Voor de nieuwe bewoners? Dit hout is toch niet op over 1 maand?quote:Op zondag 30 juli 2023 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac is de loods vanaf de buitenkant aan het isoleren me de houtblokken
Ze zei net tegen Mirthe: ja gisteren wou ze praten, maar met een slokje op en dat wilde ik niet, toen werd ze boos..quote:Op zondag 30 juli 2023 11:29 schreef woxxel het volgende:
Wendy wordt de hele ochtend al gevolgd. Zou er gepraat gaan worden of niet?
is een X bericht van 'n jaar geledenquote:Op zondag 30 juli 2023 11:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu ze de loods niet meer heeft om aandacht te zoeken/krijgen, zoekt ze tiktok op? Die duikt vast en zeker wel weer ergens op in een tv programma. Vreselijk persoon
Bij ;Bep ligt mt het altijd aan een anderquote:Op zondag 30 juli 2023 11:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze zei net tegen Mirthe: ja gisteren wou ze praten, maar met een slokje op en dat wilde ik niet, toen werd ze boos..
Ik snap dat niet van Babette, waar is ze bang voor? Praten als je alcohol op hebt is niet slim en als psycholoog moet je niet boos worden, Wendy had gelijk.
Onbegrijpelijk, met zijn allen is het zo gepieptquote:Op zondag 30 juli 2023 11:34 schreef pingu66 het volgende:
Kan Bern zelf niet ff mee helpen nu Japie geblesseerd is?
Bern bang dat die splinters op loopt, en nooit meer viool kan spelenquote:Op zondag 30 juli 2023 11:34 schreef pingu66 het volgende:
Kan Bern zelf niet ff mee helpen nu Japie geblesseerd is?
Ja las het, posting al aangepastquote:Op zondag 30 juli 2023 11:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
is een X bericht van 'n jaar geleden
Bep kent geen zelfreflectiequote:Op zondag 30 juli 2023 11:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bij ;Bep ligt mt het altijd aan een ander
Bep is Bepquote:Op zondag 30 juli 2023 11:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bij ;Bep ligt mt het altijd aan een ander
Het Bern zijn evenement. Jappie heeft pijn dus waarom die man niet ff helpt is mij een raadsel.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, met zijn allen is het zo gepiept
Is ook niet zo moeilijk. Heel veel kinderen gebruiken het ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat kan ze toch wel. Kan geen mailtje tikken maar tik tok geen enkel probleem.
Ze is nog geen psycholoog al denkt ze datquote:Op zondag 30 juli 2023 11:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze zei net tegen Mirthe: ja gisteren wou ze praten, maar met een slokje op en dat wilde ik niet, toen werd ze boos..
Ik snap dat niet van Babette, waar is ze bang voor? Praten als je alcohol op hebt is niet slim en als psycholoog moet je niet boos worden, Wendy had gelijk.
Een half uur.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:39 schreef spapaars het volgende:
Mirthe nu al een lange tijd aan het douchen.
Dat bedoel ik...quote:Op zondag 30 juli 2023 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is nog geen psycholoog al denkt ze dat
Ze heeft zich wel als een sociaal betrouwbaar persoon neergezetquote:
Het lijkt er wel weer op he Frits....... zo wordt het nog een lange maand!quote:Op zondag 30 juli 2023 11:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wordt Bep weer buiten beeld gehouden vandaag?
Het is een evenement van hun allemaal.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
Ik hoop wel dat die stellage het hout houdt..... en dat het niet in 1 keer naar beneden komt donderen als ze er zitten.
Bern en Sasha zijn weer druk bezig met een Exit game... hoe dan, het is toch hun evenement???
Nee is blijkbaar voor de gezel.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor de nieuwe bewoners? Dit hout is toch niet op over 1 maand?
Nou ik krijg zo het vermoeden.. Misschien heeft ze opdracht gehad om met Wendy te praten..(gisteren al geprobeerd) De camera volgt Wendy voortdurend..We weten hoe overheersend Babette gesprekken voert..en liegt..quote:Op zondag 30 juli 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt er wel weer op he Frits....... zo wordt het nog een lange maand!
Wendy en Jasper hebben het er net over dat Bern en Sasha met de Exit game bezig zijn....... dus sorry commentaar van 'binnen uit'quote:Op zondag 30 juli 2023 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is een evenement van hun allemaal.
Ze zijn allemaal ook mondig genoeg om er iets van te zeggen als er iets niet klopt.
Dus waarschijnlijk is er niks aan de hand. Ze werken allemaal gewoon mee aan iets waar ze allemaal plezier van gaan krijgen.
Ik heb zelf evenementen georganiseerd en het bedenken en bestellen van wat nodig is en het plannen is intensief genoeg.
Niemand kan iets alleen!
Dat gezeik over Bern word ik zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |