Deed hij gisteravond ook al zo theatraal,hij is tegenwoordig ook erg bewust met de camera's bezig,behalve als hij tot aan z'n ellebogen in z'n neus zit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac is nu in kamer 4 aan het fietsen met muziek.
En Erik in zijn blauwe stoel aan het sudoken. Hij maakt er een toneelstukje van. Zit met zijn hoofd te schudden. Praat er hardop bij. Die moet hier ohnee daar maar dan moet die etc etc...doet interessant met zijn potlood en slaat af en toe een vlieg weg.
Theatraal is het juiste woord.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:16 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Deed hij gisteravond ook al zo theatraal,hij is tegenwoordig ook erg bewust met de camera's bezig,behalve als hij tot aan z'n ellebogen in z'n neus zit.
Er zitten zelfs vliegen op de vliegenmepper die bij hem ligt dat is wel het toppunt van brutaliteit.
Wel een leuk gesprek, ook dat ze tijdens de finale dingen niet in de hand heeft en je je er niet op kan voorbereiden. Het heeft haar gisteren even een error in haar hoofd gegeven.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha is ook wakker. Pakt koffie en loopt naar buiten. Kijkt ff om zich heen en dan komt Wendy naar haar toe lopen. Ze begroeten elkaar en gaan aan de praat. Gezellig aan een picknick tafel die buiten stata.
Het gaat over het slapen en over het uitnodigen van mensen bij de finale. En over buiten, het echte leven
Ze zegt dat Bern en zij buiten eerst gaan daten. Niet meteen in de familie ed.
Ze praten zachtjes. Het is gewoon gekeuvel.
En gisteren waren de vliegen al verdwenen, een nabehandeling?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ze mogen om half tien ff de badkamer in. Om te plassen en tanden te poetsen.
gisteren is er gespoten met insektenvedelger , al veel vliegen weg , maar denk nog niet de oorzaakquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
En gisteren waren de vliegen al verdwenen, een nabehandeling?
Ik denk dat dat sprayen een voorbehandeling is. Zodat ze beter kunnen nagaan wat de bron is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
En gisteren waren de vliegen al verdwenen, een nabehandeling?
wanneer is de eliminatie van deze febo-acteur?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor Sjaak de camera loopt...
[ afbeelding ]
Straks om ca. 1 uur is zijn tijdquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
wanneer is de eliminatie van deze febo-acteur?
Zei ik net tegen mijn hulp, kon je dat daar helemaal horenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef spapaars het volgende:
Wie zei daar Guten Morgen?
Meteen een microfoon controle svp.
Dat ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:32 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
En de heren zijn nu wel erg in de meerderheid.
Dat is het vreemde daar, met nomineren zie ik weinig tactische redenen, maar altijd proberen de zwakste eruit te halen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
wanneer is de eliminatie van deze febo-acteur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |