Ze zullen steeds meer ruimte krijgen op een gegeven moment zulllen ze misschien weer allemaal samen in een slaap kamer moetenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
Bern slaapt nu in de hoek waar Moirama lag. De lovebirds hebben nu een half gedeelte van de kamer voor zichzelf. Kasten wand, ventilator op hun gericht, plant erbij, gezellig tafeltje. Hebben ze het kantoor geript ofzo?
bern slaapt toch met sasha in k2quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
Bern slaapt nu in de hoek waar Moirama lag. De lovebirds hebben nu een half gedeelte van de kamer voor zichzelf. Kasten wand, ventilator op hun gericht, plant erbij, gezellig tafeltje. Hebben ze het kantoor geript ofzo?
Nah ja "ze" krijgen meer ruimte klopt niet echt. Alleen Isaac heeft de ruimte. En in de andere kamer Immi en Rupert in hun 2 persoonsbed.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen steeds meer ruimte krijgen op een gegeven moment zulllen ze misschien weer allemaal samen in een slaap kamer moeten
Bern heeft 2 slaapplaatsen. Bij Sasha en in kamer 1. Als ze naar de slaapkamer moeten bij een opdracht ligt Bern altijd op zijn eigen bed in kamer 1.quote:
Ik zeg ook 'ze zullen" als er steeds iemand weggaat ontstaat er meer en meer ruimte voor iedereenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah ja "ze" krijgen meer ruimte klopt niet echt. Alleen Isaac heeft de ruimte. En in de andere kamer Immi en Rupert in hun 2 persoonsbed.
Ik vind het hem echt zo engnekkerdquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac lacht geil naar Mirthe. Hij tikt haar voet aan bij het langs lopen en al lopend naar de deur, zelfs als hij de deur opent blijft zijn blik en enge lach op Mirthe gericht.
En de heren zijn nu wel erg in de meerderheid.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 01:35 schreef HappyCharly het volgende:
Moet helemaal wennen dat moraima weg is
Het dunt wel echt uit nu
Ja vind ik ook. Er moeten dus nu minstens nog 2 mannen uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:32 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
En de heren zijn nu wel erg in de meerderheid.
Misschien ging dat per ongeluk, ik zal de streams eens aanslingerenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
Stream weer op Wendy in bed.
Lijkt hetzelfde beeld als 10 minuten geleden.
Iiieeeeew Ik zie Mirthe Isaac over zijn kruis aaien. Hij gaf haar batterijen.
Linkmichel die Mirthe.
Jaaaa zulke onkuise dingen wil jij wel zienquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ging dat per ongeluk, ik zal de streams eens aanslingeren
Ik zit daar niet op te wachten en het is al geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa zulke onkuise dingen wil jij wel zien
Nee niet hoor. Isaac gaf haar de batterijen en Mirthe wreef met haar hand over zijn lies. Van boven naar beneden. Ze aaide hem uit dankbaarheid.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ging dat per ongeluk, ik zal de streams eens aanslingeren
Maar als je plassen moet dan moet je plassenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe moet heel nodig plassen maar mag de ruimte niet in.
Ze krijgt tig keer een microfooncheck maar Mirthe snapt het niet. "ik moet plassen" roept ze.
Isaac legt uit dat dit de lastige omstandigheden zijn die vooraf werden verteld.
Ze moet het nog ff ophouden.
ze zijn ermee bezig iets te doen tegen de vliegenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn nog steeds vliegen. Ze pesten Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |