Lijkt me sterk dat de game straks ook zo isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:12 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, die beelden zien er net zo vloeiend uit als FIFA 2010 ofzo.
Kom keer potje klaasquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik haat man city en bayern wordt dus
real madrid wordt mijn team komend seizoen
Ik heb na tots alleen nog paar potten co op gedaan maar heb nu wel weer zin om te beginnen morgen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:45 schreef Kiid het volgende:
Toch begint het weer te kriebelen. Ondanks dat je het soms spuugzat bent.
Altijd rond april/mei dan haak ik definitief af en denk ik blijvend te kunnen stoppen. Tot de nieuwe versie weer uitkomt en dan komt toch weer het gevoel dat je het wilt kopen. Ik koop en speel Fifa online ook al sinds 2005 ieder jaar op release, dus ik speel al langer fifa dan dat ik geen fifa heb gespeeld in mijn leven
Ik heb alleen offline een beetje gespeeld (carričre), maar dat is niet echt bevredigend. Dat is te makkelijk en binnen 2 seizoenen heb je al meer geld dan wat realistisch mogelijk zou moeten zijn en AI is bedroevend slecht. Helpt ook niet dat ik alleen als Feyenoord wil spelen en niet wisselen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb na tots alleen nog paar potten co op gedaan maar heb nu wel weer zin om te beginnen morgen.
Nice, fijne vakantie!quote:Op donderdag 21 september 2023 12:39 schreef Kiid het volgende:
Gekocht en ook gelijk een vliegticket naar Nieuw Zeeland. Ik kom daar vanmiddag aan en zal wel laten weten hoe het speelt
Zal wel weer kut zijn, die shit is al jaren zo onbetrouwbaar als watquote:Op donderdag 21 september 2023 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben wel benieuwd naar die passing mechanics
Nou is aan fodder komen tot nu toe niet echt een probleem met al die 100k packs etc die te unlocken zijn. Maar had liever iets leuks gezien waar iedereen iets mee kan. Store ook weer goed gevuld zie ikquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Flashback de Bruyne.
86 en 87 rated teamsLekkere day 1 content.
Tuurlijk, je kunt die packs unlocken, maar we weten allemaal welke richting EA je op wil duwen. Zoals je zegt, prima gevulde store, dat was nooit het geval op dag 1.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou is aan fodder komen tot nu toe niet echt een probleem met al die 100k packs etc die te unlocken zijn. Maar had liever iets leuks gezien waar iedereen iets mee kan. Store ook weer goed gevuld zie ik
Gisteren Ousmane dembele bijna 3 ton nu nog 2 ton. Heb hem gelukkig untradeble.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kunt die packs unlocken, maar we weten allemaal welke richting EA je op wil duwen. Zoals je zegt, prima gevulde store, dat was nooit het geval op dag 1.
Die sbc's zijn dus wel een aanrader?quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is weet belachelijk simpel om een goed team te krijgen had 17000 FP van pre order en de 12k die ik erop heb gezet. Daar heb ik alleen een Rashford uit gehad dat was wel een top pull. Maar nu komt het uut de avanced sbc's onder andere Rudiger, Bellingham, Gakpo, Diaby, Tonali en Ousmane dembele. Je krijgt ook voor elke poep en scheet een goed pack.
Kon ook reviews afwachten toch.quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:33 schreef Jimbo het volgende:
toch weer gekocht dit jaar, toch weer het zelfde ondanks dat je elk jaar iets nieuws verwacht (of er op hoopt)
Wat is er nu weer niet goed?quote:Op maandag 25 september 2023 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kon ook reviews afwachten toch.
Waarom blijven mensen dit spel kopen ik snap het niet.
GELD MOET ROLLENquote:Op maandag 25 september 2023 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kon ook reviews afwachten toch.
Waarom blijven mensen dit spel kopen ik snap het niet.
Dat gevoel hebben we allemaal, lol. Had zo de hoop eens definitief niet te gaan kopen. Maanden niet meer gespeeld zoals gewoonlijk, maar altijd bij de nieuwe release dan gaat het weer kriebelen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:33 schreef Jimbo het volgende:
toch weer gekocht dit jaar, toch weer het zelfde ondanks dat je elk jaar iets nieuws verwacht (of er op hoopt)
Nice, ik heb Oriol Romeu als beste speler uit mijn preview packs tot nu toequote:Op vrijdag 29 september 2023 10:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat mijn account geglitched is. Ik heb sinds het begin van EAFC dit al gepackt: Crouch en Haaland uit back to back preview packs, uit de advanced SBC's Vini Jr. en Rosicky, uit objective packs o.a. Hansen, Debinha en Oshaola en nu net uit de MM's had ik Owen die ik per ongeluk skipte.
Dat zijn je leen versies geweest, als je die nu op 0 wedstrijden hebt dan kun je ze inderdaad net zo goed wegdoen omdat je ze nooit meer kan gebruikenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:13 schreef White__Tiger het volgende:
Wel vaker FIFA versie gehad, maar nooit gespeeld met het ultimate team of online.
Nu dus voor het eerst.
Misschien domme vraag, maar is volledig nieuw voor mij.
Heb o.a. Van Dijk en Haaland, echter contracten zijn verlopen en nu heb ik alleen de optie om er een concept speler van te maken (kan geen contractverlening doen).
Heb je er dan nog wat aan om deze spelers te behouden of kun je ze net zo goed wegdoen dan?
je kunt ze wel gebruiken in friendlies en nog een paar van die game modes, daar kosten ze geen contractenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zijn je leen versies geweest, als je die nu op 0 wedstrijden hebt dan kun je ze inderdaad net zo goed wegdoen omdat je ze nooit meer kan gebruiken
Dank je wel voor de uitleg, blij dat ik ze nog niet verwijderd hebquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt ze wel gebruiken in friendlies en nog een paar van die game modes, daar kosten ze geen contracten
voor objectives of andere momenten dat je dat wil spelen met vrienden bijvoorbeeld
Loans met lage stats doe ik wel weg, maar een haaland of een icon loan kan nog wel leuk zijn als je ze al hebt 'opgespeeld'.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:07 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Dank je wel voor de uitleg, blij dat ik ze nog niet verwijderd heb.
Oh echt? Ik dacht dat je zelfs in friendlies etc ze niet meer kon gebruiken als ze op 0 games stonden.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt ze wel gebruiken in friendlies en nog een paar van die game modes, daar kosten ze geen contracten
voor objectives of andere momenten dat je dat wil spelen met vrienden bijvoorbeeld
Nee toch je moet minimaal 1 pot erop hebben staan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee toch je moet minimaal 1 pot erop hebben staan.
Erg matig imo, en de spelers die gereleased worden zijn erg duur. Zo’n flashback de Bruyne voor iets van 175k coins terwijl het spel nog niet eens officieel uit was is toch vrij belachelijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
De SBC content is tot nu toe wel erg mager dit jaar of ben ik de enige die dit vindt? Ik heb van de speler SBC's alleen Fer gedaan. Wel heel veel objectives voor packs.
175k coins is eigenlijk ook niet veel met al die 100k packs etc via de menu's.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Erg matig imo, en de spelers die gereleased worden zijn erg duur. Zo’n flashback de Bruyne voor iets van 175k coins terwijl het spel nog niet eens officieel uit was is toch vrij belachelijk.
Fer is eigenlijk de enige normaal geprijsde SBC imo. Al zou je daar Coquelin aan toe kunnen voegen. Andre Silva is goedkoop, maar er zijn zoveel aanvallers beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |