Wat doet ze dan? Op mijn stream is ze niet te zien of te horen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Babette onderweg naar 'n rode kaart met haar gedrag?
Ik hoor haar keihard lachen op de achtergrond.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat doet ze dan? Op mijn stream is ze niet te zien of te horen.
Hij is echt soms gekkigquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:44 schreef Rhosyn het volgende:
Erik houdt een onsamenhangend verhaal over wonen op nr 11 en toen werd dat 13 en zijn ouders hadden een huis gekocht en toen gingen ze verhuizen en zijn huis werd oud en moest gesloopt en toen ging hij daar weg en alles werd plat gegooid en er werden nieuwe huizen gebouwd en toen ging hij daar weer wonen en dat werd nr 15 en hij krijgt nog steeds post op nr 15 met nr 11 en bla bal bala bla en uuh uh uh uuhhh uuhh ohja nr 67 heeft hij ook gewoond of zijn ouders...geen touw aan vast te knopen.
![]()
![]()
Mirthe snapt er ook geen bal van![]()
Alsof hij thuis is...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Marciano zit in de blauwe stoeltjes, hij hoort dat Babette in de keuken is en roept naar haar of ze een biertje voor hem kan pakken
Hij is zo lui dat hij zelfs huilt uit één oog, gepikt, blijft leukquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Marciano zit in de blauwe stoeltjes, hij hoort dat Babette in de keuken is en roept naar haar of ze een biertje voor hem kan pakken
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:03 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij is zo lui dat hij zelfs huilt uit één oog, gepikt, blijft leuk
Wat een idioteriequote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:03 schreef Hoempah het volgende:
Babette komt door de deur en instant switch
[ afbeelding ]
Het is toch raar, waarom wordt zij zo beschermd, de toekomstige winnares ofzoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:03 schreef Hoempah het volgende:
Babette komt door de deur en instant switch
[ afbeelding ]
Dat is toch vanaf dat die actie van Marchiano tegen Babette in het nieuws is geweest? Ik zie ook de zin er niet van in..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:05 schreef juul. het volgende:
[..]
Het is toch raar, waarom wordt zij zo beschermd, de toekomstige winnares ofzo
Wat deed ze?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Babette onderweg naar 'n rode kaart met haar gedrag?
Ja zo heb ik het ook meegekregenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat is toch vanaf dat die actie van Marchiano tegen Babette in het nieuws is geweest? Ik snap ook de zin er niet van in..
Zo veel mogelijk uit beeld gehouden zodat talpa niet mog meer shit op de socials te verduren krijgt?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:05 schreef juul. het volgende:
[..]
Het is toch raar, waarom wordt zij zo beschermd, de toekomstige winnares ofzo
Trek dan de stekker er maar helemaal uit, wat een slappe zooi.quote:
Ja zeg Babette is toch geen klein kind meer, als ze moet zwijgen of zich netjes gedragen, dan moet ze dat doen en anders een rode kaart!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:08 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk uit beeld gehouden zodat talpa niet mog meer shit op de socials te verduren krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |