Intellectueel met Marcia?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:49 schreef pingu66 het volgende:
Die Babette, heel de dag pingpongen ipv intellectueel lullen met Marciano of Erik
Erg puberaal vind ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
paar wel , en maar blijven zeiken over bern , bern zit in den hartog zijn kop nu![]()
Hij lult dus weer uit zijn nek.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee hoor Morri,Wendy,Isaac,Martin,Jan Willem wil hij no0g wel zien ogmf heeft ie alweer gezien
Intellectueel of teksten uit boeken herhalen en doen of het uit háár koker komt?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:49 schreef pingu66 het volgende:
Die Babette, heel de dag pingpongen ipv intellectueel lullen met Marciano of Erik
Die investering nog voor krap een maand, lijkt me sterk...mits de bondgenoten zich hier af gaat spelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Mirthe zegt net tegen Rupert dat ze gehoord heeft dat ze een schone, nieuwe keuken krijgen
Precies, en een opdracht waar ze allemaal aan moeten deelnemen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:47 schreef renevanlaaren het volgende:
die herrie van die spelletjesgeef ze een lange opdracht is voor iedereen leuker
![]()
Een nieuwe keuken is helemaal niet nodig dus dat zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die investering nog voor krap een maand, lijkt me sterk...mits de bondgenoten zich hier af gaat spelen.
Ik kan me het ook niet voorstellen maar Mirthe hé...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een nieuwe keuken is helemaal niet nodig dus dat zal het niet zijn.
Met nieuwe keuken bedoelen ze waarschijnlijk dat het een schone keuken is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan me het ook niet voorstellen maar Mirthe hé...
Vandaar dat ik het er wel even duidelijk bij zette dat Mirthe het zeiquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan me het ook niet voorstellen maar Mirthe hé...
Mocht het inderdaad daar gemaakt gaan worden zal er ook wel een nieuwe keuken komen. Ze hinten op een 'luxe locatie' daar associeer ik deze loods op dit moment niet mee eerlijk gezegd dus ben benieuwd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een nieuwe keuken is helemaal niet nodig dus dat zal het niet zijn.
Jaja ik snap um...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het er wel even duidelijk bij zette dat Mirthe het zei
Dan hoop ik voor hen dat er gelijk nieuwe keukenapparatuur ingebouwd wordt, want 1 oven is al lang geleden overleden en van de tweede doet de magnetron het al een poosje niet meerquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mocht het inderdaad daar gemaakt gaan worden zal er ook wel een nieuwe keuken komen. Ze hinten op een 'luxe locatie' daar associeer ik deze loods op dit moment niet mee eerlijk gezegd dus ben benieuwd.
Moraima had een grote boodschap gedaan maar mocht niet meer doortrekken ivm die verstopping. Ze wilde het zo. Niet achterlaten en toen heeft ze met een beker het eruit geschept en dat heeft ze buiten bij de heg en stro zand weggegooid.quote:
Ze zijn iets kwijt wat onder die glazen plaat moet om de magnetron te kunnen gebruiken, zonder werkt de magnetron niet... gasten raken alles kwijt en slopen ook van alles...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hen dat er gelijk nieuwe keukenapparatuur ingebouwd wordt, want 1 oven is al lang geleden overleden en van de tweede doet de magnetron het al een poosje niet meer
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima had een grote boodschap gedaan maar mocht niet meer doortrekken ivm die verstopping. Ze wilde het zo. Niet achterlaten en toen heeft ze met een beker het eruit geschept en dat heeft ze buiten bij de heg en stro zand weggegooid.
Er zit geen nieuwe keuken in zo te zienquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze zijn iets kwijt wat onder die glazen plaat moet om de magnetron te kunnen gebruiken, zonder werkt de magnetron niet... gasten raken alles kwijt en slopen ook van alles...
Dus jij beweert dat er van een klein drolletje die duizenden vliegen zijn gekomenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Ja zat gisteren de uitzending te bekijken en daar was te zien dat ze last hadden van de WC die verstopt was en dat Mora iets uit de toilet achter de bij de heg gooide. Toen is die vliegenplaag begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |