lijkt me niet raar dat je daar als broer op een gegeven moment op reageert, want het waren heel persoonlijke berichten.
Heel netjes hoe Naomi er al die maanden mee om is gedaan (dat mag ook weleens gezegd worden), waarschijnlijk (maar dat is een aanname van mijn kant) overkomt dit de familie van andere bewoners net zo goed.
De moeder van Bern bleef en blijft aan de gang, waarom, Jeffrey is de loods al lang uit.
Laatste reageerde hij op heel veel vragen die constant gesteld werden, waarschijnlijk niet slim om het zo te doen, maar om nu gelijk weer een hele hetze tegen hem te beginnen (zoals ik de afgelopen dagen hier heb gelezen), alle mensen die al die maanden tegen Jeffrey waren komen weer tevoorschijn en laten van zich horen.... iedereen moet weer zijn/haar mening verkondigen.

Kunnen we alsjeblieft de mensen die de loods uit zijn laten voor wat ze zijn, niet meedoen aan wat er op de social media constant speelt.... dit is FOK geen Facebook of zo!!!

(engine, dit is niet persoonlijk bedoeld, maar een algemene opmerking van mijn kant)
pi_210093619
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:29 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Maandenlang heeft Naomi, de zus van Jeffrey alles over zich heen gekregen, ja ook zeker van de moeder van Bern.
Het lijkt me niet raar dat je daar als broer op een gegeven moment op reageert, want het waren heel persoonlijke berichten.
Heel netjes hoe Naomi er al die maanden mee om is gedaan (dat mag ook weleens gezegd worden), waarschijnlijk (maar dat is een aanname van mijn kant) overkomt dit de familie van andere bewoners net zo goed.
De moeder van Bern bleef en blijft aan de gang, waarom, Jeffrey is de loods al lang uit.
Laatste reageerde hij op heel veel vragen die constant gesteld werden, waarschijnlijk niet slim om het zo te doen, maar om nu gelijk weer een hele hetze tegen hem te beginnen (zoals ik de afgelopen dagen hier heb gelezen), alle mensen die al die maanden tegen Jeffrey waren komen weer tevoorschijn en laten van zich horen.... iedereen moet weer zijn/haar mening verkondigen.

Kunnen we alsjeblieft de mensen die de loods uit zijn laten voor wat ze zijn, niet meedoen aan wat er op de social media constant speelt.... dit is FOK geen Facebook of zo!!!

(engine, dit is niet persoonlijk bedoeld, maar een algemene opmerking van mijn kant)
Daarom zeg ik ook. Jeffrey voedt het. Hij is degene die dit aanwakkert. Ik neem geen filmpjes op over iemands moeder maar ik geef commentaar op wat ik zie.

Zij doet het dus ik moet het twee keer harder doen?

Intens triest maar dat wisten we al van Jeffrey.
pi_210093626
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:

[..]
Wendy weet precies bij wie ze dat korte lontje gebruikt. Dat durft ze bij Erik en bij Janet en nog een aantal waarvan ze het idee heeft dat die niet veel durven te reageren. Ze zal zoiets echt niet doen bij Babette of een Isaac.
Ze heeft het bij Babette gedaan en ook bij Marciano meerdere malen
Doe nor maal
pi_210093636
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:02 schreef lojanda het volgende:

[..]
Juist daarom.. de laatste dagen ging ze normaal om met Wendy maar dat begon omdat ze haar extensions weer moest doen. Een dag daarvoor riep ze nog hoe ordinair Wendy was en daar niet mee geassocieerd wilde worden. Ze ging alleen maar met Wendy om omdat ze Babette kwijt was.

Babette is een roddeltante maar Zoë is ook nog eens hele vieze woorden geroepen. Hoe vaak heeft ze niet gezegd in het begin dat Wendy een hoer was? En daar begon ze op het laatst weer mee dat te roepen.
Zoe is gewoon, net als Moraima, een hele grote profiteur. Die zullen altijd mensen gebruiken voor eigen gewin. Zoe deed dat natuurlijk ook weer op het laatst, aardig doen tegen Wendy en dan krijgen wat ze wilde. :r
pi_210093657
Wendy en Erik zitten een beetje te buurten. Lijkt erg rustig in de loods.
pi_210093666
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:05 schreef engine het volgende:

[..]
Wat Babette allemaal over Wendy gezegd heeft is anders ook niet zo fraai. Hele dagen is ze bezig geweest over Wendy. En dan Wendy zo veraden....dat heeft Zoë niet gedaan... Babette wel.
Babette is net zo erg als Zoe, alleen is Babette zo slim om anderen de hete kolen voor haar uit het vuur laten te halen.
pi_210093677
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:

[..]
Wendy weet precies bij wie ze dat korte lontje gebruikt. Dat durft ze bij Erik en bij Janet en nog een aantal waarvan ze het idee heeft dat die niet veel durven te reageren. Ze zal zoiets echt niet doen bij Babette of een Isaac.
Niet eens, ze had tegen Babette ook dat korte lontje hoor. :Y
pi_210093699
quote:

[..]
Moeder van Bern? Hoezo bemoeit die zich met dit programma? :?
pi_210093729
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:19 schreef Teckeltje25 het volgende:

[..]
[..]
En toen ze aangewezen werd om de eliminatieopdracht te doen gooide ze er ook terecht een flinke sneer naar Babet uit waar iedereen bij was.
Daar is ze echt niet bang voor.
^O^
pi_210093752
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:36 schreef engine het volgende:
Erik is aan het opscheppen over hoe hij iedereen zo goed heeft kunnen inschatten vanaf het begin, dat dat allemaal klopt. Vraagt aan Wendy: in wie ben jij hier het meest teleurgesteld??
Ik zei hardop: wie denk je??!? 😄
Wendy doet het gesprek met Erik wel goed. Ze laat zich niet door hem uit de kast lokken.
pi_210093765
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:36 schreef engine het volgende:
Dit is dus ook weer zoiets.. Babette huichelt bij andere bewoners voor stemmen. Wat doet Wendy nu de hele tijd bij Erik?

Nog nooit heeft zij in al die maanden Erik opgezegd of een gesprek mee gevoerd.. ja als hij er zelf bij kwam zitten en dan kreeg hij antwoord maar verder had ze helemaal niets met hem en ergerde zich mateloos aan hem. Alleen maar kritiek had ze op hem. Nu ze overgestapt is naar de andere groep zoekt ze hem nu al verschillende keren op en gaat een gesprek met hem aan. Het enige wat hij voorheen kreeg was een kat van Wendy.

Maar ja het is natuurlijk heilige maagd Wendy en als zij dat doet dan is het echte interesse..
pi_210093769
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:40 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Moeder van Bern? Hoezo bemoeit die zich met dit programma? :?
Dat doet ze al 11 maanden :{w
pi_210093795
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:45 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dit is dus ook weer zoiets.. Babette huichelt bij andere bewoners voor stemmen. Wat doet Wendy nu de hele tijd bij Erik?

Nog nooit heeft zij in al die maanden Erik opgezegd of een gesprek mee gevoerd.. ja als hij er zelf bij kwam zitten en dan kreeg hij antwoord maar verder had ze helemaal niets met hem en ergerde zich mateloos aan hem. Alleen maar kritiek had ze op hem. Nu ze overgestapt is naar de andere groep zoekt ze hem nu al verschillende keren op en gaat een gesprek met hem aan.

Maar ja het is natuurlijk heilige maagd Wendy en als zij dat doet dan is het echte interesse..
Wat?? Jij hebt echt een heel andere kijk op zaken dan ik (maar dat mag)
Wendy komt helemaal niets halen bij Erik. Het is eerder Erik die zit te vissen naar uitspraken van Wendy over Babette.
pi_210093803
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:29 schreef xsaskiax het volgende:

[..]

_O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')