quote:Op zondag 30 juli 2023 11:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wendy en Jasper hebben het er net over dat Bern en Sasha met de Exit game bezig zijn....... dus sorry commentaar van 'binnen uit'
Daar zeg je zo wat, dat zou ik heel jammer vinden. Ieder moet gelijke kansen krijgenquote:Op zondag 30 juli 2023 11:57 schreef Rhosyn het volgende:
Het is wel lullig voor Jasper dat hij een blessure heeft opgelopen voor geld om de rest aan vreten te helpen.
Nu is zijn kans om finale spellen te winnen of halen ( ik denk dat het er meerdere worden) lager.
Iedere dag de hottub aanquote:Op zondag 30 juli 2023 12:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En wat over is eind Augustis gaat per blok op 'n veiling verkocht worden
Lekker ordinair zeg, wat zou ze allemaal aan het schreeuwen zijn of is dit een grap?quote:Op zondag 30 juli 2023 10:41 schreef Harry het volgende:
Moraima niet blij..... @:moraima342 via TikTok
https://www.tiktok.com/@:(...)/7133326878659579141
Valt me sowieso al langer op dat ze daar hele gesprekken voeren onder de douche en het water lekker door laten stromen. Benieuwd of ze dat thuis ook doen.quote:
Denk dat ze thuis geen 2 douches naast elkaar hebbenquote:Op zondag 30 juli 2023 12:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Valt me sowieso al langer op dat ze daar hele gesprekken voeren onder de douche en het water lekker door laten stromen. Benieuwd of ze dat thuis ook doen.
Ik bedoelde niet dat ze hele gesprekken hebben doordat er 2 douches naast elkaar zijn maar ze praten vaak langere tijd met degene die b.v. zijn of haar tanden staat te poetsen bij de wasbak.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze thuis geen 2 douches naast elkaar hebben
Die zit hele dagen met haar handen in het haar. Ook logisch als niemand meer naar je luistert.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
Babette zit in de kas te lezen, gaat met haar handen door haar haren
in 11 maanden heb ik haar niet stil zien lezen..... dus niet ratelen tegen de een of de ander....of overdreven knuffelen... of. noem het maar op om in een goed blaadje te komen.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zit hele dagen met haar handen in het haar. Ook logisch als niemand meer naar je luistert.
Isaac is goed in het aansturen van mensen alhoewel hij ook vaak genoeg helpt. Kun je van zijn brother niet zeggen, die zie ik zelden met iets helpen.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:
Het is toch niet te geloven, de hele tijd Jasper en Wendy die hard aan het werk zijn in beeld en op de andere stream Rupert en Imadiddin, in het kantoor, in de keuken, buiten eten.....
Verder zie je echt geen hond.....
oh ja Isaac kwam even geleden bij Jasper en Wendy kijken en gaf wat aanwijzingen, toen hij weg was zei Jasper: dat was de coach (of zoiets)
Marciano denkt volgens mij dat hij door te kijken 'werkt'.....quote:Op zondag 30 juli 2023 12:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac is goed in het aansturen van mensen alhoewel hij ook vaak genoeg helpt. Kun je van zijn brother niet zeggen, die zie ik zelden met iets helpen.
Nou, dat mag ik toch hopen van niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:23 schreef xsaskiax het volgende:
Ach wat dom, ik snap het nu... ze zijn vast aan het oefenen bij de regie om de finalisten in beeld te houden!!!
Is vandaag niet het filoodsofisch gesprek waarvoor Babette aan de beurt is?quote:Op zondag 30 juli 2023 12:22 schreef juul. het volgende:
Een lezende Bep mogen we wel zien dat kan geen kwaad
Geen idee, die hele Bep interesseert mij geen ene f*ckquote:Op zondag 30 juli 2023 12:27 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Is vandaag niet het filoodsofisch gesprek waarvoor Babette aan de beurt is?
quote:Op zondag 30 juli 2023 12:29 schreef juul. het volgende:
Een lezende Bep mogen we wel zien dat
[..]
Geen idee, die hele Bep interesseert mij geen ene f*ck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |