Enige bocht op het parcoursquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:16 schreef The_Undertone het volgende:
Remco alweer betrokken in een crash
quote:Lotto Dstny op kop
In het peloton zien we Lotto Dstny verrassend op kop rijden. De Belgische ploeg rekent vandaag op de ervaren Argentijn Eduardo Sepulveda. Eerder deze week won hij de Vuelta a Castilla y Leon, een tweedaagse rittenkoers.
Geniaalquote:
uniek duo. Karl vannieuwkerke op vakantie? hij deed toch de "een dagskoersen"quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:34 schreef DiegoFuser het volgende:
Carl Berteele en José verzorgen het commentaar op Sporza. De overtreffende trap van een loden duo.
Als hij niet wint kan ik tenminste zeggen: "Ja maar hij is gevallen"quote:
Morele winnaarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als hij niet wint kan ik tenminste zeggen: "Ja maar hij is gevallen"
Geef me je tranen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij is ook echt het soort persoon dat exact om 3 uur gaat aanvallen omdat dan de uitzending begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Verontrustende haargrens voor een 23-jarige, wel in Afrikaanse jaren natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dat is suboptimaal met het oog op het WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |