Verlegen kijkersquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
H_T, ESF1Gamer, Sportfreak en ?
Wie is er nog meer bij?
Ik heb wel eens zoiets gepast in een Duitse winkel. Daar zijn foto's vanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
NailQueen in een dirndl, ik verwacht foto's!
Deel die foto's eensquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zoiets aangepast in een Duitse winkel. Daar zijn foto's van
Ik bedacht net dat het jammer is dat je geen Bierbommetjes meer kan kopen. Die waren best lekkerquote:
Ik nog een keer IADUE is mijn Xbox waar ik de stream op kijk, HT is mijn telefoonquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
H_T, ESF1Gamer, Sportfreak en ?
Wie is er nog meer bij?
Tijdens het zoeken naar liedjes kwam ik Shine van De Toppers nog tegen. Dat vond ik wel een risico.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
Ik denk nu aan Chocolatte, maar die ga ik er niet in zetten
Die vond ik stiekem leuk ;@quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
Ik denk nu aan Chocolatte, maar die ga ik er niet in zetten
Ondertussen weet bijna niemand meer dat Hind mee heeft gedaan, laat staan met welk nummerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tijdens het zoeken naar liedjes kwam ik Shine van De Toppers nog tegen. Dat vond ik wel een risico.
Guaan Kom je meekijken?quote:
Eens even denken!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welkom! Heb je nog verzoekjes die je wilt horen? U vraagt, wij draaien!
Nee hoor bovenin heb je een zoekbalk. Zoek iets op, klik op de + en hij komt in de lijstquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eens even denken!
Hoe werkt dat met erin zetten, kan alleen jij dat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |