CO2 heeft geen geur.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:47 schreef cabe0002 het volgende:
Er komt uit mijn anus ook een behoorlijke putlucht nu. Landelijk CO2 gehalte schiet omhoog....sjonge jonge
Wie zit er dan ook aan anussen te snuffelenquote:Op maandag 31 juli 2023 12:47 schreef cabe0002 het volgende:
Er komt uit mijn anus ook een behoorlijke putlucht nu. Landelijk CO2 gehalte schiet omhoog....sjonge jonge
Da's een pleonasmequote:
Heb toevallig net zelf met oude lakens zonwering aan de buitenkant van mijn slaapkamerramen gemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Gordijnen buiten aan je huis hangen blijkt een zeer negatief effect te hebben op de gezondheid van mens en dier.
Airco's veroorzaken massaal gewrichtspijn, fysiotherapeuten waarschuwen gebruik geen airco.
Nu nog niet pas over 25 jaarquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heb toevallig net zelf met oude lakens zonwering aan de buitenkant van mijn slaapkamerramen gemaakt
Moet ik nu vrezen voor mijn gezondheid?
Imca Marina vergetenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:22 schreef tong80 het volgende:
Hélène Hendriks
Noa Vahle
Héleen van Rooijen
Merel Ek
Yvonne Jaspers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |