Kan maar er werd net suggestief gedaan dat ze daar heeft zitten poepen. Zo komen vuile roddels de wereld 8n.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja, de inhoud was gewoon smerig die ze daar buiten gewoon op de grond gooide.
Ongelooflijk domme actie was het.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik wel gezien gisteren. Dat was wel een rare actie vooral met al die vliegen daar
as het op feesboek hep gestaan zal ut wel waar sein tog?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Kan maar er werd net suggestief gedaan dat ze daar heeft zitten poepen. Zo komen vuile roddels de wereld 8n.
Nee, dat doet ze zeker niet meer bye bye Moraimaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ongelooflijk domme actie was het.
Maar goed, ze doet het geen tweede keer.
Nou juist niet. Dat is ook de reden dat ik het niet heb. Al dat geroddel, kwaadsprekerij en mensen die zich veel mooier voordoen dan dat ze zijn(letterlijk en figuurlijk)quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
as het op feesboek hep gestaan zal ut wel waar sein tog?
He, rustig, rustig...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou juist niet. Dat is ook de reden dat ik het niet heb. Al dat geroddel, kwaadsprekerij en mensen die zich veel mooier voordoen dan dat ze zijn(letterlijk en figuurlijk)
sorry hoor ik las het allen maar op fb , en maak je niet zo druk zegquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:43 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ben rustig. Ik geef alleen mijn mening. En ik hou niet van leugens.
Beelden die niet liegen..En ik vraag me af wat men nog meer in de bosjes doet of gooit. Kan met die warmte niet ok zijn.quote:
En waarom ze dat gedeelte niet hebben betegeld, maar wat dood gras op de grond hebben gelegd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Beelden die niet liegen..En ik vraag me af wat men nog meer in de bosjes doet of gooit. Kan met die warmte niet ok zijn.
Het is volgens mij toch ook de rookplek geworden? Best wel link met al dat stro op de grond.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En waarom ze dat gedeelte niet hebben betegeld, maar wat dood gras op de grond hebben gelegd.
Op zich wel een gezellige plek als je het netjes houdt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is volgens mij toch ook de rookplek geworden? Best wel link met al dat stro op de grond.
ligt die drol van Morrie dan op de rookplek? Nee toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is volgens mij toch ook de rookplek geworden? Best wel link met al dat stro op de grond.
O, dat wel. Daar kropen de mollen toch óók rond?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich wel een gezellige plek als je het netjes houdt.
Volgens mij op het grotere terrein in de verste hoek.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
ligt die drol van Morrie dan op de rookplek? Nee toch?
Nee joh, die vliegenplaag is er al veel langer hoor. Maar het maakt het alleen maar erger natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Ja zat gisteren de uitzending te bekijken en daar was te zien dat ze last hadden van de WC die verstopt was en dat Mora iets uit de toilet achter de bij de heg gooide. Toen is die vliegenplaag begonnen.
Ik heb Rupie daar ook weleens zien staan pissen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij op het grotere terrein in de verste hoek.
Klopt, maar al een tijdje niet meer gezien.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dat wel. Daar kropen de mollen toch óók rond?
Ik denk dat die vliegenplaag juist na die wc en doucheverstopping is begonnen..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij op het grotere terrein in de verste hoek.
Wat de oorzaak ook moge zijn, die vliegenplaag was de afgelopen dagen wel extreem.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee joh, die vliegenplaag is er al veel langer hoor. Maar het maakt het alleen maar erger natuurlijk.
Openbaar toilet dus.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Rupie daar ook weleens zien staan pissen.
De vliegen waren er vanaf het begin maar werd wel veel erger na die verstopping.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat die vliegenplaag juist na die wc en doucheverstopping is begonnen..
Ongelofelijk als je dat zo op beeld ziet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat de oorzaak ook moge zijn, die vliegenplaag was de afgelopen dagen wel extreem.
We hebben het in andere RL series ook gezien, sommige mensen doen dat..Te lui of misschien prettig..Moeten ze nooit toestaan natuurlijkquote:
Mischien wel een dode mol in klem gezeten?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De vliegen waren er vanaf het begin maar werd wel veel erger na die verstopping.
Ze waren er nagenoeg vanaf in de herfst en winter sinds het weer warmer werd kwamen ze niet terug maar in de hoeveelheden van voor de herfst en winter. Maar het is dus wel heel opvallend dat er juist meer vliegen kwamen na hun rioleringsproblemen en Moraima die wat in de heg gooide.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee joh, die vliegenplaag is er al veel langer hoor. Maar het maakt het alleen maar erger natuurlijk.
Had ik ook al aan gedacht maar dat zegt nog niets over al die vliegen in de keuken. Dan blijven die vliegen op het dode dier. We zullen het wel nooit weten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mischien wel een dode mol in klem gezeten?
Heeft hij al eens eerder gezegd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:12 schreef Thorelf het volgende:
Ahh zo te horen mag jasper marcia ook niet zo
waarom ?quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En zo mooi dat Jeffrey klaar is met Zoe, hij gaat haar nooit meer zien ....![]()
paar wel , en maar blijven zeiken over bern , bern zit in den hartog zijn kop nuquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je hem moet geloven wil hij niemand meer zien uit EJVJL.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee hoor Morri,Wendy,Isaac,Martin,Jan Willem wil hij no0g wel zien ogmf heeft ie alweer gezienquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jumanji spel ( weet niet hoe je dat schrijft)quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:47 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er te doen vanmiddag, weet iemand dat?
Ik kan niks in de agenda vinden en vanavond is er filmavond hoorde ik eerder...
Thnx... ben benieuwd..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jumanji spel ( weet niet hoe je dat schrijft)
Weet je toevallig ook hoelaat het begint?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jumanji spel ( weet niet hoe je dat schrijft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |