quote:Waar de NPO in tegenstelling tot andere omroepen zoals VRT, BBC en ARD alleen de Nederlandse wedstrijden uitzendt.
De VRT zendt ook maar 1 pot per dag uit ja, net als de nosquote:
Maar wel 's ochtend op tv tegen Zweden.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:06 schreef BaksteenMongool het volgende:
Nederland moet met een flink doelpuntenverschil winnen, tegen Zweden zal het namelijk moeilijk worden denk ik
Loempiagodinnenquote:
3-0 Amerika en 2-0 Portugal schreeuwt in de verste verte geen dubbele cijfers zeker met het al jaren ontbrekende scorend vermogen bij Nederland. Bloedeloze 0-0.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
realistisch gesproken dit wordt gewoon makkie voor Oranje, zullen het dubbele cijfers worden dat is meer de vraag
Zeg, tong80: ik schakel nu in op NPO1 en daar is Canada-Australië te zien. Hoe kan dat dan?quote:[img]Waar de NPO in tegenstelling tot andere omroepen zoals VRT, BBC en ARD alleen de Nederlandse wedstrijden uitzendt.
Want je werkt ergens waar ze het uitzenden?quote:Op maandag 31 juli 2023 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een geluk dat ik morgenochtend vrij ben.
Bloedeloze 0-0 klinkt ook wel dramatisch hoorquote:Op maandag 31 juli 2023 10:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
3-0 Amerika en 2-0 Portugal schreeuwt in de verste verte geen dubbele cijfers zeker met het al jaren ontbrekende scorend vermogen bij Nederland. Bloedeloze 0-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |