Op het NSF vond ik het goed nummer en dacht ik dat we er aardig mee konden scoren, vervolgens deden ze op het ESF alles fout. (pakken, extra beat, vrouw met pizzadoos).quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Serieuze vraag: Mag Shine van De Toppers er tussen?
Je weet nu wat je gemist hebt! Razend educatieve zaterdag, zoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:54 schreef Guanabana het volgende:
In dit tijdperk keek ik niet. Rightfully so geloof ik.
De Mia & Dion van 2012quote:
Ik denk dat ze zelf niet meer wil.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik gun haar wel een herkansing eigenlijk.
Beter voor haar om eerst weer rustig in de spotlights te komen en een carričre op te bouwen, anders zal ze bij een deelname in de aanloop constant hier aan herinnert worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik gun haar wel een herkansing eigenlijk.
Hoe danquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:00 schreef H_T het volgende:
Tiende bij de jury, tiende bij de televote en toch niet in de top 10 overall
Net als bij F1 heb je meer aan een zevende plaats dan twee tiende. Albina werd tiende en negende (even gecheckt) en werd daardoor elfde overallquote:
Ook in de 2de halve finale was ze niet doorgegaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Net als bij F1 heb je meer aan een zevende plaats dan twee tiende. Albina werd tiende en negende (even gecheckt) en werd daardoor elfde overall
Als ik moet kiezen had ik liever Denemarken door gehad, maar nog liever had ik Albaniė en Denemarken in de finale. Van de liedjes uit de finale had ik er best twee kunnen missenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ook in de 2de halve finale was ze niet doorgegaan.
Eerste USA deelname aan het ESFquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Flo Rida heeft meegedaan aan het ESF voor San Marino. Het is čcht gebeurd!
We zijn bezig met een random afterparty. U vraagt, wij draaien!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:10 schreef molloot200 het volgende:
Zijn jullie nog bezig? Zo ja, linkje?
Katrina (van The Waves) is geboren in Kansasquote:
Dus de USA heeft al een keer gewonnenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Katrina (van The Waves) is geboren in Kansas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |