quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In 'n emmer met deksel, strik er om en aan de febo geven
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er zit geen nieuwe keuken in zo te zien
Sorryquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jumanji spel... begint om 14.00
En vanavond filmavond... had het je al eerder gemeld maar je wil me niet zien...
Ze kunnen en misschien hebben ze het ook wel gedaan naar het toilet bij de febo.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mannetje hoor die kan alleen maar uitdelen maar incasseren ho maarquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en Rupert liep weer eens behoorlijk te bitchen tegen Imadiddin..... en is nu met een chagrijnig gezicht bezig
Nee, een dagje niet douchen maakt je niet aantrekkelijk voor vliegen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
Erik gaat snel de afwas doen voordat er weer vliegen op af komen.. misschien verstandig dat hij zelf even gaat douchen? Gisteren overgeslagen en vandaag weer dus er zou best weer een geurtje om hem heen kunnen hangen waar vliegen op af komen
Wel nu iedere dag een andere blouse aanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
Erik gaat snel de afwas doen voordat er weer vliegen op af komen.. misschien verstandig dat hij zelf even gaat douchen? Gisteren overgeslagen en vandaag weer dus er zou best weer een geurtje om hem heen kunnen hangen waar vliegen op af komen
Gesponsord by Erik...Avatar duurt 3 uur... als ik het goed heb hoor... maar filmavond is er sowieso..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer filmavond dacht dat ze dat maar een keer in de twee weken mochten?
Klopt maar geen schonequote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wel nu iedere dag een andere blouse aan
Fijn voor hun. Snap wel dat ze willen kijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gesponsord by Erik...Avatar duurt 3 uur... als ik het goed heb hoor... maar filmavond is er sowieso..
wat de oorzaak is blijft onbekend, maar denk dat de loods daar tijdelijk is en gewoon op de grond is gezet, en hoe het daaronder eruit ziet? ?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, een dagje niet douchen maakt je niet aantrekkelijk voor vliegen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij staat helemaal nergens dat dat Bondgenoten in dezelfde loods is toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:08 schreef lojanda het volgende:
Ja hoor er zijn al weer meerdere vliegen in de keuken.. nog even en iedereen loopt weer met theedoeken te zwaaien.
Ik vraag me af hoe ze dit op gaan lossen met het nieuwe programma wat ze in de loods gaan doen.
Het interesseert me werkelijk geen bal.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
wat de oorzaak is blijft onbekend, maar denk dat de loods daar tijdelijk is en gewoon op de grond is gezet, en hoe het daaronder eruit ziet? ?
Gewoon ALLES betegelen zou al helpen denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:08 schreef lojanda het volgende:
Ja hoor er zijn al weer meerdere vliegen in de keuken.. nog even en iedereen loopt weer met theedoeken te zwaaien.
Ik vraag me af hoe ze dit op gaan lossen met het nieuwe programma wat ze in de loods gaan doen.
Die hangt hij volgens mij ook om en om te luchten, net als zijn onderbroeken las ik ergens.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wel nu iedere dag een andere blouse aan
" ook met stellingen en managerverkiezingen deed zij alles tegen mij/ ons 'quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:18 schreef engine het volgende:
Babette "Wendy heeft zelf de afslag genomen"
Ze gelooft haar eigen gelul al helemaal ondertussen.
Ik hoop zo dat ze het deksel op haar neus krijgt vandaag of morgen en hij ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:18 schreef engine het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk, is niks zo lekker als fris goed aantrekken in de ochtend.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar geen schonehij vouwt ze gewoon weer op als hij een blouse uittrekt en doet die een paar dagen later gewoon weer aan. Zo doet hij dat een paar weken en dan gaan ze in de was.
Moet je je voorstellen hoe dat zal ruiken in zij. Kast.. onderbroeken sokken broeken en blouses waarin hij hele dagen heeft lopen zweten.. vieze zweetoksels en zijn zweetballen en zweetvoeten. Dat trek je als je naar bed gaat uit en frommelt het een beetje op en dat gaat zo de kast weer in en dan als je opstaat trek je een nieuw setje aan wat je al meerdere keren hebt gedragen..
En dan begin je weer fris en fruitig aan de dag
Gisteren zag ik dat hij zijn blauwe blouse in de was gooidequote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die hangt hij volgens mij ook om en om te luchten, net als zijn onderbroeken las ik ergens.
Ik heb dat niet meegekregen van Bern.. yep, hij kan mooi uitblijven..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn voor hun. Snap wel dat ze willen kijken
IK hoorde Bern een tijdje terug zeggen dat er maar 1x in de 14 dagen film gekeken mocht worden.
Maar goed, vanavond hoeven we de streams niet aan te zetten dus
Heb het wel gelezen. Wordt verbouwdquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij staat helemaal nergens dat dat Bondgenoten in dezelfde loods is toch?
Dat heb ik haar pas nog horen zeggen inderdaad, wat een flauwekul kraamt dat mens uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:18 schreef engine het volgende:
Dus is het maar de vraag of JAA ooit terugkeert, zover we weten hebben ze het niet aan het buitenland kunnen verkopen, en daar gaat het wel om.quote:
Ach gut, mag een ander geen eigen mening hebben en eigen keuzes maken dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
" ook met stellingen en managerverkiezingen deed zij alles tegen mij/ ons '
Komt nog wel, karma is a bitch.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze het deksel op haar neus krijgt vandaag of morgen en hij ook.
Die suggestie werd gedaan door sbs6, op tv. Niet dat ze daar zat, maar haar ontlasting gooide.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Kan maar er werd net suggestief gedaan dat ze daar heeft zitten poepen. Zo komen vuile roddels de wereld 8n.
Ik dacht het zich zou afspelen op een luxe locatie, ik vind een loods niet echt een luxe locatiequote:
Dan moeten we maar snel even de krant hiervan op de hoogte brengen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gisteren zag ik dat hij zijn blauwe blouse in de was gooide
Vreselijk mens, ze valt meer en meer door de mand.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:18 schreef engine het volgende:
wat krijg je als je een koe buskruit laat eten?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:24 schreef mootie het volgende:
Wil iemand nog een slecht bamboegrapje maken, dan hebben we dat ook maar gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wel als je die ombouwt tot luxe locatiequote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht het zich zou afspelen op een luxe locatie, ik vind een loods niet echt een luxe locatie
Is dat mogelijk in een loods?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:27 schreef engine het volgende:
[..]
Wel als je die ombouwt tot luxe locatie
Dat ze zelf zo in haar eigen gelul is gaan geloven is bizar om te zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk mens, ze valt meer en meer door de mand.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wat krijg je als je een koe buskruit laat eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zou wel eens zo'n villa-achtig programma kunnen worden waar er wel meer een soort van realities van van zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht het zich zou afspelen op een luxe locatie, ik vind een loods niet echt een luxe locatie
Volgens Talpa welquote:
Ik denk echt dat ze zelf in haar eigen gezwets gelooft.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze zelf zo in haar eigen gelul is gaan geloven is bizar om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |