Ik vraag me af of er gister nog wat gebeurd is ,Wendy en Babet waren best aangeschoten en je hoorde dat er nog heel veel mensen in de loods waren terwijl we eerst langdurig alleen een draaiende Immi on kamer 4 zagen en daarna tijden lang alleen maar een slapende Isaac en Bern en Sascha.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:22 schreef juul. het volgende:
Een lezende Bep mogen we wel zien dat kan geen kwaad
Ik denk dat Babette dacht.. je moest eens weten wat ze over je gezegd heeft. Natuurlijk heeft Babette ook geroddeld en dat is niet fraai, maar wat Zoë uitgekraamd heeft is vele malen erger vind ik. Zij maakte Wendy voor alles uit wat vies en vuil is. Ze wilde niet met haar geassocieerd worden en eiste bijna en dreigde Babette dat als Babette wel met haar zou omgaan ze Zoë dan “kwijt” zou raken.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:33 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
In de badkamer hangen allemaal handdoeken (natuurlijk) en je zag daarnet op 1 handdoek héél veel vliegen zitten, op die ernaast niet.... heel raar.
Dat Wendy gisteren Zoë noemde als eerste persoon waar ze naartoe zou gaan vond ik juist een heel 'strategisch' antwoord: Babette weet precies wat ze allemaal tegen Zoë over Wendy gezegd heeft en aangezien Zoë een babbelkous is die buiten de loods niets meer te verbergen heeft is de kans groot dat ze veel/alles tegen Wendy zal vertellen....althans, dat zou Babette nu kunnen denken.
Wendy gaf bijna allemaal 'neutrale' antwoorden of antwoorden waar iemand als Babette (geluksmomentje was vorige week..... de eliminatie winnen) veel meer achter kan zoeken.
Je zag Babette ook telkens smoezen met Marciano en blikken richting Wendy werpen.
aannames he,
Zou het van Wendy niet een opzetje zijn geweest om Babette uit de tent te lokken?quote:Op zondag 30 juli 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Babette dacht.. je moest eens weten wat ze over je gezegd heeft. Natuurlijk heeft Babette ook geroddeld en dat is niet fraai, maar wat Zoë uitgekraamd heeft is vele malen erger vind ik. Zij maakte Wendy voor alles uit wat vies en vuil is. Ze wilde niet met haar geassocieerd worden en eiste bijna en dreigde Babette dat als Babette wel met haar zou omgaan ze Zoë dan “kwijt” zou raken.
Ik denk dat ze daarom naar Marciano keek van hoe dan?
Wonderlijk inderdaad dat Wendy als 1ste naar Zoe zou gaan als ze buiten is. Maar de laatste dagen ging Zoe ´normaal´ om met Wendy om wat voor reden dan ook. Ach, als Wendy de beelden terug gaat zien hoop ik dat ze voor altijd genezen is en die 2 in ieder geval het vertrouwen niet meer geeft. Aan de andere kant denk ik dat Wendy teveel door haar kinderen in beslag zal worden genomen om nog aan de andere deelnemers toe te komen.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Babette dacht.. je moest eens weten wat ze over je gezegd heeft. Natuurlijk heeft Babette ook geroddeld en dat is niet fraai, maar wat Zoë uitgekraamd heeft is vele malen erger vind ik. Zij maakte Wendy voor alles uit wat vies en vuil is. Ze wilde niet met haar geassocieerd worden en eiste bijna en dreigde Babette dat als Babette wel met haar zou omgaan ze Zoë dan “kwijt” zou raken.
Ik denk dat ze daarom naar Marciano keek van hoe dan?
Het is echt te triest voor woorden als je al die schuimpjes ziet die bij andere bewoners hun socials vol kladden met berichten waarin ze hun favoriet verdedigenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo met je eens!
Ik snap werkelijk niet dat er mensen zijn die bedreigingen uitten tegen oud/bewoners, wat bezielt je!
Ondanks ik sommige echt niet te pruimen vind, komt het niet in me op om mensen te bedreigen!!
Dat is nu eenmaal het leven, je vind niet iedereen aardig, daar ga je dan gewoon niet mee om, klaar, maar bedreigen is wat mij betreft een NO GO!!
Dat is helemaal erg als de familie erbij betrokken wordtquote:Op zondag 30 juli 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit. Ik zeg hier wel wat negatiefs over de deelnemers, maar op hun eigen account of die fb groepjes nooit Daar zit soms zoveel haat.
En dan familieleden die bedreigd worden te zot voor woorden.
Zo zit Wendy volgens mij niet in elkaar.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou het van Wendy niet een opzetje zijn geweest om Babette uit de tent te lokken?
Wat doe je daar danquote:Op zondag 30 juli 2023 10:55 schreef woxxel het volgende:
Het lijkt dat Wendy nog steeds ongemakkelijk wordt van de camera's die haar volgen
Pure verveling en een heel laag zelfbeeld.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is echt te triest voor woorden als je al die schuimpjes ziet die bij andere bewoners hun socials vol kladden met berichten waarin ze hun favoriet verdedigenecht te triest..
Heb je dan zelf echt geen leven? Jij dit en ik hoop dat en je komt er nog wel achter.. bla bla bla. Ze sporen gewoon niet
nee he?quote:Op zondag 30 juli 2023 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo zit Wendy volgens mij niet in elkaar.
Jammer dat je Bern weer niet ziet om alles in orde te maken voor zijn evenement.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze gaan van het rokershol een "taveerne' bouwen voor het middeleeuwenfeest
Neen Babs volgde Zoe en Marciano in hun hetze. Die verering hier voor Wendy snap ik ook helemaal niet. Aardig vrouwtje niets mis mee maar ook heeft zij een hele nare kant. Zoals misselijk reageren ect. Zoals daar iedereen een nare kant heeft.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk niet dat wendy weet hoe zoe over haar prateen zoe volgde bep op in haar hetze tegen wendy
quote:Op zondag 30 juli 2023 12:48 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen Babs volgde Zoe en Marciano in hun hetze. Die verering hier voor Wendy snap ik ook helemaal niet. Aardig vrouwtje niets mis mee maar ook heeft zij een hele nare kant. Zoals misselijk reageren ect. Zoals daar iedereen een nare kant heeft.
Ze is een erg nerveus typetje dat een kort lontje heeft maar laat ook vaak over zich heen walsen. Ze is in ieder geval niet zo gluiperig als Zoe, Marciano en Babette.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:48 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen Babs volgde Zoe en Marciano in hun hetze. Die verering hier voor Wendy snap ik ook helemaal niet. Aardig vrouwtje niets mis mee maar ook heeft zij een hele nare kant. Zoals misselijk reageren ect. Zoals daar iedereen een nare kant heeft.
En dan heb heb je nog oud bewoners zoals Jeffrey die de strijd online lekker gaan voeden. Echt om te kotsen dat je het nog gaat opzoeken ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is echt te triest voor woorden als je al die schuimpjes ziet die bij andere bewoners hun socials vol kladden met berichten waarin ze hun favoriet verdedigenecht te triest..
Heb je dan zelf echt geen leven? Jij dit en ik hoop dat en je komt er nog wel achter.. bla bla bla. Ze sporen gewoon niet
Dat denk ik dan weer niet.. Wendy zal zoiets niet doen. Wel als het om bv Erik zou gaan, daar durft ze altijd wel fel op te reageren.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou het van Wendy niet een opzetje zijn geweest om Babette uit de tent te lokken?
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 30 juli 2023 12:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja als je jezelf als de grote winnaar uitroept, dan komt het verlies hard aan. Daar heb ik ook altijd last van bij de postcodeloterijquote:Op zondag 30 juli 2023 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
En dan heb heb je nog oud bewoners zoals Jeffrey die de strijd online lekker gaan voeden. Echt om te kotsen dat je het nog gaat opzoeken ook.
Juist daarom.. de laatste dagen ging ze normaal om met Wendy maar dat begon omdat ze haar extensions weer moest doen. Een dag daarvoor riep ze nog hoe ordinair Wendy was en daar niet mee geassocieerd wilde worden. Ze ging alleen maar met Wendy om omdat ze Babette kwijt was.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wonderlijk inderdaad dat Wendy als 1ste naar Zoe zou gaan als ze buiten is. Maar de laatste dagen ging Zoe ´normaal´ om met Wendy om wat voor reden dan ook. Ach, als Wendy de beelden terug gaat zien hoop ik dat ze voor altijd genezen is en die 2 in ieder geval het vertrouwen niet meer geeft. Aan de andere kant denk ik dat Wendy teveel door haar kinderen in beslag zal worden genomen om nog aan de andere deelnemers toe te komen.
Wat Babette allemaal over Wendy gezegd heeft is anders ook niet zo fraai. Hele dagen is ze bezig geweest over Wendy. En dan Wendy zo veraden....dat heeft Zoë niet gedaan... Babette wel.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Juist daarom.. de laatste dagen ging ze normaal om met Wendy maar dat begon omdat ze haar extensions weer moest doen. Een dag daarvoor riep ze nog hoe ordinair Wendy was en daar niet mee geassocieerd wilde worden. Ze ging alleen maar met Wendy om omdat ze Babette kwijt was.
Babette is een roddeltante maar Zoë is ook nog eens hele vieze woorden geroepen. Hoe vaak heeft ze niet gezegd in het begin dat Wendy een hoer was? En daar begon ze op het laatst weer mee dat te roepen.
Wendy weet precies bij wie ze dat korte lontje gebruikt. Dat durft ze bij Erik en bij Janet en nog een aantal waarvan ze het idee heeft dat die niet veel durven te reageren. Ze zal zoiets echt niet doen bij Babette of een Isaac.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze is een erg nerveus typetje dat een kort lontje heeft maar laat ook vaak over zich heen walsen. Ze is in ieder geval niet zo gluiperig als Zoe, Marciano en Babette.
En we VEREREN haar niet hoor, we vinden haar gewoon eerlijk en open. Je overdrijft nu toch wel heel erg.
Echt wel. Heb je Wendy niet gehoord toen ze Moraima haar haar ging doen? Ze spuugde nog net geen vuur.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy weet precies bij wie ze dat korte lontje gebruikt. Dat durft ze bij Erik en bij Janet en nog een aantal waarvan ze het idee heeft dat die niet veel durven te reageren. Ze zal zoiets echt niet doen bij Babette of een Isaac.
Hij is liever lui dan moequote:Op zondag 30 juli 2023 11:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat leuk..en Marchiano komt even kijken en loopt onverrichterzake weg..Dan help je toch even?
Maar dat komt ook door de vragen die er worden gesteld en dat gaat alleen maar over haat en nijd. Zoals we Jeff hebben gezien al die 9 maanden weten we dat hij dan ook gewoon zegt hoe hij het voelt ziet en denkt.. geen blad voor de mond nemen. En dat hij nu regeert op de moeder van Bern.. ja dat is niet chic maar wat zij al die maanden heeft gedaan ook niet. Ze verwijt Jeff voor iets wat zij al die maanden zelf heeft gedaan. De pot en de ketel zeg maarquote:Op zondag 30 juli 2023 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
En dan heb heb je nog oud bewoners zoals Jeffrey die de strijd online lekker gaan voeden. Echt om te kotsen dat je het nog gaat opzoeken ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |