En het gaat in willekeurige volgorde?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoorbovenin heb je een zoekbalk. Zoek iets op, klik op de + en hij komt in de lijst
Alleen Serhat is de afsluiterquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En het gaat in willekeurige volgorde?
Serhat is altijd laatste nummer, dus jouw toegevoegde nummers een klein stukje naar boven slepen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind deze net ietsje beter, maar beide zeker steengoede nummers en dito actquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Toch best knap dat ze in 2021 met een zo mogelijk nog beter nummer kwamen + act.
Shuffle staat niet aan volgens mijquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik begreep al niet waarom hij de eerste keer speelde. Daar had ik hem niet in de lijst gezetquote:
Take by stranger was beter dan haar winnende nummer van het jaar daarvoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Toch knap dat Duitsland het aan durfde om Lena 2x na elkaar te sturen. Alsof wij Duncan in 2021 weer hadden gestuurd.
Dat hebben wij in de jaren 50 al afgestreeptquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Toch knap dat Duitsland het aan durfde om Lena 2x na elkaar te sturen. Alsof wij Duncan in 2021 weer hadden gestuurd.
Mijn keuze staat nu onder Serhat dus weet niet of dat goed gaatquote:
Heeft Gordon nog niet genoeg aandacht deze week?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Serieuze vraag: Mag Shine van De Toppers er tussen?
Mag, ik heb denk ik nog wel een plaspauze nodigquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Wat ik zo jammer vind aan Shine is dat het eerst wel een oke nummertje was en dat volgens mij vrij op het laatst (?) die walgelijke beat eronder kwam en toen was het verpest.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |